Joten voit siitä laskea, paljonko sattui näiden vuosien aikana.
Jokainen sana vaan koskee
4
175
Vastaukset
- pulkalla vain
Kuka ja kehen, mihin..
Lasket nyt selvästi omia pisteitäsi. Montakohan pistettä se toinen saisi ? Eiköhän nyt sovita, että lopetetaan se pisteiden laskeminen ja ruvetaan kilpailemaan, kuinka monta pistettä toinen sai kun ilahtui. Tai ehkä vielä paremmin, vertailemaan ilahtumis-pisteitä keskenään. Voisi olla ihan mukava seuraleikki. kerrankin.
- M---nainen
...ja jokainen sanomaton...kuvitteleppa sitä tuskaa!!!
- Kedonkukkanen
Kannattaako enää muistella tuskaa. Kannattaa pyrkiä eroon ikävistä asioista ja rakentaa uudellen elämäänsä iloa ja positiivista mieltä tuottavia asioita. Oma asenne ratkaisee. Minäkin olen selättänyt vaikean sairauden, joka tosin voi uusia milloin vain ja johtaa kuolemaani.
En ole saanut koskaan miehen rakkautta oikealla tavalla. Paljon pahuuttakin olen saanut kokea, mutta silti jaksan olla optimistinen kaiken jälkeen, vaikka olenkin ollut vuosikausia yksinäinen sielu.
Ei siis kannata haikailla sellaisen rakkautta joka ei välitä sinusta, niinkuin sinä hänestä. Se on turhaa, menee vain vuodet hukkaan. Nyt en muuta viitsi tänne laittaa.. Hei vaan ja iloa silmiin..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685