Huone tai asunto PK-seudulta

nainen11111....

Työt jatkuukin , joten uusi kämmppä haussa. Siis soluhuone tai 1-2h k.
Radanvarresta jos mahdollista, kuitenkin kaikki huomioidaan.
Asiat kunnossa ja muutenkin hyvä asukas.
0400814367

5

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko

Tarjolla upea 33 neliön yksiö Tapiolassa. Vuokra 750€/kk

• Tuula

Hei ,minulla on Tori.fi sivulla huone kaksiosta vuokrattava,Tikkurila,Simonkallio.Itse majailen olkkarissa,olen 61v.mummu mutta ei luonteeltani mummu.Työelämässä ym..Soittele jos kiinnostaa.
      Tuula 0407610203.
      Vuokrasta neuvotteltavissa ym.
      Tuula Jäppinen

• jellona1978

Hei!

Korsossa 50 neliöinen kaksio 750e/kk

T: Päivi Koski
      044-3553857

• Asuntoa vuokrataan

Hei!

Tarjoan yhtä vapaata huonetta heti kolmiosta Itä-Helsingissä, Vesalasta. Huone on kalustettu verhoineen (sohva, pöytä ja 2 tuolia sekä patjasänky&kaappi laatikoineen), hyväkuntoinen ja valoisa. Asunto sijaitsee lähellä Metroa ja Kontulan ostoskeskusta. Talo on rauhallinen ja sijaitsee omakotitalo-alueen vieressä hiljaisella alueella. Ympäristö ja näköalat ovat hyviä. Asunnon varusteisiin kuuluu mm. jääkaappipakastin, astianpesukone ja mikroaaltouuni. Toisessa makuuhuoneessa asuu nyt hiljainen keski-ikäinen nainen, mutta voi olla, että hän muuttaa siitä kesään mennessä pois, jonka jälkeen sekin on vuokrattavana. Asuntoon ei haluta eläimiä ja tupakointi on kielletty jopa parvekkeella. Toivon vuokralaiselta siisteyttä ja kunnollisia elämäntapoja.

Kysyn nyt, minkä verran olette valmis maksamaan vuokraa kuukaudessa?

• ootko stdin asunnon

pässi soita sille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2413
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1640
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      931
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      907
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      814
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      698
    Aihe