Morgen!
Mahtaako kellään olla valmista ratkaisua seuraavanlaiseen ongelmaan;
Olen menossa ulos kuvaamaan, ja ko. projekti vaatii monen tunnin paikallaan oloa, kamera valmiina. Muuten se ei olisi ongelma, mutta pakkasilla tahtoo akut hyytyä, ja akkujen edestakaisin vaihtaminen ei tule kyseeseen kun siitä aiheutuu liikaa ääntä. Kohteena ovat siis peurat ja kauriit niiden ruokintapaikalla.
Onko olemassa ns. erillistä akkujärjestelmää, jonka voisi pitää taskussa ja taskusta tulisi vaan johto joka hoitaisi virran kameralle? Näin akut voisivat olla lähellä kehoa ja pysyisivät takin sisällä lämpiminä ja virta riittäisi.
Kamerana Nikon D300s, akkuperää ei ole vielä mutta olen sitä hankkimassa.
Kiitos ja kumarrus!
Pakkaseen kuvaamaan?
Kreka jr.
3
116
Vastaukset
- Ei halpa ratkaisu:
Nikon EH-5a verkkolaite, DC 12V / 230V AC konvertteri ja moottoripyörän akku. Auton akkukin käy, mutta on sairaan raskas kantaa kauas maastoon.
- o2
Kamerassasi on ulkoisen virransyötön liitin EH-5a AC Adapteria varten (DC in).
Joten siitä vaan esim AC-adapterin johdolla virtaa taskusta kameralle. Sama adapteri muuten käy useimpiin Nikoneihin.- Kreka jr.
Yes, tämä kiittää ja alkaa rakentelemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078