Hoitajat tilaavat tappajia

TyhmäKysymys

Onko muille käynyt niin, että hoitajat tilaavat tappajat surmaamaan potilaita? Minä kuulin sellaista.

9

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psyk. esh.

Ei pidä paikkaansa.

• Latvainvalidi

Nyt taitaa olla mopo karannut...

• Morder

Olen itse hoitaja, ja ollut tilanteen edessä että oli mahdollisuus tappaa eräs potilaana oleva henkilö, jota olen (tai olin, akka kuoli lopulta luonnollisen kuoleman) vihannut tulisesti koko ikäni!
        Yövuorossa yksin, seisoin sängyn vieressä ja ihan totta, käsi Raamatulla, harkitsin teenkö sen. Tyyny vaan naamalle ja ämmä olis potkaissut tyhjää! Sitten ajattelin, että jos sen teen, alennun sen saastan tasolle, haluanko olla yhtä halveksittava ihminen kuin hän eläessään oli? Tappamatta jäi, mutta se tunne että olisin VOINUT sen tehdä oli todella huumaava!

• Bing

ETTÄ tuollaisiakin hoitajia...huhheijaa. uskaltaako sitä sairaalaankaan enään mennä?

• yövuorolle tekemistä

Raiskasin lääketokkurassa olevan potilaan, en jäännyt kiinni.

• Hyvä rehellisyys

Kiitos rehellisyydestä. Väkivaltaisia hoitajia siis on, joten aloittaja puhuu asiaa, ei höpise.

• 0000000000000001

Lähetin poliisille tiedot asiasta.

Kiitos rehellisyydestäsi.

• sh-2002
        0000000000000001 kirjoitti:

Lähetin poliisille tiedot asiasta.

Kiitos rehellisyydestäsi.

Teen myöskin ilmoituksen näistä kahdesta tyypistä: tästä joka halusi tappaa vihaamansa naisen ja tästä raiskausjutusta. Oli tosia tai ei, niin asia selvinnee ip-osotteiden kautta, että ovatko he hoitajia vai ei. Itse olen sairaanhoitaja, enkä todellakaan suvaitse tuollaista puhetta keneltäkään. Vähiten toiselta hoitajalta. Me olemme auttamassa ja hoitamassa ihmisiä, emme raiskaamassa ja tappamishaluisia!

• 21
        sh-2002 kirjoitti:

Teen myöskin ilmoituksen näistä kahdesta tyypistä: tästä joka halusi tappaa vihaamansa naisen ja tästä raiskausjutusta. Oli tosia tai ei, niin asia selvinnee ip-osotteiden kautta, että ovatko he hoitajia vai ei. Itse olen sairaanhoitaja, enkä todellakaan suvaitse tuollaista puhetta keneltäkään. Vähiten toiselta hoitajalta. Me olemme auttamassa ja hoitamassa ihmisiä, emme raiskaamassa ja tappamishaluisia!

sh-2002: On sairaanhoitajalle tyypillistä ( en sitten tiedä, onko se sitä auttamista vai huolenpitoa, että
        vähintään poliisille pitää jostain ilmoittaa jos ei asiakkaan/potilaan käytös miellytä) -monesti se sairaalassa nurkan takana
        kyyläävä, epämiellyttävää potilasta uhkaava vartija teleskooppipamppuineen (=oikeinkäytettynä tappava ase) riittää tyydyttämään srh:n
        kiusantekohalun vastenmieliseen potilaaseen.. Tod.näk. nämä kaksi ekaa "hoitajaa" palstalla oli provoja, ja tämä sh-2002
        vaikuttaisi oikealta hoitajalta.
        Kiitos sinulle, sh-2002, juttusi vahvistaa entisestään vakaumustani, etten vapaaehtoisesti lähde tk. Kesälläkin murtui kädestä
        luu, hoidin itse murtumani. Silmä- ja hammaslääkärissä käyn edelleen, niissä paikoissa ei ole näitä "poliisille ilmoittavia"
        srh:ta, vaan lääkäreitä, jotka hoitavat ihmisiä terveiksi. Sinun, varsinkin jos olet mielisairaanhoitaja, ja poliisin antama "hoito"
        on sellaista , että yritän vältellä omalta osaltani, ettei veronmaksajien rahoja tuhlaannu minun "hoitooni".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8347
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5290
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3656
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2539
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe