Olen miettinyt että oils tosi hyvä juttu, kun saatas tänne Kappahl. Siinä olis kauppa mistä koko perhe saisi vaatteet eikä tarviis lähtiä aina jkl tai trelle, Sais vaateita vauvasta vaariin.
Tilatkin olis varman ihan sopivan kokoiset joko foorumissa tai entiset ahonlaidan tilat.
mitä olette mieltä. tiedän että oli ehköä turha kysymys kun tuntuu sltä välillä että jämsläiset sanoo melkeinpä heti ensimmäisinä että EI.
mielsestäni on hulluutta sanoa uusille työpaikoile EITÄ!!
Voikun saatas tänne Jämsään Kappahl
31
537
Vastaukset
- nlkjpasoåä
Siis EI EI EI!!!
- linteksi
Onhan täällä jo Löytötex.
- xll
jaa että Löytötexiatä saa vaatteita koko perheelle?? Haloo
- toppa h
ja säästö makasiini..
- Tätä mieltä!
Seppälä täällä on mutta sekin liian pieni. Miesten osasto olematon. Naisten vaatteista puolet on varattu ns. isoille tytöille. Rintsikoita seinällinen ja huonoa kosmetiikkaa toinen. Turha kauppa. Eli mieluusti sais tulla kunnon vaatekauppa!
- Positiivinen
Turhako? Kun ei ole sinulle sopivia rytkyjä? Tuskin sentään...
Toivottavasti kaltaisiasi ei ole paljon. Tai sitten on ja haukutaan oikein kilpaa ja
boikotoidaan, niin kauppa siirtyy paremmille apajille ja saadaan yksi tyhjä
liiketila lisää...
Eikö sovita niin, että ko. kauppa on kiva nuorten vaatekauppa ja hyvä kun
sellainen täältä löytyy!
- Juuh
Ensin pitää olla riittävän suuri asiakaspohja, jotta kauppa kannattaa perustaa, tyttö hyvä. Se ei ole siitä kiinni, onko täällä sopivia tiloja tai tarvitaanko täällä työpaikkoja.
Kirotusvihreistäsi päätellen otat asian kiihkeästi omaksesi. Ehdotan, että perustat
itse jonkun kivan kaupan ja huolehdit, että siellä on kaikkea kivaa myynnissä, niin
voidaan tulla ostoksille joskus. - kappa perunoita
Ei sieltä kappahl.stäkään mitään xxxxxl.lle vaatteita löydy. Ste on enempi noiden anorektikko teinien kauppa. Käy vaan Löyttärissä.
- M eteoriitti
Saatiinhan tänne meteoriitti! Ja junasta kaikki spurgut potkaistaan Jämsässä ulos!
- Tätä mieltä!
No mitä vikaa on jos täällä kirjoittelee että olis mukava kunnon vaatekauppa? Ennenkin on ollut tällaisia ketjuja ja aina tuo sama (ilmeisesti sama kirjoitustyylistä päätellen) kehoittaa että perustakaa itse ym ym. Taitaa olla joku entinen menestymätön yritttäjä.
Edelleen vaan valitettavasti on niin että vaateostokset suuntautuvat J.kylään ainakin meidän ruokakunnassa, johtuen juuri olemattomasta tarjonnasta täällä! Ei sille vaan mitään voi. Nykyään pajon myös tilataan netin kautta ja saksasta esim. koska nuorisovaatteita ei täältä saa mistään. Turha koittaa Löytötexistä etsiä :DD - Sitä mieltä!
Nuorisovaatteita ei saa mistään? Käyppä vilasemassa Vehkalassa tai Seppälässä. Ei ne mitään mummokamaa myy. Montako kauppaa täällä rouvalle saisi olla?
- Tätä mieltä!
Ai Seppälässä nuorisovaatteita?? No saattaa siellä jokunen olla mutta aika sellaista peruskamaa mitä nyt kauhean innolla ei kukaan persoonallisesti pukeutuva päälleeen laita kuin saunan jälkeen mökillä. Vehkalasta saa ostella ihan rauhassa ne joilla on varaa siellä shoppailla, sitä paitsi aika niukasti sielläkään tavaraa on! Saman vaatteen saa kolmasosahinnalla tilata euroopasta, mitä järkeä siis maksaa kyseisen kaupan hintoja??? Niin paitsi tietysti jos ei osaa tilata ulkomailta... :DD Niin ja kun netin kautta tilaa niin valikoima on jotain ihan muuta kuin kymmenen neliön kaupassa :)
Että kiitos oikein monta vaatekauppaa tänne, en laita vastaan :) - Ei vaatteita netistä
Minä haluan hypistellä vaatetavaran käsissä ja kokeilla ylle enkä tilaa pelkän nettikuvan perusteella.
- meodkfnvmflg
Only ja Jack&Jones liikkeet tänne,kiitos!!
- Tätä mieltä!
Niin toi nettitilaus voi mennä niinkin että käy ensin kaupassa kokeilemassa vaatetta ja sitten tilaa sen netistä. Näin saa sopivan koon ja värivalikoima on paljon laajempi. Ainahan voi myös palauttaa jos ei tykkää.
- eskon poika
Olihan täällä säästömakasiinikin..Oli homma isollaan. Ja miesten vaatteille Eskon puoti.
- Tervataan perseet
Justiinsa joo. Tuolla tavallahan niitä liikkeitä saadaan paikkakunnalle lisää. Ja kauppiaskin on varmaan tyytyväinen, kun saa hankkia rahoillaan kalliita muotivaatteita soviteltaviksi. Tuommoiset asiakkaat pitäisi kieritellä tervassa ja höyhenissä.
- Tätä mieltä!
Joopa joo! Sieltä ostetaan mistä halvemmalaa saadaan eli Gigantista. Vai väitätkö että et ole koskaan ajanut sinne ostamaan tuotetta satasen halvemalla kuin Jämsästä? No jos et niin höhlä olet :)
Minusta on älytöntä työntää rahaa jonkun kauppiaan taskuun ja maksaa sen kesämökkejä tms. laskekoon hintansa kansainväliselle tasolle vois vaikka tehdä parempaa tiliä kun ostajia enemmän, kauppaa enemmän jne.
Tänään ajelen toiseen kaupunkiin ostamaan vaatteita, siis ostamaan en sovittamaan. Ostaisin täältä mutta kun ei ole tarjontaa!! :(- Tervataan perseet
Väitän, että en ole ajanut koskaan muualle kaupoille, enkä aja. Minulle riittää varsin hyvin ne valikoimat, mitä Jämsästä on saatavilla. Kyllä sen kauppiaankin pitää ammatillaan elää. Minulle on ihan sama onko hänellä kesämökki vai ei. Koskas siellä mökillään joutaa löhöilemäänkään, kun nykyään kauppojen vaaditaan olevan auki viikon jokaisena päivänä.
- time is money
Nimimerkki Tätä mieltä haluaa ensin kokeilla vaatteita kaupassa yrittäjän laskuun ja sitten tilaa sen netistä. Hyhy hyh, miten moraalitonta toimintaa mutta valitettavan yleistä. Suuret ketjut myyvät halvemmalla selvä se, toisilla taas ei ole ajella naapurikaupunkiin ostoksille vaan varaa ostaa täältä ja käyttää aika omaksi ilokseen. Höhlä on minun mielestäni se joka istuu autossa ruuhkassa ja lumipyryssä jos tuotteen saa lähempää.
Tätä mieltä saa käyttää palkkansa mihin haluaa ja niin saa yrittäjäkin kesämökkiin. Kateutta ja täysin ymmärtämätöntä puhetta rahan liikkeestä. - Epäilijä.
Tätä mieltä vaikuttaa niin tyhmältä, että taitaa olla joku provoilija. Ei kai noin tyhmiä ihmisiä oikeasti ole?
- Tätä mieltä!
Olen olemassa, miten niin en olisi?
Mitä tyhmää on ostaa sieltä mistä saa edullisemmin? Ostan Jämsästä jos halvempi täältä löytyyy, aika harvassa vaan on ollut, ei kai se mun syy ole??? Netistä olen tilannu nuorisovaatteita kun sitä tiettyä tyyliä ei ole täältä saanut, olisiko pitänyt pakottaa nuoret kulkemaan Löyttärin vaatteissa??
Paljon tulee täältä ostettua, ihan kaikki jokapäiväinen, ruoka, bensa, apteekkituotteet, taloustavara, myös ne vaatteet jos löytyy sitä mitä etsii. Jos ei niin pitäisikö muka olla ilman?
Katsokaan nuorisovaatekaupan (Vehkala) hintoja, kun farkut maksaa 89e ja tilaamalla saksasta saa samanmerkkiset 34e niin olenko muka tyhmä??
Varmaan itsekin ostatte bensan sieltä missä kalliimpaa, kun pitäähän yrittäjää tukea kun on niin ihana että bensaa myy :D
Vakuutuksisssa haluatte kalliimpaa ja autokaupoilla ei koskaan tingitä? Just joo sallikaa mun nauraa, buahhahhhaah :)
Itse suosin omissa vaatteissa kierrätysaatetta että suurimmaksi osaksi minun vaateostoksista hyötyy pöydän vuokraajat, ja se on mielestäni hyvä. Nuorille vaan ei meinaa oman tyylisiä vaatteita kirppariltakaan löytyä :(
En siis vietä päiviäni kiertelemässä Jämsän kahdessa "vaatekaupassa" jotta pääsen kotiin niitä rättejä tilaamaan :DDD - buuaaahh vaan
"Katsokaan nuorisovaatekaupan (Vehkala) hintoja, kun farkut maksaa 89e ja tilaamalla saksasta saa samanmerkkiset 34e niin olenko muka tyhmä?? "
Et ole tyhmä mutta jos käyt ensin sovittamassa vehkalassa niin olet röyhkeä ja huonotapainen. Jos haluaa nettikaupan edut niin pitää sietää ne haitatkin.
Työn vuoksi paljon ajavana tiedän että bensa kannattaa ostaa sieltä asemalta mikä eteen tulee. Yrittäjien pilkkaaminen kesämökistä on lapsellista. - Tätä mieltä!
Missä olen väittänyt käyväni ensin sovittamassa vehkalassa? En missään enkä niin tee, kyse oli vain siitä että niin VOI tehdä!!! itselleni en vaatteita vehkalasta osta, ovat minulle kalliita ja tosiaan suosin tuota kierrätystä! Tiedän lasteni koot niin että osaan oiken tilata netin kautta.
Mitään laitonta sinänsä en siinä näe että ensin kaupassa katsoo ja sitten tilaa sen muualta.
Jos kahdessa kaupassa on sama tuote mutta eri hinta, niin pitääkö oikeasti ostaa sieltä missä kallein hinta?
En pilkkaa ketään kesämökistä, kyse oli kielikuvasta joka nyt tuntui menevän ohi :D
Eli jos yrittäjä laittaa hintaa tuplasti enemmän kuin toinen niin silloinhan se kalliimman kauppaaja saa enemmän katetta ja sitä kautta itselleen tuloja, eikö niin?
Minä näen suuren epäkohdan siinä että kaikkeen laitetaan esim. kenkäkauppalisä (kuten täällä eräässä liikkeessä), joka on jokaisessa tuotteessa 5-30e noin suunnilleen. Siis verrattuna muiden kauppojen hintoihin kuten J.kylän kenkäkauppoihin. Kuinka se sama kenkä on muka kalliimpi täällä jämsässä kuin muualla? Millä tämä selittyy? Yrittäjän hinnoitelullahan se selittyy ja kun kate nousee niin tulot kasvaa (jolla nyt voi sitten vaikka sitä kesämökkiään maksaa) :DDDD
Ei netin kautta tilaaminen ole sen kummoisempaa kuin mikään ostaminen, en näe siinä mitään huonoja puolia, en siis ymmärrä mitä tarkoitat.
Kovin paljon ihmiset tilaa tavaraa Hobby Hallista ja Anttilasta, onko se sitten mielestänne ihan ok? Samat kattilat ne löytyy cittaristakin! Entä jos tilaa kodinkoneen? Onko suuri synti?
Pelejä, elokuvia ja musiikkia tilataan netin kautta todella paljon, onko se sallittua?? Jos siis käy ensin paikallisella ja ajattelee että katsompa vielä paljonko se cdon.comissa maksaa. No se onkin siellä halvempi, kai tilaat sen vai kuoletko nauruun ja viet kotiseutu-uskollisesti rahasi paikalliseen liikkeeseen?
Ja ihminen se on siellä nettikaupankin takana, että onhan hänenkin elantonsa tienattava :)
Silloin kun on varaa siihen on helppo olla kotiseutu-uskollinen mutta pitäisi myös ymmärtää että ei kailla ole varaa kannattaa kannattamisen takia paikallisia yrittäjiä joka asiassa. Voi kun minulla olisikin rahaa niin että voisi kävellä kauppaan ja vaan ilmoittaa mitä haluaa :) mutta niin ei ole, eli taloudellisesti joudun ostokseni miettimään. Joskus jopa osamaksulla joudun ostamaan, hui kauhea. Eli ilmeisesti minua täällä pilkkaavat ovat varakkaita henkilöitä jotka halveksivat meitä jotka joudumme tarkasti kulumme laskemaan ja ainaisesti miettimään mistä säästää. Olen vaan todellakin jo vuosia katsellut ja saanut verrata näitä hintoja, ja huomannut kuinka yliampuvaa hinnoittelu voi olla!! Nykyään minulla olisi varaa paremmin shoppailla mutta jäi jotenkin päälle toi nuukailu, mutta hyvä vaan :) :) - Jämsän Äijä
Vid..u mää vihaan köyhiä!!!
- Mieltä?
Tuolla filosofialla kun kaikki toimisi, saatais tulevaisuudessa tilata sapuskatkin
netistä, kun täällä ei olisi yhtään kauppaa.
Eikä :DDD yhtään paitsi sua :DDDDDDDDD oikein kovasti.
- Ihqu-Janica
Voikun saatais tänne Jämpsään Harrodsin tavaratalo. Voitais ostaa jotain ihquu.
- Tätä mieltä!
En kadehdi ketään mutta ehkä vähän niitä jotka asuvat lähellä Tuurin kyläkauppaa, on siellä ruoka aika paljon edullisempaa kuin täällä, hyviä tarjouksia! Tilaisin kyllä ruoan sieltä jos se tulisi kotiinkannettuna halvemmaksi kuin täältä ostaessa, mutta tuskin :D
Tokmannihan tänne olis tulossa, mutta ei taida sekään kelvata kunnanisille?? Muutaman kerran vuodessa käyn Mäntän Tokmannilla, yleensä haen jotain tiettyä tavaraa (siellä on erinomainen harrastusväline valikoima) mutta tarttuu siinä mukaan muutakin.
Välillä on mukava lähteä käymään muissa kaupungeissa, se piristää arkea. Vaikka onkin niin kauhean väärin jotain kasvotonta yrittäjää kohtaan täällä jämsässä (tai niin jotkut nyt väittää) mutta mä en välitä siitä pask...n vertaa.
Jos joku löytää vaatteensa seppälä/vehkala/löyttäri-akselilta, niin hyvä, eipä se minulta ole pois (niin ja ne ylihinnoitellut kengät saatte ostaa myös ihan rauhassa). Ostan minäkin sukat alushousut löyttäristä, ne siellä on ihan hyviä :) Ai niin ja ruoan Lidlistä jotta en vaan lihota ketään paikallista kauppiasta! - Tinaa vaan tuopissa
" Ai niin ja ruoan Lidlistä jotta en vaan lihota ketään paikallista kauppiasta!"
Ilmankos tunnutkin olevan vähän niin kuin jatkuvasti tinassa kun syöt niitä lidlin kuuluisia tinasäilykkeitä. - voi taivaan talikynt
Täytyy taas sanoa että JÄmsässä on AHDISTUS TAUTISIA IHMISIÄ aina ollaan jotain vastaan mää en voi ymmärtää!!! miksi pitää aina sanoa ei ei ei jos edes ehdotetaan jotain uutta kauppaa tänne ???
Tai jotain muuta uutta vanhasta poikkeavaa kertoisiko se jostain ???? - Tätä mieltä!
Kerropa minulle sen kuuluisan tinasäilykkeen nimi? Oi nim.merk. Tinaa vain tuopissa, haluaisin sen todella tietää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285