Kumpa oisin tullut tänne jo aiemmin, niin olisin tajunnut miten pönttö olen. Rakastuin kiellettyyn mieheen ja mies rakastui/leikki-tunteillani, minuun, kiellettyyn naiseen.
Luoja mitä tuskaa olen elänyt yksin, ikäväni kanssa, koska en ole voinut kenellekään kertoa.
Täällä silmäni ovat auenneet: mitä jumalatonta tuhlausta on kuluttaa aikaansa miettimällä ja kaipaamalla jotain toivotonta tapausta. Voi iankaiken mitä hölynpölyä pää tuottaa. Me kaikki täällä ollaan tosiaankin pöly-aivoja ja haaskaamme elämämme miettimällä aivan vääriä asioita. Jos kaikki on siinä että vain katseet kohtaavat ja ikävä jää asumaan sydämeen niin heittäkää hemmettiin mokoma haikailu.
Lupaan ja vannon: en enää tuhlaa aikaani sinuun muuta kuin rakkauden-tappo mielessä. Tänään alkaa sielun tervehdyttäminen ja teen kaikkeni, että tunteeni sinua kohtaan, sinä maailman ihanin mies :'( kuolee pois.
Hyvästi rakkaus! Tervetuloa ihana elämä!
KIELLTTY IKÄVÄ
6
168
Vastaukset
- bäää
bä - häääää
- muu elämä
Katse on katse ja sen voi feikata. Ethän sä voi tietää oliko hän aitona asialla. Ja ketä muita hän katsoi rakastuneesti. Itse en jätä mitään katseen varaan.
- BOLTONILLE
Siinäpä se onkin: on turha haaskata ajatuksia koska ei ole mitään todisteita mitä katseillaan on tarkoittanut. Olenkin kuukausikaupalla takonut päähäni että hän leikkii vain minun tunteillani. Hän on mies joka kaataa tahtoessaan naisen kuin naisen ja siksi minun on turha kuvitella, että olisi minusta kummemmin kiinnostunut, koska ei edes puhekontaktia ole ottanut.
Sydän on vain sellainen, että sen on vaikea unohtaa kun se alkaa vapista ja toivoa kohdalleen jotain yliluonnollista. Ajatus on hänestä ollut niin ihanaa ja kaunista mutta tehnyt minusta sekopäisen pellen;-/- flirt girl
ei se välttämättä ole leikkiä, sekoitatkohan flirtin ja leikin ?
- yksjukka
Rakastan vain vaimoani!!!
- Jöröjukkako
siellä? Vaimo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824