Hei,
Näkisitkö rakkauskuvioihini? Suuresta rakkudesta tuli yllätysero parisen vuotta sitten.On ollut yhteyttä tässä nyt ihan erään hieman ikävän asian puitteissa, mutta olemme nauttineet "yhtistyöstä". Näetkös meille jatkossa vielä rakkautta?
Eräs ihan uusi tyyppikin yrittää flirttailla.
Mihin suuntaan "ajaudun". Johonkin uuteen suuntaan tai siihen vuosia kestäneeseen suhteeseen. Olisiko exällä edes halukkuutta vakaaseen suhteeseen tai hiipuuko yhteyskin?
Kiitos
Keskiyö
3
54
Vastaukset
Hei
minusta tuntuu että se edellinen tie on jo kuljettu loppuun. teillä on jotakin jakoa tai velvollisuuksia jäljellä, mutta muuten olette jo aivan eri suunnilla elämissänne.
oikeastaan et edes ole vielä valmis uuteen suhteeseen. sinulle olisi parempi vain seurustella tai käydä ulkona, ilman mitään siteitä ja lupauksia. voisit vahvistaa itseäsi sillä tavalla.
ajautua voi moneenkin suuntaa, mutta se ei varsinaisesti olisi sinun omaa toivettasi. etsi itsestäsi tärkeimmät pilarit tulevallesi ja mietin sitten kuinka ne pystyttäisit. ja kenen kanssa, se selviää vasta sitten kun ensin tiedät mitä oikeasti itse halajat.
sinulle voi tulla jotakin kuumaa, se voi olla työhönliittyvää tai tuleen tai muuhun kuumotukseen liittyvää. en saa siitä paremmin kiinni nyt.
pyörät ovat jo pyörimässä ja jossakin kytee. olen pahoillani ettei tästä tullut tämän järkevämpää selitystä.
t: Keskiyö- Mimmi lumessa
Kiitos paljon. Joo kyllä toi taitaa olla loppuunkoluttu tie.
Se kuumotus kyllä jäi häiritsemään. Mikä kytee?. Eli jotain ikävääkö?. En kyllä tiedä miten voisi työhön liittyä.
Mitä tulee uuteen ihmissuhteeseen. Siitä valmiudesta en nyt mene sanomaan. Itse luulen että olisin valmis, :) mutta se on varma että tarkkaan tiedän mitä haluan.:sellaisen miehen löytäminen ei vaan ole niin helppoa.kolhuista johtuen on nykyään hieman selkeämpi toive miehelle kuin aikaisemmin. Harmi vaan, että et nyt sitten nähnyt mulle kumppania enää lainkaan.
Hei
minuakin jäi se kuumotus häiritsemään, tuli itselleni aivan kuuma olo kun viimeksi kirjoitin sinulle. jossakin voisi vaikka palaa, vaikka en halua pelotella sinua, en todellakaan.
et sinä ikuisesti yksin jää, en sellaista tarkoita. mutta katsele rauhallisesti ja maltillisesti. katsele ja kokeile, aisti miltä sinusta tuntuu. mielestäni nyt olisi pikemminkin kevyen seurustelun ja nautinnon aika, ei vielä hääkellojen tai sellaisen.
olen itse tuosta täydestä kuusta hieman sekaisin, siksi en saa tästä enempää kiinni. hyvät illat sinulle.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761