Työt jatkuukin , joten uusi kämmppä haussa. Siis soluhuone tai 1-2h k.
Radanvarresta jos mahdollista, kuitenkin kaikki huomioidaan.
Asiat kunnossa ja muutenkin hyvä asukas.
0400814367
Huone tai asunto PK-seudulta
5
251
Vastaukset
- Esko
Tarjolla upea 33 neliön yksiö Tapiolassa. Vuokra 750€/kk
- Tuula
Hei ,minulla on Tori.fi sivulla huone kaksiosta vuokrattava,Tikkurila,Simonkallio.Itse majailen olkkarissa,olen 61v.mummu mutta ei luonteeltani mummu.Työelämässä ym..Soittele jos kiinnostaa.
Tuula 0407610203.
Vuokrasta neuvotteltavissa ym.
Tuula Jäppinen - jellona1978
Hei!
Korsossa 50 neliöinen kaksio 750e/kk
T: Päivi Koski
044-3553857 - Asuntoa vuokrataan
Hei!
Tarjoan yhtä vapaata huonetta heti kolmiosta Itä-Helsingissä, Vesalasta. Huone on kalustettu verhoineen (sohva, pöytä ja 2 tuolia sekä patjasänky&kaappi laatikoineen), hyväkuntoinen ja valoisa. Asunto sijaitsee lähellä Metroa ja Kontulan ostoskeskusta. Talo on rauhallinen ja sijaitsee omakotitalo-alueen vieressä hiljaisella alueella. Ympäristö ja näköalat ovat hyviä. Asunnon varusteisiin kuuluu mm. jääkaappipakastin, astianpesukone ja mikroaaltouuni. Toisessa makuuhuoneessa asuu nyt hiljainen keski-ikäinen nainen, mutta voi olla, että hän muuttaa siitä kesään mennessä pois, jonka jälkeen sekin on vuokrattavana. Asuntoon ei haluta eläimiä ja tupakointi on kielletty jopa parvekkeella. Toivon vuokralaiselta siisteyttä ja kunnollisia elämäntapoja.
Kysyn nyt, minkä verran olette valmis maksamaan vuokraa kuukaudessa?- ootko stdin asunnon
pässi soita sille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2602700puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312373Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581670Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571611- 711518
- 771344
- 701143
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391115Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085