Mulla on nyt viikkoja 36 ja on nyt 3päivänä tullut keltasta vuotoa siteeseen.Onkohan joku tulehdus esim.hiivaa tai jotain muita oireita ei ole?Keskiviikkona viimeestään neuvolassa selviää..Onko muilla ollut keltasta valkovuotoa ilman tulehdusta?
Keltainen vuoto?
9
236
Vastaukset
- voisiko olla?
voisiko olla että limatulppa on irronnut? Limatulppa voi irrota myös hiljakseen, limaisena vuotona, ei välttämättä tule tulppana ulos.
- rtjetrte
Kyllä limatulpan erottaa tavallisesta vuodosta vaikka tulisi ulos vaan pikkuhiljaa/pieninä paloina.
Se on venyvää kirkasta limaa, vähän tulee mieleen lionneet liivatelehdet....
- ............
Mulla oli kellertävää vuotoa kun oli tulehdus. Mutta kaipa sitä voi olla ilman tulehdustakin. En muista mun tulehduksen nimeä mutta hiivaa se ei ollut.
- ueaur
On ollut kellertävää vuotoa, ilman tulehdusta.
- alkuppeeräinen
Joo ku tää ei oo oikee mitää limaa vaan oon huomannu et siteeseen tulee keltastavuotoa.No kyselempä neuvolasta.
- pisssssssssssshhhh
Pissailet housuusi. Se on pissaa eli kusta. Housuissasi on ja haisee pissa.
- aaalkuuperäinenn
Kuule pisssssshhhh.. Ei oo pissaa vaan kyse on valkovuodosta joka ajoittain voi olla kellertävää.Kyllä tiädän miltä pissa haisee ja huomaisin jos pissaisin housuihini.
- pissaatulleehousuun
Etpä huomaisi, kun möhömahas painaa kuisrakkoa ja sieltä tihkuu ureaa koko ajan tiineestä alapäästä.
- o____O
No sulla näyttää asiasta enemmän tietoa ja kokemustakin olevan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773