Itse totesin parhaaksi laihdutuskeinoksi kasvupyrähdyksen. Mulla on ollut tässä vähän reilu vuoden ajan kasvupyrähdys. Syön terveellisesti. Kokonaan en herkkuja tietystikkään pois laittanut vaan kohtuudella. Painoni on pudonnut pituuskasvun lomassa. Alussa en tajunnut tätä mahtavaa tarjousta vähän laihtua. Jonkin aikaa kului ja muut alkoivat huomautella lauhtumisestani. Olin siis laihtunut ilman sen kummempaa ruokavalion muutosta! Näin heti mahdollisuuden 'polttaa' läskiä. Söin paljon hedelmiä ja kasviksia. Nyt multa on lähtenyt elopainoa jo sen verran että vyötä tarvii kaikissa farkuissa väkisinkin.
Te joilla kasvupyrähdys on käynnissä tai on alkamassa, ottakaa siitä tilaisuudesta ja laihduttakaa, jos haluatte hoikemman vartalon tai on ylipainoa.
Kätevää oli myös se, ettei itse sinänsä tarvinnut mitään tehdä, luonto hoiti/hoitaa hommansa.
Vieläkin kasvupyrähdys on käynnissä ja sama linja jatkuu :)
Paras laihdutuskeino
olenpoika14vuotta
3
104
Vastaukset
- Vidduundunut
mites paljon mittaa sul on? :) ku ite olen noin 180 ja kasvan yhä. Perheenjäsenet sanoo et SYÖ SYÖ OOT LIIAN LAIHA ja kaverit sanoo läskiks....??
- olenpoika14vuotta
Mulla oli mittaa kun viimeksi mitattiin, niin 171. Pitäis tulla 180.
- King Troll
Itellä toimi se et rupesin pyöräilemää 6km koulumatkat ja aiemmin olin menny bussilla. Eikä ees ollu kasvupyrähdys menossa mut silti pituus nousi ja paino laski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756