Käykö Itunesin lahjakortti App Storeen?

Tuleva Iphonen omist

Täällä yksi tumpelo kyselemässä tyhmiä.
Eli pystyykö niillä ärrällä myytävillä Itunesin lahjakorteilla ostamaan softia App Storesta? En meinaan haluaisi mitään luottokorttien numeroita lyödä sinne, joten ajattelin, että voisi ostaa itselleen tollasen lahjakortin ja sillä latailla softia, joten miten on?

15

7242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokia N86 8MP

En tiennytkään että niitä saa myös R-Kioskeista, mutta iTunesin lahjakortilla saat siis Apple ID -tilillesi rahaa lahjakortin arvon mukaisesti, ja sen voit käyttää kaikkeen osteluun niin musiikkipuolella iTunesissa kuin sovelluksien/ohjelmien ostoon App Storessa

• Tuleva Iphonen omist

Kiitokset sulle tästä :)

• Emt

Jos ostaa Itunes lahjakortin ja lunastaa sen ja yms niin pystyykö sillä rahalla ostamaan pelin sisällä olevasta storesta joitain rahaa maksavia jotain ihme rahoja jotka liittyy kyseiseen peliin ?

• {makine}

Sama kysymys

• Frikki
        {makine} kirjoitti:

Sama kysymys

Kyllä pystyy

• t: tumbelo

näköjään se lahjakortti pitää ostaa, vaikka haluaisi sieltä app storesta vain muutaman ilmaisen ohjelman? no 10e lahjakortti ei ole paha, en ala tätä varten hankkimaan mitään luottokorttia tai mitälie mastercardia.

• Visa Electron

Nykyaikana kaikki pankkiautomaattikortit pitää sisällään sirun, eli visaelectron ominaisuuden joka ei ole silti oikea luottokortti, etkö siis omista pankkikorttia?

• Aksuz

• sutinaaa1

niitä lahjakortteja saa ostettua myös netistä suoraan ja ne lähettää koodin sähköpostiin. verkkopankilla maksoin eli ei tarvii luottokorttia www.ituneskortti.com

• Ituness

Kappas, tuota en tiennytkään, voisi vuokrata sunnuntain ratoksi leffan itunesista.

• Pelaaja010102922

Kyllä. Itse olen noita käyttänyt noin 20

• Itunesss

Voiko 13 v ostaa itse ärrältä itunes kortin ilman että tarvitsee jotain aikuisen sähköpostia tai jotain? Ja mitä pitää tietää kun sellaista lähtee hankkimaan/ mitä ärrän myyjä kysyy kun ostat sellaisen niinkun esim. ID käyttäjää?

• Astro_iPhone

13v voi ostaa iTunes kortin ärrältä itse. Kun ostat sen, saat kortin ja myöhemmin kotona voit mennä appstoreen ja rullaat niin alas kuin voi ja sieltä voi lukea kortin ja kun kortti on luettu, käyttäjälläsi on rahaa. Jos haluat tarkistaa jäljellä olevan rahamäärän rullaa taas alas. Sieltä löytyy se tieto.

• ituneS22919

Lahjakortteja appstoreen / itunesiin ilmaiseksi extragiftcard.com

• Anonyymi

Onnistuuko i tunes lahjakortti parhaalle ystävälleni tarvtisee kyllä aion niin tehdä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      109
      4842
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      419
      1527
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1004
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      958
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe