mun pippeli on jäykkään 1,8cm ja löysään 4cm. ons tnää ihan normia???? mun munanpää näyttää morsolta
moi oon poika 14v
10
437
Vastaukset
- pedaripappa69
voin tulla tsekkaa ;)
- hellppeeri
on se normaalii jos et oo puberteetissa viel. kyl se kasvaa kokoaan.
- asfgvebts
normii on jos se on morsolla ni sitte, tai mannekiinil
- hruwi0o
Anteeksi, genitaalinne näkyvät :D
- morsohomo
mullakin on sama ongelma! Laitan aina aamuisin ketsuppia siihen niin se pysyy kaapissa.
- hih.
ai että 14v ja poika. Kurkkaappas pöksyihis.
- tääonihanapalsta
14-v pojalla on ihan normaalia, esim. mulla lepokoko 15 cm ja erektiossa 6 cm
- 7+8
Skitsofreenikot elävät harhoissaan sellaisessa todellisuudessa, joka meille muille näyttäytyy valheellisena.
Narsistinen ihminen suojelee minäkuvaansa valehtelemalla. Motiivi valehteluun on siis sisäsyntyinen. Pohjimmiltaan tavoite ei ole tuhoava, vaikka lopulta impulsiivinen ja mielihyvähakuinen käyttäytyminen johtaakin konflikteihin - ja valheisiin, joilla sisäistä mielikuvaa itsestä ylläpidetään. - morso-infoa
on normaalia. kasvat ja kehityt vielä niin voi tulla kaluus pituutta 0,3 cm lisää ja löysänä o,5 cm. erittäin tavallista morsoilla on että kalu ei edes jäykisty lyhyytensä vuoksi.
- alasti oon
oon 14 kans ja mittasin äsken vessassa, levossa 4cm ja kovana 8cm, menikö oikein päin. mut sen tiedän et toi kasvaa anakin 3-4cm. ja sit ne karvat, voi ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756