Asun asunnossa, jossa on tavallinen tallentava digiboxi. Olen tietääkseni varsin tavallinen tallentaja. Leffoja, musiikkia urheilua... Haluan kertoa varsin ihmeellisen jutun, nimittäin sen että yläkerran naapurini häiriintyy jostain pienestä digiboxini tuulettimen äänestä. Hän ei pysty nukkua kuulema, kun mulla on digiboxi päällä. Itse nukun täyttähäkää. Hän hokee joka ilta "POIS" sanaa. Milläköhän perusteella hän hokee tota POIS sanaa. Se että minä omistan digiboxin, niin mun pitää lähteä pois . Varsin sairas oikeustaju on tällä naisella. Kysymys ! Onko koskaan asukas joutunut lähteä asunnostaan, kun omistaa täysin kunnossa olevan digiboxin...Kirjoitelkaa.. Mitä hemmittä se hänelle kuuluu, että tallennanko mä boxillani vai en....
PS. Mä laitoin tän uudestaan, kun tää on niin sairas juttu.
Yläkerran naapuri !!!
9
547
Vastaukset
- Kk
Täytyy olla trollausta/sarkasmia tämä kirjoitus. Ei mitenkään voi mihinkään kuulua tuollainen ääni.
- diibadaaba
Taitaa olla jonkin sortin avohoito potilas yläkerran naapurinasi
- Karppa
Asun asunnossa, jossa on tavallinen tallentava digiboxi. Olen tietääkseni varsin tavallinen tallentaja. Leffoja, musiikkia urheilua... Haluan kertoa varsin ihmeellisen jutun, nimittäin sen että yläkerran naapurini häiriintyy jostain pienestä digiboxini tuulettimen äänestä. Hän ei pysty nukkua kuulema, kun mulla on digiboxi päällä. Itse nukun täyttähäkää. Hän hokee joka ilta "POIS" sanaa. Milläköhän perusteella hän hokee tota POIS sanaa. Se että minä omistan digiboxin, niin mun pitää lähteä pois . Varsin sairas oikeustaju on tällä naisella. Kysymys ! Onko koskaan asukas joutunut lähteä asunnostaan, kun omistaa täysin kunnossa olevan digiboxin...Kirjoitelkaa.. Mitä hemmittä se hänelle kuuluu, että tallennanko mä boxillani vai en....
PS. Mä laitoin tän uudestaan, kun tää on niin sairas juttu. - Kylläpä kuuluu joo
P.S. Karppa. Se on sun viimeinen järjenripe mikä siellä sun päässä huutaa että "POIS" Kaikki normaalit ihmiset näkee kyllä sun kirjoituksesta hyvin läpi että missä se vika oikein piilee.
hiero paskaa sen horon naamaan
- haaahaaaheeeeeheeee
Myllis pyllis haista perse, naamasi on hirven perse.
Haaaahaaaahaaaaaaaheeeee. - haaaaaheeeehaaaaahee
haaahaaaheeeeeheeee kirjoitti:
Myllis pyllis haista perse, naamasi on hirven perse.
Haaaahaaaahaaaaaaaheeeee.Tähtien tilalla on p e e r s e, en ymmärrä miksei asialliset jutut mene kertaheitolla jakeluun.
- ertertyu
Äänet kuuluvat paremmin kerrostalossa ylhäältä alaspäin, ilmeisesti tässäkin tapauksessa äänet kuuluvat hmm..yläkerrasta.
- lepään rauhassa
Täällä Multi-Hilda, eli remonttirane ja sitten monta muuta, miksi minua pilkataan aina, en ole sen kummempi kuin te muutkaan kalliolaiset, minä olen osa kallion kulttuuria, se ei ole teiltä pois, päinvastoin elämänne on ollut rikkaampaa ansiostani, jättäkää minut jo rauhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770