Mistä numerosta haluaisit saada tänään puhelinsoiton?
Ei lottousta kiitos
2 vikaa numeroa
45
987
Vastaukset
- ei onnistu
älä luulekaan, että laitan ne
- werewtref
No en mäkään sitten.
- valitettavasti
en muista niitä numeroita kun ei ole enää sitä tallessa.
- rtewrte
No alkukirjain? Ja sukupuoli edes?
- ne vikat kaksi
12
- JokunenNainen
Osu ja uppos :) Mutta saat kyllä ite soittaa...mä en uskalla.
- Silmät sen kertoo
Osui mullekin. 040-alkuinen ja laskunmaksaja on sama kuin hänen puhelimellaan. Toinenkin numero löytyyy enirosta, siinä ekan kahden ja vikan kahden numeron summa sama ja alku eri kuin ensimmäisessä puhelimessa.
BTW: Saa soittaa, saa tulla juttelemaan, saa flirtata, saa muuten tanssittaakin, jos tilaisuus myöhemmin tulee, saa pyytää kahville tai lounaalle. Aloitteen saa tehdä suoraan tai vaikka kaveriuuden tai jostain asiasta keskustelemisen varjolla. Tavoite on ainoa merkitsevä, ei reitti tai tapa miten unelmaa kohti navikoi.
- täällä86taas odottaa
sitä viestiä häneltä, nätiltä ruskeapaitaiselta :) jos viittisit lähettää vaikka illalla tai huomenna jotain, jooko :o
- laita itse
aina ruskea paitako? ;)
- Eiku sä laitat
laita itse kirjoitti:
aina ruskea paitako? ;)
Ruskea oli kun nähtiin tiskillä :) Ruskea oli seuraavanakin päivänä, taisit silloin siivoilla vähän ennen sulkemis aikaa ;) niin ja silloinkin taisi olla ruskea kun veit niitä pahveja :D Mikä sun numeros on :o
- Eiku sä laitat
Eiku sä laitat kirjoitti:
Ruskea oli kun nähtiin tiskillä :) Ruskea oli seuraavanakin päivänä, taisit silloin siivoilla vähän ennen sulkemis aikaa ;) niin ja silloinkin taisi olla ruskea kun veit niitä pahveja :D Mikä sun numeros on :o
Kertoisit nyt, että osuuko :o Laittaisit viestiä tai jotain.
- Eiku nyt!!!
Eiku sä laitat kirjoitti:
Kertoisit nyt, että osuuko :o Laittaisit viestiä tai jotain.
KERRO! :o
- Number one
päättyy ykköseen
- ????
Mikä on toka viim...?
- yhteenlaskulla
???? kirjoitti:
Mikä on toka viim...?
1 4=5
- ;) :)
yhteenlaskulla kirjoitti:
1 4=5
Niin sulla ??
- myös
yhteenlaskulla kirjoitti:
1 4=5
5
- ......8
Kummallakin viimeinen on 8. Tosin hän ei tiedä nykyistä numeroani kun se on vaihtunut.
- et on vaihtunut
niin olen vähän arvellutkin.
- ......8
et on vaihtunut kirjoitti:
niin olen vähän arvellutkin.
Olet viestiä laittanut muttei olet vastausta tullut? Vai oletko jopa yrittänyt soittaa?
- ed.
......8 kirjoitti:
Olet viestiä laittanut muttei olet vastausta tullut? Vai oletko jopa yrittänyt soittaa?
viestiä viestiä... ja on kyllä oikeasti joskus jättänyt vastaamattakin mutta nyt voi olla et on vaihtunut koko numero, toivottavasti ei mun takia ;)
- toivo elää
88
- Boing Boing
92
- 88
Kenelle soittaa?
- :(----------------
toivo elää kirjoitti:
- toivo elää
:(---------------- kirjoitti:
ei uppoo tollaset biisit, sori. Pakko olla väärä henkilö, vaikka numero täsmäis. Ellet sitten pelleile, sekin voi olla mahdollista :D
- 88
toivo elää kirjoitti:
ei uppoo tollaset biisit, sori. Pakko olla väärä henkilö, vaikka numero täsmäis. Ellet sitten pelleile, sekin voi olla mahdollista :D
Ei ole ihan munkaan genreä tuo Lunnas, eli en sitä postausta tehnyt.
- toivo elää
88 kirjoitti:
Ei ole ihan munkaan genreä tuo Lunnas, eli en sitä postausta tehnyt.
P?
- 88
toivo elää kirjoitti:
P?
Noup.
Turha varmaan enää tiedustella, kuinka Toivon nro päättyy..
Mutta parempaa onnea seuraavalle kierrokselle.
Taitaa muuten olla ainoa laji, jossa kaksi jakamassa päävoittoa lisää palkinnon määrää..
- ,,,,
35
- ......
06
- µ
53
- Voi Perhana
Mun loppu olis 51. Sulle oisin soittanu jo jos vaan numeron tietäisin!!!!!!!!!!!
- Jänskää...
Täähän on jännä ketju.
- s....
soittele: 5742***
- erkölwqekrq
81
- Kaks vikaa ja onnimanni odottaa ;)
15
- 15-mies
Mun numbat!
- 15-nainen ;)
15-mies kirjoitti:
Mun numbat!
Epäs ku mun ;)
- ...
..6873
- tuttuja numeroita
Mun numerossa on noita numeroita mutta ei tuossa järjestyksessä.
- nimetön hurjapää
Heh huvittaa..tuskin kellään puhelin pärähtää, ei hyvää päivää. Jos joku erehtyisi kysymään millä kirjaimella alkaa aasi, te varmaan syöksyisitte "viisaina" senkin laittamaan :p . Hih, lähdempä shoppailemaan, enkä kerro mitä..
- a4
39
- 45
69 tai sit siitä toisesta...molemmat omistaa samainen mies...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060