Youngman jatkaa Trohättämissa !

Kuuma Uutinen !!!

29

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhoitu vähän!

Kun olet juorujen lukemiseltasi saanut koottua itsesi, voit vähän tutkia nettiä ja katsoa miten se entisen automerkin, Saabin, paikkakunta kirjoitetaan.

• Rapatessa roiskuu

Pilkunnussija !

• .

.

• Naavaa....

jäkäläpylly ;)

• Ja jatkuu sittenkin
    • Ylösajo alkamassa

Tämä on ollut jo pitkään kaikkien tiedossa, ei mikään yllätys, että toiminta jatkuu Trollhättanin tehtaalla, vain Saabin uudet omistussuhteet ovat olleet hakusessa.

• Saabilla ajava

Hyvä asia että toiminta jatkuu myös Trollhättanissa. Saab pysyy ruotsalaisena.

• Kuuma Uutinen !!!

Älkää nyt kaikkea sontaa vetäkö henkeenne. Youngman on ollut "ostamassa" Saabia jo kuukausia eikä mikään ole muuttunut. Ruotsissa ei Saabeja tehdä vaikka kuka ostaisi konkurssipesän jämän.

Kiinalaisille GM ei mitään myy. Se nyt on selvä.

• Uusi pomo jo nimetty

Ei ollutkaan. Pyysin isää kääntämään.

• Kuka on uusi pomo ?

Tästä on hyvä uuden johtajan jatkaa uudessa firmassa. Veikkaan että uusi johtaja on nimetty Saabin vanhasta organisaatiosta. Vai tulisiko hän Scanian puolelta ? Vai Saab Konsernin puolelta ?

Laitetaanko pieni Gallup pystöön: kuka on uusi johtaja ? Ei kai vaan Victor Mueller ?

• Kuka on älykääpiö ?

Laitetaanko pieni Gallup pystöön: Kuka on älykääpiö ? En kai vaan minä Saab-hörhelöinen? Uutisessa puhuttiin konkurssipesän johtajasta ja minä kun luulin että Saabin johtajasta, hah hah haa. Voi minua torveloa.

• Youngm. osti k-pesän

Nyt todellakin näyttää siltä että Youngman ostaa koko Saabin konkurssipesän ja jatkaa tuotantoa Ruotsissa hiukan karsittuna. Arvovaltaiset läheet kertovat että Trollhättanin tehdasta saneerataan voimakkaasti ja kustannukset putoavat tätä kautta n. 30%.

http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1489958-youngman-vill-ha-allt

• Kuka on älykääpiö?

Perättömiien juorujen kertominen näyttää olevan sinulle koko elämä.

• Jack Daniels

Ruotsinkielentaito on näköjään Suomessa käynyt todella heikoksi. Pitäisiköhän lisätä pakkoruotsin määrää peruskoulussa?

Konkurssipesän johtajan vaiihtaminen ei tosiaankaan tarkoita mitään tuotannon aloittamista.

• Saab Uutiset

Jos et osaa ruotsia niin voit lukea samat uutiset myös englanniksi

http://www.lifewithsaab.com/2012/01/youngman-wants-saab-in-its-entirety.html

• Kuuma Uutinen !!!

kaverit koulussa käänsivät minulle ja luotan heihin.

• ookooo

ahaa...

• huhuhuh...

todella kuuma

• Mikäpässiinä

Eihän tuo vielä ole varmaa, mutta toivotaan, että näin käy

• Hyvä juttu

kohta tapahtuu

• New owner: Youngman
    • Young Saabisti

Youngman on luvannut ostaa koko Saabin ja kaupat tehdään heti jos muut eivät tarjoa enempää ensi torstaihin mennessä.

• Saabbisti

Youngman ei anna periksi, käytännössä Saab on jo myyty Youngmannille.

http://www.hs.fi/talous/Saabia yritetään vielä kerran nostaa vararikosta/a1305553648327?ref=tf_iHSisboksi630b

• TTELA Saab News
    • Premium-Saab

15 viikkoa ja trollhättan pyörii jälleen

• töitä tulossa

Paras uutinen autotyöläislle trollhättanissa

• Saabbisti

Saab nousee tuhkasta, insinöörit perustavat uusia firmoja jotka yhdessä Youngmannin kanssa kehittelevät tuotannossa olevat mallit GM free versioiksi ja myös uusi 9-3 tehdään ilman GM apuja. Youngman ostaa tehtaat ja tuotannon. Samalla saneerataan ja ulkoistetaan kunnolla että firma saadaan kannnattavaksi ja moderniksi uuden aikakauden mallitehtaaksi.

Nyt se sitten toteutuu mitä on kauan odotettu: päästään GM:stä eroon. Loistojuttu !

Tiettävästi Youngman on jo neuvotellut Hyundain ja VM Motoren kanssa uusista moottoreista tuleviin malleihin.

http://www.lifewithsaab.com/2012/01/saab-engineers-establish-new-company.html

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe