Ostin navin TomTom XXL ja siihen 2vuoden päivityspaketin, mutta kun yritän laittaa päivitystä aktivointikoodin kanssa navin , niin eipä huoli vaan alkaa herjaamaan, ilmoittaa että koodi on oikein mutta ei timi laitteesi kanssa tai siihen asennetun ohjelmaversion kanssa, asenna viimeisin ohjelmaversiovalitsemalla päävalikosta "päivitä laite" anna sitten aktivointikoodi uudestaan.
Noin menettelin useamman kerran mutta ei se mitään auttannu.
Mitä lienee yllä oleva tarkoittaa sitä tässä kyselen.
Tietokoneessa XP. ja navissa länsi-euroopan kartat.
TomTom latausongelma
6
264
Vastaukset
- zipappaduida
Olethan tehnyt itsellsi TomTom-tilin sitä et kertonut jos olet niin kirjaudu sinne ja esitä ongelmasi luulen, että sieltä saat asian parhaan avun
http://fi.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/9205/c/2355- paperikartalla löyty
Kyllä on tili tehty, tomtom:in sivuilta lueskelin, ja minun ymmärryksen mukaan koko päivitys kortti/aktivointikoodi ei pelitä tuossa minun navissa, vein takaisin myyjäliikkeeseen, siellä nyt tutkivat ja ihmettelevät ovatko myyneet minulle harhaanjohtavasti laitteeseen sopimattomat päivitykset, tomtomilta tulevat ilmaiset päivitykset pelittävät kyllä aivan normaalisti, ainoastaan tämä kortikoodi tökkii.
- zipappaduida
paperikartalla löyty kirjoitti:
Kyllä on tili tehty, tomtom:in sivuilta lueskelin, ja minun ymmärryksen mukaan koko päivitys kortti/aktivointikoodi ei pelitä tuossa minun navissa, vein takaisin myyjäliikkeeseen, siellä nyt tutkivat ja ihmettelevät ovatko myyneet minulle harhaanjohtavasti laitteeseen sopimattomat päivitykset, tomtomilta tulevat ilmaiset päivitykset pelittävät kyllä aivan normaalisti, ainoastaan tämä kortikoodi tökkii.
Voi tosiaan olla niin, että sun Tompassa on Euroopan kartat ja ostamasi päivitykset Pohjoismaihin! Tämä niinku esimerkkinä...
Kannattaa tulevaisuudessa ostaa päivitykset TomTomHomen/(TomTom-tilin?) kautta, niin tulee oikeat. Hintapolitiikka voi olla eri kuin laitetta ostettaessa (kytky!)
- jokivi44
Minne hävis nopeusvalvontakameran hälytysäänet?
Laite on Tomtom XXL. Ostin 80 eken karttapäiv. ja sen jälkeen ei oo piipannu kameroita!- takkari
Lataa tuolta ilmaiseksi kameratolpat
http://tomtompoi.1g.fi/
Sisältää hyvät ohjeet äänien laittamisineen! - kertoorappo
Käy säätämässä Tompan ääniasetuksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016