Jos sua vituttaa niin kirjota vastaukseksi vain sana.
Jos kirjoitat muuta niin tykkäät olla sinkku.
Ketä vituttaa olla sinkku?
15
187
Vastaukset
- vapaudenkaipuu
xxdd mitä vittt?? Entä jos ei sinkkuus herätä tuntemuksia?
Vituttaa.
- hähähäpykarva
imougirliä vituttaa ähähähähä no miks et ota sormia kaveriks sit ei enää vituta sitten sormettaa!!!
hähähäpykarva kirjoitti:
imougirliä vituttaa ähähähähä no miks et ota sormia kaveriks sit ei enää vituta sitten sormettaa!!!
haha, tosi hauskaa -.-
- säälittävä
juu
Eipä mua kyllä pahemmin... Pitäiskö? :D
- fasfasd
Juu onhan toi aika perseest oon 14 ja ei oo ikinä ollu ketää ja ei varmaa tuu olemaankaan pitkää aikaa...
- htgfhgf
14 !? HAHA, johan sä vitsin kerroit :DDD mä oon 17v enkä oo ikinä seurustellu ^^
- INeedMoreHugs
Hellyydenkaipuu
- Minä itse
Minua.
- yksisana
Kaipaisinjotakutavierelle. :(
kyl mä mielummi oisin ollu kokemat sen ku poikaystävä pettää :(
mut emmä kyl sinkkukaa haluuu olla- oo hiljaa siinä
mee helvettiin wolfgirl98
- ...
Mee ite. Sanot noin koska oot kateelline että sillä oli kumppani ku ite oot loner jolla ei oo mahollisuuksia saaha elämänkumppania
- Käsibff
Vituttaa ku en saa keltää muult ku kädelt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018644- 595559
- 245167
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni335067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384901Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774799- 624353
- 434017
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on443292- 452979