Monellekko on tullut pelkotiloja raatelusta? Niin paljon että pysyy sisällä?
Pelot raatelusta
1
80
Vastaukset
- Karhu- ja koirapelko
Minä pelkään hirveästi karhuja ja näen niistä usein unia. Meillä on pyykkikone siipirakennuksessa, jonne pitää mennä ulkoa, Ennen uskaltin kovinkin myöhään käydä tyhentäässä pesukoneen, mutta nykyisin pimeällä pelkään, että karhu tulee nurkan takaa ja raatelee minut kuoliaaksi. Tämä pelko tuli siitä, kun pari vuotta sitten vielä työelämässä ollessani jouduin tekemään pari viikkoa aamuvuoroa syksyllä ja töissä piti olla 5.30. Työpaikalleni oli matkaa kolmisen kilometriä ja koska minulla ei ollut ajokorttia, jouduin matkan kulkemaan polkupyörällä. Kyllä pelkäsin joka ikinen aamu, että karhu tulee jostain pusikosta ja siitä lähtien on karhupelko ollut. Siitä lähti myös voimakas koirapelko, että melkein tärisen, kun koira tulee omistajansa kanssa vastaan, vaikkakin on hihnassa. Jos koira tekee yhtäkkiseen liikeen minua kohden, rupeaa sydän hakkaamaan ja olen aivan poissa tolaltani. Tämä karhupelko ja sen raateleminen tuntuu varmaan joistakin naurettavalta, mutta en voisi edes kuvitella nykyään lähtemässä illalla johonkin lenkkipolulle tai nyt talven tullen hiihtämään pimeässä. Mutta päivällä uskallan kyllä ihan vapaasti liikkua ulkosalla, vaikka en silloinkaan uskaltaisi lähteä hiihtelemään johonkin metsään karhun pelossa. Muistuu myös mieleeni tapaus, olin silloin noin 5-6 vuoden vanha, kun eräs koira naapurista hyökkäsi yhtäkkiä aitaamme vasten ja näytti hampaitaan. Sekin on varmaan luonut jo pelon joka vieläkin näin aikuisiällä muistuu mieleeni. Kommentteja, kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764