Jokainen sana vaan koskee

osaatko laskea

Joten voit siitä laskea, paljonko sattui näiden vuosien aikana.

4

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulkalla vain

Kuka ja kehen, mihin..

• Lasket nyt selvästi omia pisteitäsi. Montakohan pistettä se toinen saisi ? Eiköhän nyt sovita, että lopetetaan se pisteiden laskeminen ja ruvetaan kilpailemaan, kuinka monta pistettä toinen sai kun ilahtui. Tai ehkä vielä paremmin, vertailemaan ilahtumis-pisteitä keskenään. Voisi olla ihan mukava seuraleikki. kerrankin.

• M---nainen

...ja jokainen sanomaton...kuvitteleppa sitä tuskaa!!!

• Kedonkukkanen

Kannattaako enää muistella tuskaa. Kannattaa pyrkiä eroon ikävistä asioista ja rakentaa uudellen elämäänsä iloa ja positiivista mieltä tuottavia asioita. Oma asenne ratkaisee. Minäkin olen selättänyt vaikean sairauden, joka tosin voi uusia milloin vain ja johtaa kuolemaani.

En ole saanut koskaan miehen rakkautta oikealla tavalla. Paljon pahuuttakin olen saanut kokea, mutta silti jaksan olla optimistinen kaiken jälkeen, vaikka olenkin ollut vuosikausia yksinäinen sielu.
      Ei siis kannata haikailla sellaisen rakkautta joka ei välitä sinusta, niinkuin sinä hänestä. Se on turhaa, menee vain vuodet hukkaan. Nyt en muuta viitsi tänne laittaa.. Hei vaan ja iloa silmiin..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5056
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3596
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2876
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1760
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      134
      1612
    Aihe