Käykö Itunesin lahjakortti App Storeen?

Tuleva Iphonen omist

Täällä yksi tumpelo kyselemässä tyhmiä.
Eli pystyykö niillä ärrällä myytävillä Itunesin lahjakorteilla ostamaan softia App Storesta? En meinaan haluaisi mitään luottokorttien numeroita lyödä sinne, joten ajattelin, että voisi ostaa itselleen tollasen lahjakortin ja sillä latailla softia, joten miten on?

15

6740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokia N86 8MP

      En tiennytkään että niitä saa myös R-Kioskeista, mutta iTunesin lahjakortilla saat siis Apple ID -tilillesi rahaa lahjakortin arvon mukaisesti, ja sen voit käyttää kaikkeen osteluun niin musiikkipuolella iTunesissa kuin sovelluksien/ohjelmien ostoon App Storessa

      • Tuleva Iphonen omist

        Kiitokset sulle tästä :)


    • Emt

      Jos ostaa Itunes lahjakortin ja lunastaa sen ja yms niin pystyykö sillä rahalla ostamaan pelin sisällä olevasta storesta joitain rahaa maksavia jotain ihme rahoja jotka liittyy kyseiseen peliin ?

      • {makine}

        Sama kysymys


      • Frikki
        {makine} kirjoitti:

        Sama kysymys

        Kyllä pystyy


    • t: tumbelo

      näköjään se lahjakortti pitää ostaa, vaikka haluaisi sieltä app storesta vain muutaman ilmaisen ohjelman? no 10e lahjakortti ei ole paha, en ala tätä varten hankkimaan mitään luottokorttia tai mitälie mastercardia.

      • Visa Electron

        Nykyaikana kaikki pankkiautomaattikortit pitää sisällään sirun, eli visaelectron ominaisuuden joka ei ole silti oikea luottokortti, etkö siis omista pankkikorttia?


      • Aksuz

    • sutinaaa1

      niitä lahjakortteja saa ostettua myös netistä suoraan ja ne lähettää koodin sähköpostiin. verkkopankilla maksoin eli ei tarvii luottokorttia www.ituneskortti.com

      • Ituness

        Kappas, tuota en tiennytkään, voisi vuokrata sunnuntain ratoksi leffan itunesista.


    • Pelaaja010102922

      Kyllä. Itse olen noita käyttänyt noin 20

    • Itunesss

      Voiko 13 v ostaa itse ärrältä itunes kortin ilman että tarvitsee jotain aikuisen sähköpostia tai jotain? Ja mitä pitää tietää kun sellaista lähtee hankkimaan/ mitä ärrän myyjä kysyy kun ostat sellaisen niinkun esim. ID käyttäjää?

      • Astro_iPhone

        13v voi ostaa iTunes kortin ärrältä itse. Kun ostat sen, saat kortin ja myöhemmin kotona voit mennä appstoreen ja rullaat niin alas kuin voi ja sieltä voi lukea kortin ja kun kortti on luettu, käyttäjälläsi on rahaa. Jos haluat tarkistaa jäljellä olevan rahamäärän rullaa taas alas. Sieltä löytyy se tieto.


    • ituneS22919

      Lahjakortteja appstoreen / itunesiin ilmaiseksi extragiftcard.com

    • Anonyymi

      Onnistuuko i tunes lahjakortti parhaalle ystävälleni tarvtisee kyllä aion niin tehdä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe