Singapore ja formulat

vormulafani

Onko kokemusta Singaporen Gp.stä? Tarkotus olis syksyllä lähtä kyseiseksi viikonlopuksi paikanpäälle. Esim. lippujen myyjiä on lukuisia ja eri hintaluokkaa, mistä kannattaa ja on turvallista ostaa? Hotellisuosituksia ottaisin mielelläni vastaan. perus huone hakusessa ja sijainti hiukan tärkeämpi kuin itse hotelli. Kiitos!

5

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyristä on

      Varaa hotelli ajoissa. Sijainnista ei kannata niin välittää, koska hinnat ovat huipussaan eli huippupaikat on älyttömissä hinnoissa. Paras on Swisshotel Stamford, josta voit parvekkeelta katsella puolta radasta. Eli jos et ole tolkuttamasti heittämässä majoituksesta rahaa tiskiin niin yritä löytää jotain. SP:n kohtuulliset hotellit alkaa 90 egestä ylöspäin jo normaaliaikana ja GP:n aikana ihan jotain muuta.

    • Pakko vastailla täältä Singaporesta käsin. Lippuja on saanut ainakin 2008 ja 2009 kisaan tosi hyvin. Mä ostin itse asiassa 2008 kisaan pimeesti liput, ne siis kyllä loppui viimein kesken pari viikkoa ennen kisaa, en maksanut paljon ekstraa.

      Itsellä on ollut ne halvimmat liput ja olen päässyt myös radan varteen kattomaan. Tsekkapas mun tekemä video vuoden 2008 kisasta Youtubesta: http://www.youtube.com/watch?v=im27J--Ac9Y

      Hotelleista en osaa sanoa mitään, kun olen täällä paikallinen. Mutta kuten kaveri tossa kirjoitti, niin ottakaa hotelli ihan mistä vaan. Tsekatkaa myös hostellit ja bed and breakfast mestat, säästätte paljon rahaa.

      Mutta harkitkaa myös matkaa Malesian kisaan, voitte mennä sinnekin Singaporen kautta.

      • Reisulivei

        Kisa ei sinänsä kauheasti kiinnosta, mutta kun vietämme 20 - 21.9. Singaporessa, niin näkeekö sieltä suuresta maailmanpyörästä radalle? Joutuuko vehkeeseen jonottamaan pitkään? Pysytyykö varaamaan etukäteen?


    • 2008 ja 2009 kävin.
      Tuossa pari tuttua osoitetta:

      Liput. http://www.singaporegp.sg/ticket/ticket_price.php

      Hotelli/majapaikka. http://www.booking.com/searchresults.fi.html?aid=310019;label=singapore-VHGAXWUG98ADrl*XactJtgS707886546;sid=4756b187528d8595a3efa6845304a125;dcid=1;checkin_monthday=21;checkin_year_month=2012-9;checkout_monthday=24;checkout_year_month=2012-9;city=-73635;class_interval=1;group_adults=2;group_children=0;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;review_score_group=empty;ss_all=0;ssb=empty;radius=1;order=price_for_two;track_ajaxsearch2=1

      harkinnassa mullakin 21-24.04 mennä singaporeen katsoo miten Lotus kulkee.

      Olin 2009 1.n yön yhteismajoituksessa kun myöhästyin paluulennolta Phuketiin.
      Hyvä kokemus, mukavia reppureissajia eri maista ja kaikki oltiin heti samalla aaltopituudella.

      Toi lippu kisoihin Zone 4 Walkabouts hyvä ja halpa, 178 sing dollaria(100E/3 pvää?). Voi mennä eri paikkoihin eikä nyhjöttää samassa paikassa.
      Liput tuli mulle DHL.n kyydillä työpaikalle kun ilmoitin ajan. Maksu luottokortilla tilattaessa.

      • Korjausta: siis harkinnassa mullakin 21-24.09 mennä singaporeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe