Myymälävaras Sokoksella 7.1.12 klo 15.30?!

PeteVahingoniloinen

Minäpä näin Kuopion Sokoksella seuraavan tapahtuman. Kun olin tulossa Alkosta n. kello 15.30 ylös rullaportaita, niin vieressä rappusia nousi nuori silmälasipäinen tyttö ja vartija pysäytti hänet. Vartija otti hänen takkinsa sisältä ilmeisesti jotain kosmetiikkatuotteita. Sitten vartija vei tämän tytön henkilökunnalle varattuun huoneeseen. Sitten tuli poliisit noin klo 16.00 ja veivät tämän tytön mukanaan. Lähdin vielä mukaan seuraamaan heitä ja poliisiauto oli laitettu siihen Hesen kulmalle rahanottoautomaatin viereen. Sinne auton taakse se tyttö laitettiin. Bua-ha-haa kun mulla oli hauskaa! Näin vielä sen poliisin nimenkin haalarista, mutta en kehtaa sitä laittaa tähän. Sinä tyttö jos luet tätä, niin bua-ha-haa sulle maksahan sakkosi!

10

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sitten?

Ja?

• hahahahahahahahhahah

Sepitetty juttu. Alko on kellarikerroksessa yhdessä S-Marketin kanssa ja kosmetiikkaosasto on katutasossa. Joten tuo on mahdotonta.

"Kun olin tulossa Alkosta n. kello 15.30 ylös rullaportaita, niin vieressä rappusia nousi nuori silmälasipäinen tyttö j"

• hghghghhghghhgh

Saa sieltä marketistakin joitain kosmetikkatuotteita, ainaskin shampoita ja dödöjä ja sellaisia.

• PeteVahingoniloinen

Heh, taitaa itse myymälävaras siellä koittaa selittää ettei tapahtumaa tapahtunutkaan, mutta aivan turhaan...silminnäkijöitä löytyi. Katutasostahan ei millään pääse alakertaan, eihän...?:D Saitko muuten sakot siellä poliisilaitoksella vai meneekö asia käräjille? Heh...

• <z<z¨'<z'

Joka viikkohan tuolla joku jää kiinni, kun pissiksillä on pakottava tarve tunkea naama täyteen kalleita maaleja ja kun rahaa ei näillä lähiöprinsessoilla ole niin tuohonhan he turvautuvat. Onpa myymälävarkaus kaiken lisäksi tietyissä piireissä kunnioitettava teko. Kun sen teet niin omassa teiniporukassa nouset korkeampaan aseman ja muut kadehtii rohkeutta. Nuorimmat kiinni jääneet alkaa olla jo 11-vuotiaita.

• keinoja olisi jos...

sakkojen sijasta oikea rangaistus noille olisi esim pakollista siivoamista kaupassa kaupan aukioloaikana, päällä haalari, jossa suurella lukisi "olen kiinnijäänyt myymälävaras. olen sovittamassa tekoani." siinä loppuisi kavereilta kunnioitus aika äkkiä...

• trololloolooooo

jaa vartija rupesi kourimaan tytön puserontäytteitä ja tyttö vietiin poliisikyydillä kammarille :P

• PeteVahingoniloinen

Jep. Vartija tosiaan otti ne kosmetiikkatuotteet tytön takin sisällä olevasta taskusta.Trollo-lollo vaan ja sakkojen maksuun...heh.

• kllödöflskdfklödsfwe
    • Yhteiskunnan ongelma

Siinäpä sitä onkin kun eivät anna tarpeeksi ilmaista rahaa vähäosaisille, lapsille, laitapuolenkulkijoille ja opiskelijoille! Sitten heitä rangaistaan, kun yrittävät edes hieman saada elämäänsä jotain virkistystä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      95
      1501
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      200
      948
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60