mikä paras tulehduskipulääke

?

mitä kipulääkkeitä te käytätte koiran nivelrikkoon.
onko kenellään kokemuksia thoroxil pitkävaikutteisesta kipulääkkeestä onko toiminut?

7

4113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi elämä

Hei, meillä käytetään Thoroxil kipulääkettä koiran ristisidevamman hoitoon ja parempaa lääkettä en ole tavannut. Suosittelen lämpimästi. Meidän koiralla alkoi uusi elämä ko. lääkkeen avulla. Maksakokeissa kannattaa käydä reilun puolen vuoden käytön jälkeen, koska lääke on jatkuvasti koiran elimistössä ja voi pitkään käytettynä vaikuttaa maksa-arvoihin. Lääkettähän käytetään kuuriluonteisesti puolen vuoden ajan ja pidetään parin kuukauden tauko. Todella hintansa-arvoinen lääke jota ei tarvitse ottaa kuin tabletti/kk.

• vielä menossa mukana

oli aika tymäkkää tavaraa tuo thoroxil, pikkasen tuli vanhalle koiralle vatsavaivoja ja huonovointisuutta. eläinlääkäri antoi sen sijaan cartrophen injektiosarjan. se toimii ja olo on parempi. pistokset annetaan kerran viikossa neljä kertaa niskanahkoihin ja vaikutus voi olla jopa puoli vuotta. voitelee niveliä ja poistaa kipua.on vähän hellävaraisempi vanhalle koiralle.

• Auttoi meillä

Meidän vanha pappara sai suuren avun Thoroxileista nivelrikkoon. Koira tuntui nuortuvan monta vuotta.

Ikävä kyllä syöpä voi lopulta voiton koirasta, juuri kun nivelkivut oltiin saatu kuriin.

• throtro

Se on kylläkin TROCOXIL

• Ruuan päälle

Joo niimpä näyttää reseptissä olevan. Tais olla lukivika mulla. Kannattaa ainaski antaa kovasti ruokaa ennen annostelua että maha kestää.

• Saarus

Kenelläkään kokemusta gabapentinistä?

• 17+10

Hei, kaipaisin hyviä neuvoja lähinnä jatkotoimenpiteisiin.

Koiraltani leikattiin vasemmasta etujalasta irtopala, ja on nyt antibiootti -ja kipulääkekuurilla. Antibiootti on amoxin comp 500mg ja särkylääkkeet: Meloxicam 7,5mg ja tarvittaessa tramal 50mg.

Millainen tuo Thoroxil on ja miten vaikuttaa? entä minkä hintainen?

Eläinlääkäri suositteli koiralleni cartrophen injektiopistoksia kerran viikossa neljän sarjassa. Minkä hintaisia ne pistokset on ja kuinka kauan niitä pitää antaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe