http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1472891/pipsa-hurmerinta-karsii-kauneudestaan
Just, ehkä joskus kaaaauan sitten oli retusoiduissa mallikuvissa pakkelit päällä ookoo, mutta ainakin nykyään on täydellinen harmaahiirulainen, johon ei kiinnitä yhtikäs mitään huomiota.
Joten ole Pipsa huoleti, sinut voidaan ottaa jopa vakavasti kokkina, kun ulkomuotoa sinulla ei ole sellaista yhtään, joka silmään hyvällä ottaisi.
Pipsa Hurmerinta, ai kaunis, kuin harmaahiiri!
23
3577
Vastaukset
- Turhaa valitusta
Voisin väittää, että tuo nainen on saanut kaikki pestinsä suurelta osin ulkonäkönsä ansiosta, vaikka ei tuo niin erityisen kaunis ole. Aloitteleva kokki juontajana huippukokkien ohjelmassa esimerkkinä. On kuitenkin joskus kelvannut ihan huippumalliksikin.
- pervo54385
Tykkääköhän Pipsa peppuseksistä...
- Itseään täynnä
En ole nähnyt hänen ihan nuoruuskuviaan mallina. Mutta tällä hetkellä mitä telkussa näkyy, on tätimäinen, haalea, vartalokaan ei ole enää kondiksessa.
Taitaa leidi olla jäänyt nyt niihin mielikuviin mitä hänestä oli ainakin 10 vuotta sitten...
On niin myös olevinaan kun on peräti käynyt kokkikoulun... siis ammattikoulun. Vau onpa suurta.- Horsts
Sanoo ruma.
- Tikulla.simmuun
Horsts kirjoitti:
Sanoo ruma.
Kommentoit sitten ketjuun vuodelta 2012!
Olet jälkeen jäänyt... - Anonyymi
Tikulla.simmuun kirjoitti:
Kommentoit sitten ketjuun vuodelta 2012!
Olet jälkeen jäänyt...Äitis oli
- Olet kateellinen
Turhaan riekuloit. Onhan hän tehnyt näyttävän kansainvälisen uran:
http://www.supermodels.nl/pipsahurmerinta/pictures/1- tavis tallaaja
Mun mielestä ainoastaan yksi kuva,jossa oli hyvännäköinen.
- Ihan ok.
tavis tallaaja kirjoitti:
Mun mielestä ainoastaan yksi kuva,jossa oli hyvännäköinen.
No on toi nyt miljoona kertaa paremman näköinen kuin marat ja tuksuttimet!!!
- Malliksi kiitos ei
So what?
Minä olin äärimmäisen hehkeä nuorena, mallin ura ei koskaan ole kiinnostanut, vaikka sitä suoraan eteen jopa tyrkytettiin. Pituus, ruumiinrakenne, kasvojen luusto, kaikki oli kohdallaan.
Akateeminen ura sen sijaan kiinnosti.
Enkä ole antanut itseni rupsahtaa vaikka pian neljäkymppinen olenkin.
Pipsa on antanut monen muun keski-ikää lähestyvän naisen tavoin rupsahtaa itsensä eikä tunnu piittaavan enää ulkonäöstään. On tätiintynyt, vai mikä lienee oikea sana sille.
Se että on nuorena kaunis, ei tarkoita, että on vanhempana kaunis.- Lokovlatn
Huvittavia nämä akateemiset kaunottaret, jotka toistuvasti kommentoivat juorupalstalla. Niin ja sulla on tietty omakotitalo, komea mies, 2 kaunista lasta, kultainen noutaja jne.
- kallion kundi
Oli kyllä huipputasoa, enemmän valokuva / kasvomalli, koska sillä oli kiinnostavat kasvot etenkin nuorena, lähikuvissa kiinnostavat piirteet.
Ja kelpais mulle vieläkin! - .....
hahah.. hauskaa luettavaa nämä katkeruutta pursuavat kirjotukset. Mahtaa olla vaikea elämä teillä...
- JK
VAI IIN
- juupati jii
"Hurmerinnalla on eräistä pikkujouluista jäänyt mieleen tietämättömän heittämä letkautus. Kyseinen henkilö ei selvästikään tiennyt, että mallina tunnettava Pipsa on myös lahjakas kokki ja juontaja."
lahjakas kokki ja juontaja. siis myös!
joskus hesarin kuukausiliitteessä oli juttu pipsa hurmerinnasta, jossa kerrottiin että on sivistyskodin kasvatti ja lukenut jo aikaisessa vaiheessa klassikkokirjallisuutta. enpä tajunnut senkään jutun pointtia. - Khyl,Khyl
Jahas! Minä olen katsonut TopChefin kaikki jaksot ja aikoinaan nimenomaan se pisti silmään, että miten on onnistuttu löytämään näin täydellisesti formaattiin sopiva juontaja suomesta!
Pipsa on kuin enkeli, ymmärtää kokkauksesta ja osaa vielä juontaakin?!
Tottakai siihen vois valita joku suht. tuore missi, mutta jos ei ruuasta tai varsinkaan gurmeesta mitään ymmärrä, niin ei siinä silloin hyvä ulkonäkö tai juontajan lahjat auta!
Nyt jos mietitään näitä meidän kauniita naisiamme, joihin yhdistyy sekä ruokatietämys, että tv-juontajakokemus, niin tulee mieleen lähinnä Meri Tuuli Lindström ja Sara La Fountain. Kummankaan tietämys ei yllä lähellekkään Pipsan tasoa, eikä riitä TopChef -tasolle. Jälkimmäinen tais aikoinaan vieraillakin joko TopChefin tai MasterChefin jaksossa ja aika tuppisuuna se siinä istuskeli, kun ei oikeen uskaltanu kommentoida, ettei tule nolattua itseään!
Eli kyllä Pipsa on ihan loistava löytö tuohon ohjelmaan! En ole mallimaailman asiantuntija tai tiedä sitä, oisko Pipsalla enää jakoja sillä alalla, mutta sen sanon, että yksi tv-viikon kohokohtia on se, kun näkee Pipsan kuvankauniit kasvot ja ihanan hymyn kuvaruudulla!- EinariVaan
Minun kohokohtani on nähdä se vanhempi tantta kyseisessä kokkikisassa. Mitä mutruhuulisempi nainen, sen parempi.
Pipsassa on hyvää se, että tajuaa lähes joka jaksossa jättää rintsikat kotiin. Kiva katella kun tisut hölskyy. - pipsasfani
EinariVaan kirjoitti:
Minun kohokohtani on nähdä se vanhempi tantta kyseisessä kokkikisassa. Mitä mutruhuulisempi nainen, sen parempi.
Pipsassa on hyvää se, että tajuaa lähes joka jaksossa jättää rintsikat kotiin. Kiva katella kun tisut hölskyy.löytyykö kuvia/videota tisseistä jotka näin käyttäytyy?
- sdadssaterwe3
pipsasfani kirjoitti:
löytyykö kuvia/videota tisseistä jotka näin käyttäytyy?
miul on vhs-kasetilla pelkkää pispaa
- Nunna K.
on se vaan niin kaunis ja lahjakas!! ilo silmille..
- TaistoJumula
Kyllä tota Pipsan nahkafagottia vois soitella.
- Anonyymi
Nainen on todella elähtänyt..kivat silmäpussit..malli???????
- Anonyymi
Paraskin huippukokki arvostelee ruokia. Osaakohan ees kananmunia paistaa🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871633
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1761217Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789