MULLA ON IKÄVÄ SUA:)!
Eenainen
12
167
Vastaukset
- ..
Mutta minulla ei !
- Viesti kuitattu
ja mulla sua :)
- up.
Mene hoitoon. Ihan ystävällinen neuvo. Ja ota kaverisi mukaan.
- hoidellaan sut ensin
jep jep,kyllä me mennään viellä,kunhan ennätetään.
- 5*<3
Harmi, ettei etunimeni ala E:llä...
- e
Tuu sit käymään,jos junalippu ei maksa liikaa.
Mullakin on vähän ikävä.Tai aika paljonkin.Kaipaan sun silmiä,tuoksua,käsiä ja ääntä...
Harmi vaan että se et ole sinä,en voi kuvitella että se mies kirjoittaisi tänne.itsekkin olen täällä vain viimesessä hädässä,että saan johkin purkaa tunteitani.
Soittaisit ees saatana,täällä yksi on ihan ikävissään.- Jiimies.
Rakas e !
Tuota....miltä mun ääneni kuulosti? Miltä silmäni näyttivät? Miltä käteni näyttivät ja tuntuivat? Ja miltä mä tuoksuin? - e
Jiimies. kirjoitti:
Rakas e !
Tuota....miltä mun ääneni kuulosti? Miltä silmäni näyttivät? Miltä käteni näyttivät ja tuntuivat? Ja miltä mä tuoksuin?Rakas Jii! en osaa kuvailla :D.
Hyvälle,kivalle,hyvälle ja hyvälle. - e
e kirjoitti:
Rakas Jii! en osaa kuvailla :D.
Hyvälle,kivalle,hyvälle ja hyvälle.Ja voisinko tähän loppuun vielä lisätä,että ihastuminen on perseestä.
(ei kuitenkaan niin perseestä että sen haluaisi kovin äkkiä loppuvan ) - Jiimies.
e kirjoitti:
Rakas Jii! en osaa kuvailla :D.
Hyvälle,kivalle,hyvälle ja hyvälle.Rakas e !
Eli ääneni kuulosti möreälle? Silmäni näyttivät kirkkaansinisiltä? Tuoksuin Bossin partavedelle? Ja käteni olivat ihanan karheat?
Eikö? - e
Jiimies. kirjoitti:
Rakas e !
Eli ääneni kuulosti möreälle? Silmäni näyttivät kirkkaansinisiltä? Tuoksuin Bossin partavedelle? Ja käteni olivat ihanan karheat?
Eikö?et kyllä tuoksunut bossin partavedelle.tosin en tutkinut kylppärin kaappejasi,joten en tiedä miltä haisit.hyvälle,ihmiselle.
pitäiskö mun tutkia sun kaapit?:)
Ei ne kädetkään kovin karheilta tuntuneet.
meneehän tää ilta tässäkin.ei hyvääpäivää.
- kaipailet?
Paremminkin iloinen.. hymystä päätellen. Eevaako
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774