Videot ei toimi. Pikaisesti apua, pyydän!

Apua kaipaava

Elikkäs mun koneella ei toimi videot, kun yrität windows media playerilla käynnistää videon, niin tulee tämmöinen teksti:

Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa. Media Player ei ehkä tue tiedostotyyppiä tai pakkauksenhallintaa, jota tiedoston pakkaamiseen käytettiin.

Oon yrittänyt jotenkuten korjata ongelmaa, mutta ei onnistu.. Ja kun haluaa movie makerilla avata, niin se sitten laittaa tämmöstä tekstiä:

Tiedostoa C:\Users\Omistaja\Pictures\videokamera videot\00035.MTS ei voi tuoda, koska tiedoston toistamiseen tarvittavaa pakkauksenhallintaa ei ole asennettu tietokoneeseen. Jos olet jo yrittänyt ladata ja asentaa pakkauksenhallinnan, sulje Windows Movie Maker ja käynnistä se uudelleen. Yritä sitten tiedoston tuomista uudelleen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kaipaisin pikaista apua näihin ongelmiin! Mulla on video kamera ja järjestelmäkamera Nikon D3100 ja kummastakaan ei videot toimi ? Kaipaisin todellakin apua!

11

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Apua kaipaava

kiitos avusta, mutta toimiiko movie makerillä silti? Koska haluaisin sillä tehdä videoita.. Mutta itse viedot ei toimi.. :(

• hmm.
      • Apua kaipaava

En ole kovin hyvä englannissa, koska oon vasta 11-vuotias, joten suomenkielisiä ohjeita pyydän, jos tuossa edes oli mitään ohjeita (?)

Toivoisin nyt pikaisesti sitä apua ! Mistä sais ladattua semmosen pakkauksenhallinnan jolla toimii ? HELP ME !

• Apua kääntäjästä
        Apua kaipaava kirjoitti:

En ole kovin hyvä englannissa, koska oon vasta 11-vuotias, joten suomenkielisiä ohjeita pyydän, jos tuossa edes oli mitään ohjeita (?)

Toivoisin nyt pikaisesti sitä apua ! Mistä sais ladattua semmosen pakkauksenhallinnan jolla toimii ? HELP ME !

Ota Googlen kääntäjä käyttöön.
        Sen teksti on kyllä joskus aika omituista mutta on siitä apua.

• Matin Karvahattu
        Apua kaipaava kirjoitti:

Onpas ylentävää huomata kuinka 11-vuotias pesee 99 prosenttia aikuisista tekemällä kysymyksen josta saa selvää ja on riittävät tiedot heti kättelyssä. Tämä pitää laittaa kirjanmerkkeihin ja sitten voi aina laittaa jollekin tumpelolle malliksi miten tehdään hyviä kysymyksiä :D

Itse ongelmaasi saattaa olla apua asentaa Windows 7 Codec Pack, mikäli sulla on windows 7. Jos sulla on vista niin asenna Vista Codec Pack. Windows Media Playerin "mukana" ei tule tarvittavia codekkeja ja ne täytyy erikseen asentaa. En ole varma miten se sitten auttaa Movie Makeriin, en ole suostunut sitä koskaan testaamista pitemmälle käyttää.

http://www.windows7codecs.com/

• Karvahatuun munat
        Matin Karvahattu kirjoitti:

Onpas ylentävää huomata kuinka 11-vuotias pesee 99 prosenttia aikuisista tekemällä kysymyksen josta saa selvää ja on riittävät tiedot heti kättelyssä. Tämä pitää laittaa kirjanmerkkeihin ja sitten voi aina laittaa jollekin tumpelolle malliksi miten tehdään hyviä kysymyksiä :D

Itse ongelmaasi saattaa olla apua asentaa Windows 7 Codec Pack, mikäli sulla on windows 7. Jos sulla on vista niin asenna Vista Codec Pack. Windows Media Playerin "mukana" ei tule tarvittavia codekkeja ja ne täytyy erikseen asentaa. En ole varma miten se sitten auttaa Movie Makeriin, en ole suostunut sitä koskaan testaamista pitemmälle käyttää.

http://www.windows7codecs.com/

Jäihän sulle kuitenkin käyttis epäselväksi, vai kui?

• Matin Karvamunahattu
        Karvahatuun munat kirjoitti:

Jäihän sulle kuitenkin käyttis epäselväksi, vai kui?

Jäi, mutta se ei tässä haitannut. Wintoosa mikä wintoosa ja sai annettua rautalankaversion ohjeeksi.

• ja ainoo vastaus.

MPlayer classic home cinema toimii, se siitä.

• 21

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe