paljonko olette maksaneet paikallisilla matkanjärjestäjillä hampin matkoista,
kai ne järjestää siellä jotakin omia ryhmä matkoja?
etsin netistä hotelleja hampissa, mutta en löytänyt kuin yhden .voiko olla, että hampissa on vain 1 hotelli?
hampiin goasta
2
124
Vastaukset
Hampi majotuksesta
matkanjärijestäjien matkoista en tiä mutta paampa vähän ajatuksia majotuksista:
jos sie hotellimajotusta hajet, niin kannattee katella Hospetista. sieltä kyllä löytyy. Hampissa ei montaa hotellia taija olla. non sielä semmosia muutaman vierashuonheen guesthouseja, jokkei etes intialaisen mittapuun mukhaan kehtaa ittiänsä hotelliksi tituleerata.
jos haluaa Hospetiin majottua, niin kannattee ottaa se vähin niinku retkeilyn kannalta. varraa vaikka semmosen silikkisen makkuupussin mukhaan, niin ei haittaa jos sattuvat makkuukset olheen vähin kulahtanheita. ilimasto sisämaasa on senverran kuivaa, että A/C ei oo välttämätön. fanila pärijää hyvin. mie kyllä tykkäsin majottua Hampiin. Vasitenki auringonnousu Hampi Bazarilla oli ihan mahtava. ostin teetä ja pikkupurtavaa katukauppihaalta ja kattelin ko kyläläiset herräilivät aamutoimhiinsa ikiaikashiin raunioihin kyhhäämistään hökkeleistä.
jos haeskelet Tripadvisorista, niin se listaa parikymmentä majapaikkaa Hampiin.
terkut:
perapappa- bomshiva
ei siinä mitään matkanjärjestäjiä tarvita, hyppää bussiin tai junaan ja painelet hospetin kautta hampiin, guesthouseja on saman verran kun taikasieniä pellossa syyssateen jälkeen. vähän oma-aloiteisuutta kehiin niin saat enemmän irti, prkl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391