Otsikko =)
miten seurustelusi alkoi?
3
94
Vastaukset
- haaveilija :/
Up
- tyttö
olin koko kesän ollu ihastunu ja sit kesäloman viimeisinä päivinä olin kavereitten kans ulkona ja siihen tuli muutama poika ja ihastuksenikin sit olin paniikis kun se tuli juttelemaan mulle ja sit juteltiin siinä kaikesta ja illalla ja yöllä juteltiin meses koko ajan. sit pari päivää myöhemmin alko koulu ja ihastukseni käy samaa koulua.
koulun jälkeen hän tuli juttelemaan taas mulle ja pyysi mua sen luo =) sit menin sen luo ja katottiin elokuvaa ja sit ihan yllättäen suudeltiin =). olen ite 14v ja poikaystväni 15 ja piaan tulee 5kk =) - 2.5 vuotta yhdesssä
kolmisen vuotta sitten tavattiin ja alettiin liikkua samassa kaveriporukassa. Sitten aloin käymään hänen luonaan koulun jälkeen kahvilla yms. Parin viikon kuluttua katseltiin leffoja ja hän saattoi minut siskolleni ja kysyi haluanko alkaa seurustelemaan hänen kanssaan.:) tässä sitä ollaan nyt oltu yhteisellä tiellä melkein kaksi ja puoli vuotta. Poikaystäväni oli 17 kun aloimme seurustelemaan ja minä 15.
Aloimme siis seurustella katulamppujen paisteessa tähtitaivaan alla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926