Pientä sulhasta etsimässä

riikka ja vimmu

Etsitään terrieri urosta astutukseen noin 6kg russelinartulle. Terve ja tutkittu narttu.Metsästysvietti ja pitempi karva plussaa. Uudenmaan alueelta.

[email protected]

6

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riikka ja vimmu

Eikö oikeasti kenelläkään ole terrierityyppistä urosta. Siis russelit käy, westie ja muut samantyyppiset. En halua isoa urosta kun narttu on tuon 6kg. Jos vielä jouduin väärinymmärretyksi niin vastaavien rotujen sekoitukset käy myös. Laittakaa postia aloitusviestissä olevaa osoitteeseen tai kommentoikaa tänne :)

• hmph

Kukaan ei ehkä halua olla niin hölmö että alkaisi kanssasi niitä sekarotuisia tehtailemaan.

• :).

älä välitä näitä ihme tyyppejä on joka lähtöön toivottavasti löydät uroksen =)

• riikka ja vimmu

Mitä tehtailua se on jos haluaa omalla nartulla tehdä pennut? Mulla on tasan tuo yksi russeli ja voisin sen astuttaa tehtailun tarpeesta ihan omalla uroksellakin, mutta haluaisin käyttää toista terrieriä. Tarpeena ja tarkoituksena olisi saada "tallikoira" tai muuten hiiriä tai rottia jahtaava "työkoira" joka on myös pieni ja sopii sohvalle. Toista terrieri tyypistä koiraa meillä ei ole ja lähipiirikin omistaa vain isojen rotujen edustajia.

Eli siis edelleen. Etsin täyspäistä omistajaa ja urosta. Rotuina russeli tai muut metsästysviettiset terrierit. Paksu tai pitempi turkki plussaa, kun oma on sileäkarvainen.

• hmph

Otappa yhteyttä vaikka rotuyhdistykseen, eiköhän ne siellä ole valmiita auttamaan mikäli koirallasi on paperit ja tosiaan on tutkittu terveeksi. Jos sekarotuisia olet lisää maailmaan tekemässä niin unohda koko juttu. Tuskinpa juuri sillä sinun fifilläsi niin paljon annettavaa on rodulleen että ne pennut olisi "pakko" tehdä.

Vai oletko etsimässä urosta vain siksi että "ku mä nyt vaan haluan mun pikku mussukalla pennut!"???

• Huoooh...

Mitä vikaa sekarotusissa on? Vai sanoitko ton vaan siksi kun "meidän fifi on puhdasrotunen villakoira, sekarotuset on saastaa!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe