Lumen hehku

Valkoiset hiutaleet

pehmeitä
kevyitä

leijailevat varjojeni yllä
koskettaen äänettömyydellään

niin syvälle ulottuvia
jolloin koko maailmani

liikahti paikaltaan


ja kaiken tämän keskellä
mieleni alastomuus
kukittaa tämän tähtitaivaan

- sydänkatveikkooni -

tuntien tämän
sylin pehmeän hehkun

lämmön

jälkesi jätit valkoiselle lumelle
jossa palaa hiilloksen kuuma hehku

eikä mikään ollut enään ennallaan.

4

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onija

      Todella niin haikean kaunista
      on runosi teksti..
      luin sen useaan kertaan ja joka
      kerralla pidin enemmän ja enemmän..

      Kiitti do..
      Hyvää viikonloppua ja Enkeleitä elämääsi..

    • Haikeus voi olla myös : Kaunista että sillä tavalla sykähdyttävää jotta jäisi mieleen paremmin mutta kuitenkin tunnelman mukaan,jos lukija pääsee siihen "kirjoittajan mukaan".

      Omasta mielestäni sain tähän runooni mukaan juuri sitä " mitä kaipasinkin " ja se ei aina ole välttämättä helppoa tuoda esille ;

      tunteiden jopa eri kaareja
      yhdistävällä tavalla - kuin lukijallekin ymmärrettävään muotoon - liittyen tapaani kirjoittaa # ymmärryksen tuollepuolen #.

      Kiitän Sinua lukijaani,jos sait irti jotain runostani itsellesi sopivaan muottiin. Hyvää Tammikuuta Toivottaen !

    • Hehkussa taivaan sinen.
      Lumisen.
      Kurottaudumme ylös.

      Katse kertoo.
      Tämä tienoo.
      Huuhtoo ajatukset kauaksi.
      Lumisten hankien sylihin.

      Tämä hetki.
      Ja ikuisuus.
      On meille aina uus.

      Lämmöllä Uuteen Vuoteen kipittäen.
      Lumisäteisen ajatuksen lähetän.
      Runosi sykähdytti kauneudellaan..

    • "Vain lunta pilvet toi ..." on eräs mieluisista biiseistä,josta olen aina pitänyt tähän päivään asti. Sanat kuin sävellys yhdessä esittäjän kanssa sykähdyttää minua : Kauneudellaan !

      Ehkä tuolla on jotain alitajuista "kuin sanomaa",joka omalla tavallaan johdatti minut : Omaan Runooni ... näin jälkikäteen ajateltuna tullut mieleeni Mutta ei tarkoituksella !

      Tämä hetki.
      Ja ikuisuus.
      On meille aina uus ... näin minä Sinua myötäilen kuin rikkumatonta lumenvalkeutta välillämme että : Sylissämme hehkua !

      Kiitos Sinulle Margi ... ei unohdeta sisäistä kauneuttamme jos ja kun elämä välillä koettelee,jotta tuntisimme : Elämänhehkun koko todellisuuden ... hämäryyden jälkeen !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1236
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1135
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 68
      767
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      34
      690
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe