Onko siinä mitään pahaa jos on tyttöystävä ja on 12v

12v poika

Oon 12v poika ja mul on tyttöystävä. Joo tulin tänne kysymään että onko siinä mitään pahaa jos minulla on tyttöystävä ja olen 12v. Ja ei kai siin oo mitää pahaa jos me Pussaillaa ja pidetään kädestä kiinni ja nojataa toisiimme? Mä oon tämmöne poika joka ei vittuakaan tiedä tästä asiasta joten voisitteko auttaa.

13

2730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klonkkukaisa

      Koska on mahdollista että et oo trolli niin asiallinen vastaus: ei tuossa ole mitään pahaa, jos kerta se tuntuu kummastakin hyvältä. Pitäytykää siinä pussailussa kuitenkin.

    • minttu ja ville

      olette lapsia kuitenkin ja aikuisten vastuuleikit eivät kuulu teidän ikäisille.hellää kädestä pitämistä ja tykkäämistä.älkää olko liian aikaisin aikuisia mihinkä teillä on aikaa vielä monia vuosia.

    • Ystävyydessäkö ?

      Hienoa, että sulla on tyttö ystävänä, niin pitääkin olla, molempiin sukupuoliin tulee tutustua ystävyysmielessä = ystävyys mielessä. Jos on helliä ajatuksia tyttöä kohtaan, voi halata, pitää kädestä ja vähän pusuttaakin.

      Aikuismaiseen pariutumispuuhaan on vielä rutkasti aikaa teillä molemmilla, joten ehdit hyvin selvittää, kerätä tietoa ja kartuttaa käsitystä siitä, mitä tyttöin kanssa tehdään sitten, kun sen aika on. Opet ja vanhemmat ovat sitä varten, nykypäivänä on infoa joka tuutti niin täynnä, että siihen kandee suhtautua kriittisesti.

    • Varoitus!!!!!!!!

      ''vtu se sun pikari sinne koloon vaan ei siinä muu auta tai se tyttö jättää sut''
      Muista sitten että tollanen on pelkkää trollausta. Mulla on tavallaan suhde joskus leirellä nähää eli kaukohsuhde. Ei olla ikinä tehty sitä eikä ton ikäset saakkaa.

      PS. Tää on varoitus trolleista!

    • 12vpoikamyös

      Ei se haittaa itelläki on ollu ja on tyttöystävä ei siinä oo mitään pahaa

    • 12vlovepoika

      Ei siinä mun mielestä ole mitään pahaa. Mä ainakin oon 12 ja oon ihan rakastunut.

    • Ei se haittaa. Tämä on avoinsuhde osio. Onko teilläkin avoin suhde?

    • hfgjjjjjjjjj

      On mun mielestä ihan ok. Jos molemmat tykkää ja haluaa.

    • Anonyymi

      Jos joku tyttö voi kertoo sen snp nii oisin kiinnostunu tutustuu😘

      • Anonyymi

        Oke @oonatrollihaistapaska.


    • Anonyymi

      Kaveraa voitte, kädestä pito ja pussailu on ok, jos on yhdessä sovittu. Älä valehtele tytölle ja ole kiltti.

      • Anonyymi

        Joo varmaan autto hyvin paljon tämä vastaus mutta 10vuotta olet myöhässä


    • Anonyymi

      Wwf

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe