toivon, että me lähdetään vielä sinne maailmanympäryspurjehdusmatkalle. Vaikka vaan kavereina :)
Kyllä mä
18
117
Vastaukset
- Tukossa täällä
Onko sellaisesta ollut joskus "puhetta"?
En kyllä osaa purjehtia... - lastauskysymys
ja laiva on lastattu....millä?
- MurrrrSinulle :)
Ai !!!! Juha!!!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2012/01/05/1076581.jpg
MurrrrrMinä, Joka on KapteeniMurrr!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2012/01/04/1076350.jpg
- ei tuu uni
Purjevene olisi lastattu yhdellä pätevällä purjehtijamiehellä, epäpätevällä naisella ja tietty laivakoirakin olisi mukana :)
- koiran tehtävät
Koira vissiin hoitais ruorihommat silloin kun me nukuttais siellä laivan alakerrassa?
- ei tuu uni
koiran tehtävät kirjoitti:
Koira vissiin hoitais ruorihommat silloin kun me nukuttais siellä laivan alakerrassa?
Niin sais luvan hoitaa :) ihana matka jo ajatuksenkin tasolla :)
- passi kunnossa?
ei tuu uni kirjoitti:
Niin sais luvan hoitaa :) ihana matka jo ajatuksenkin tasolla :)
paa sitte passi tilaukseen jos vaikka sopiva vene kohta löytyy :-)
- 3x edellinen
passi kunnossa? kirjoitti:
paa sitte passi tilaukseen jos vaikka sopiva vene kohta löytyy :-)
ai niin, unohdin sanoa etten kaverina varmaan voi matkalle lähteä.
- ei tuu uni
3x edellinen kirjoitti:
ai niin, unohdin sanoa etten kaverina varmaan voi matkalle lähteä.
Passi on kunnossa. Jos sinä puutut, niin sitten en voi lähteä minäkään.
- taas sama
ei tuu uni kirjoitti:
Mähän olen odottanut jo tovin, oletko siitä tietoinen?
- ei tuu uni
taas sama kirjoitti:
Mähän olen odottanut jo tovin, oletko siitä tietoinen?
Mitä oot odottanu jo tovin?
- Anna uni silmään tul
ei tuu uni kirjoitti:
Yritä nukkua tiedät että hankin passin jonka viellä hyväksytän sulla. Koirasta on myös seuraa pitkillä matkoilla kun oon ruorissa.
- minähän se täällä
Anna uni silmään tul kirjoitti:
Yritä nukkua tiedät että hankin passin jonka viellä hyväksytän sulla. Koirasta on myös seuraa pitkillä matkoilla kun oon ruorissa.
Nyt en nuku senkään vertaa, luuletko että nukun kun sinä ajat. Täytyyhän minun seurata mihin satamaan purren ohjaat.. Olen monitaitoinen, osaan tarkastaa passin vaikk tää onki eka kerta
- ei tuu uni
Anna uni silmään tul kirjoitti:
Tee reittisuunnitelma :) Hyvää yötä ja nuku hyvin, missä ootkin :)
- ?
minähän se täällä kirjoitti:
Nyt en nuku senkään vertaa, luuletko että nukun kun sinä ajat. Täytyyhän minun seurata mihin satamaan purren ohjaat.. Olen monitaitoinen, osaan tarkastaa passin vaikk tää onki eka kerta
onko sun oikeesti pakko tulla siihen sönkkäämään?
- shsytjnbvdf
Olen tietoinen. Voisitko ottaa minuun suoraan yhteyttä.. Odotan sitä.
- sama taas
milläs tavoin sinuun saa parhaiten yhteyttä? Hetkinen...
kukas sinä oikestaan olet :-))- Tuo on,
äärimmäisen hyvä kysymys, esittää täällä. Vaikka saa sitä aina haaveilla että juttelee juuri hänen kanssaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774