Itse lähdössä sinne 21.2.2012 kahden viikon matkalle. Eka kerta oikeassa Afrikassa. Haluaisin mennä snorklausretkelle tai suorittaa sukelluskurssin, mutta matkatoimiston sivuilta ei löydy mitään ja ne on yleensä kovin ylihinnoteltuja muutenkin. Lisäksi pitäisi tehdä lyhyt safariretki, max 3 vrk edullisesti.
Kannattaako näitä ostaa paikan päältä?
Finnmatkojen sivuilla ei retkille ollut suomalaista opasta ollenkaan, joten sen suhteen ainakin aivan sama. Vai?
Ketään menossa helmi-maaliskuun vaihteessa Mombasaan?
2
268
Vastaukset
- Ingloreht
Minäkin kaverin kanssa tulossa juurikin samalle reissulle tai ainakin samoilla lennoilla ja kuin myös ensimmäinen kerta afrikkaan joten ei ole henk.koht. kokemusta mutta olen niin lukenut että noita retkiä saa paikanpäältä huomattavasti halvemmalla. Vinkkinä vaan muiden maiden kokemuksen pohjalta että elä hyväksy ensimmäisiä tarjouksia ja tingi niin paljon kuin pystyt. Sitten vertailet vähän kellä on halvinta ja opit jo jonkinlaisen hintatasotietämyksen.
Otitko muuten matkan tietyllä hotellilla vai määrittelemättömällä majoituksella?
Monta teitä on lähdössä retkelle sillä sekin paikallisilta ostettuna usein (ainakin intia, kuuba ja thaimaa) alentaa hintaa. - Ingloreht
Niin ja elä maksa retkeä etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517