no niin tytöt, show is over for tonite.
mutta oli ihan hauskaa leikkiä kanssanne kiitoksia =)
pahan puolen kätyrinä ei maailma näyttänyt kovinkaan kivalta vaan pikemmin todella synkältä sen pari tuntia mitä yritin kovasti.
ei niin oo mun juttu vaikka kuinka yrittäis itseään agstata ja leikkiä pahaa vain edes hetken.
en ymmärrä miten jotkut jaksavat sitä päivästä toiseen tai vikkoja kuukausia huh.
enkä ihmettele että se inhimillisyys silloin katoaakin ajan myötä johonkin ihmisestä. niin siinä vaan käy.
niin mikäli joku ei vielä tajunnut mun tajuavan myös minkälaisesta leikistä oli kyse niin think twice. ill never make same mistake twice. i make it six or seven times just to be sure. allways. mut kaava on kyllä selvä.
joten tytöt lopettakaa nyt ne pohjamaan blondi jutut ja muut jutut keskenänne vaikka tiedättekin että isoveli valvoo ja teillä olisi paljon hihiteltävää =)
but i dont buy shit.. and especially i dont by bullshit that is only what you are selling. mut kiitoksia showsta vielä kerran =)
voin leikkiä toistekin mukana ehkä.
mutta vain osallistumalla hyvällä puolelle, joka ei ole leikkiä minulle.
pahoittelut jos joku loukkaantui oikeasti, se ei ollut tarkoitukseni. anteeksi siitä.
kiitos kaikille osallistuneille ja hyvää päivänjatkoa =)
yoda out
natinati
darkside & goodside
3
115
Vastaukset
- pysy hyvässä
Sä oot ihan fiksu tyyppi, älä välitä noiden tyhmyreiden kommenteista :)
- auckland
kiitoksia.
ja ei tulisi mieleenkään välittää niistä kommenteista.
mua on täällä palstalla ollessa yritetty selvästi useampaan otteeseen manipuloida asioilla jotka laitettu tänne vaan mun silmieni eteen. niimpämä tein itse eilen niin myös, hyvin kyseenalaista touhuahan se on pakko sanoa ja ei siitä tullu itsellekään hyvä mieli mut se jengi joka sitä tekee päivittäin että muita vedättää valehtelee vääristelee tosiasioita ja kaikkea muuta skeidaa, en mä yhtään ihmettele että ne on hukassa. kyllä siinä touhussa jokainen hukkaisi totuuden ajan kanssa ja kosketuksensa herkkään ja hyvään sisimpäänsä ja elämän kantavuuteen hyvässä.
mä tiedän tasan tarkkaan kuka olen ja mitä sanon enkä tarvitse idareita peileiksi iteselleni. itsetunto ja omatunto sen verran vahvasti ja aidoista hyvistä asioista rakennettu onneksi.
kyllä eilen tuli taas todistettua niin tekopyhiä tyyppejä että voivoi.
ne tyypit jotka mollasi mua kun kirjoitin fiksuja vastauksia aiemmin. niin eilen ne samat tyypit vastasivat mun itse käyttämilläni vastauksillani täällä mulle kun itse vedin hetken niiden agsti negaatio linjaa ja auoin päätäni katkerana muka.
oli se hienoa huomata että opit joita oon itse toitottanu onkin menny perille =) - pellehän sä oot
auckland kirjoitti:
kiitoksia.
ja ei tulisi mieleenkään välittää niistä kommenteista.
mua on täällä palstalla ollessa yritetty selvästi useampaan otteeseen manipuloida asioilla jotka laitettu tänne vaan mun silmieni eteen. niimpämä tein itse eilen niin myös, hyvin kyseenalaista touhuahan se on pakko sanoa ja ei siitä tullu itsellekään hyvä mieli mut se jengi joka sitä tekee päivittäin että muita vedättää valehtelee vääristelee tosiasioita ja kaikkea muuta skeidaa, en mä yhtään ihmettele että ne on hukassa. kyllä siinä touhussa jokainen hukkaisi totuuden ajan kanssa ja kosketuksensa herkkään ja hyvään sisimpäänsä ja elämän kantavuuteen hyvässä.
mä tiedän tasan tarkkaan kuka olen ja mitä sanon enkä tarvitse idareita peileiksi iteselleni. itsetunto ja omatunto sen verran vahvasti ja aidoista hyvistä asioista rakennettu onneksi.
kyllä eilen tuli taas todistettua niin tekopyhiä tyyppejä että voivoi.
ne tyypit jotka mollasi mua kun kirjoitin fiksuja vastauksia aiemmin. niin eilen ne samat tyypit vastasivat mun itse käyttämilläni vastauksillani täällä mulle kun itse vedin hetken niiden agsti negaatio linjaa ja auoin päätäni katkerana muka.
oli se hienoa huomata että opit joita oon itse toitottanu onkin menny perille =)hyvä kun et ota meitä vakavasti..ei mekään sua :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251