Työt jatkuukin , joten uusi kämmppä haussa. Siis soluhuone tai 1-2h k.
Radanvarresta jos mahdollista, kuitenkin kaikki huomioidaan.
Asiat kunnossa ja muutenkin hyvä asukas.
0400814367
Huone tai asunto PK-seudulta
5
239
Vastaukset
- Esko
Tarjolla upea 33 neliön yksiö Tapiolassa. Vuokra 750€/kk
- Tuula
Hei ,minulla on Tori.fi sivulla huone kaksiosta vuokrattava,Tikkurila,Simonkallio.Itse majailen olkkarissa,olen 61v.mummu mutta ei luonteeltani mummu.Työelämässä ym..Soittele jos kiinnostaa.
Tuula 0407610203.
Vuokrasta neuvotteltavissa ym.
Tuula Jäppinen - jellona1978
Hei!
Korsossa 50 neliöinen kaksio 750e/kk
T: Päivi Koski
044-3553857 - Asuntoa vuokrataan
Hei!
Tarjoan yhtä vapaata huonetta heti kolmiosta Itä-Helsingissä, Vesalasta. Huone on kalustettu verhoineen (sohva, pöytä ja 2 tuolia sekä patjasänky&kaappi laatikoineen), hyväkuntoinen ja valoisa. Asunto sijaitsee lähellä Metroa ja Kontulan ostoskeskusta. Talo on rauhallinen ja sijaitsee omakotitalo-alueen vieressä hiljaisella alueella. Ympäristö ja näköalat ovat hyviä. Asunnon varusteisiin kuuluu mm. jääkaappipakastin, astianpesukone ja mikroaaltouuni. Toisessa makuuhuoneessa asuu nyt hiljainen keski-ikäinen nainen, mutta voi olla, että hän muuttaa siitä kesään mennessä pois, jonka jälkeen sekin on vuokrattavana. Asuntoon ei haluta eläimiä ja tupakointi on kielletty jopa parvekkeella. Toivon vuokralaiselta siisteyttä ja kunnollisia elämäntapoja.
Kysyn nyt, minkä verran olette valmis maksamaan vuokraa kuukaudessa?- ootko stdin asunnon
pässi soita sille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521640- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276931Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11907- 146893
- 56814
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698