Juu, tiedetään kyllä että kaikki on yksilöitä ja lässynlässynlää - mutta kuinka kauan voi kestää vartalolta toipua bulimiasta ?
Kuinka kauan kestää että keho toipuu oksentelun loputtua?
6
384
Vastaukset
- Jäkätijäp
Kaikki on yksilöllistä ja lässynlässynlää.
- ap nikkola
eli parin vuoden
bulimiasta toipuminen
kestää 20 vuotta ? voi vitun pelleilyä ei olis ikinä pitänyt sitten toipumaan ryhtyä, olisin varmaan jo kerenny kuolla hyvällä säkällä eikä olis tarvinu sietää tätä vitun naurettavaa "toipumista" haistakaa vittu saatanan aivokääpiöt
- asshole in face
haista huora vittu, tapa ittes kukaa ei jää kaipaamaan
- sashaaa
Oon kuullut sanottavan, että noin 3-4 kk niin keho on toipunut oksenteluista.
- epätoivon valtaama
no eipä minulla ainakaan pidä paikkaansa, kahdeksan kuukautta oksentamatta ja silti on vatsaongelmia.. vatsa ei ole kipeä tai mitään, eikä turvotusta (paitsi gluteenista, jonka jätin pois tyystin vajaa kuukausi sitten) - mutta jonkin sortin ruoansulatusongelmia on ulosteista päätellen. lähinnä siis huomaan että ruoka ei sula kunnolla enää. en keksi muuta syytä kuin bulimiani. harmittaa kun näinkin kauan olen jo ollut toipuneena ja silti vaan jatkuu probleema :(
- Taival on pitkä
Apteekista löytyy varmasti apua ruuansulatusongelmiisi! Itse olen haalinut paljon luontaistuotteita, vitamiineja ja muita nappeja/jauheita elimistölle bulimiasta toipumisen avuksi. Tuntuu, että elimistö on niin sekaisin monen vuoden oksentelusta, ettei se omin voimin toivu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864