Joten voit siitä laskea, paljonko sattui näiden vuosien aikana.
Vastaukset 4
- pulkalla vain
Kuka ja kehen, mihin..
Lasket nyt selvästi omia pisteitäsi. Montakohan pistettä se toinen saisi ? Eiköhän nyt sovita, että lopetetaan se pisteiden laskeminen ja ruvetaan kilpailemaan, kuinka monta pistettä toinen sai kun ilahtui. Tai ehkä vielä paremmin, vertailemaan ilahtumis-pisteitä keskenään. Voisi olla ihan mukava seuraleikki. kerrankin.
- M---nainen
...ja jokainen sanomaton...kuvitteleppa sitä tuskaa!!!
- Kedonkukkanen
Kannattaako enää muistella tuskaa. Kannattaa pyrkiä eroon ikävistä asioista ja rakentaa uudellen elämäänsä iloa ja positiivista mieltä tuottavia asioita. Oma asenne ratkaisee. Minäkin olen selättänyt vaikean sairauden, joka tosin voi uusia milloin vain ja johtaa kuolemaani.
En ole saanut koskaan miehen rakkautta oikealla tavalla. Paljon pahuuttakin olen saanut kokea, mutta silti jaksan olla optimistinen kaiken jälkeen, vaikka olenkin ollut vuosikausia yksinäinen sielu.
Ei siis kannata haikailla sellaisen rakkautta joka ei välitä sinusta, niinkuin sinä hänestä. Se on turhaa, menee vain vuodet hukkaan. Nyt en muuta viitsi tänne laittaa.. Hei vaan ja iloa silmiin..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459