Mikä teidän määritelmä on rakkaudelle?
Itse en ole elämäni aikana rakastanut muita kuin ystäviäni, perhettä ja läheistä sukua. Ekankin poikaystävänkin kanssa tuli oltua 5 kk eikä "minä rakastan sinua" lausetta voinut sanoa missään vaiheessa. Nyt kuitenkin vasta 5 kk tuttavuuden ja 1,5 kk seurustelun jälkeen pystysin sanomaan helpommin kuin koskaan, että rakastan. En kuitenkaan luota tähän tunteeseen, onhan kulunut vasta 1,5 kuukautta.
Jotenkin mulla on sellainen käsitys et rakkaus tulee vasta ensimmäisen kerran kuukausien jälkeen. En siis voinut sanoa rakastavani, kun toinen sanoi. Halusin kovasti sanoa mutta.. niin.. en luota itseeni vissiin ja luotan liikaa yhteiskuntaan ja televisioon ja mitä ne sanovat.
Voiko omiin tuntemuksiin luottaa asiassa, jota ei olla koettu ennen?
Olen 21 vuotias nainen.
Milloin voi sanoa olevansa rakastunut?
Plantago major
2
420
Vastaukset
- mjauksis
Voi luottaa, tietysti! Ei sitä kukaan paremmin tiedä kuin sinä koska kyseessä ovat sinun tunteesi. Oman kokemukseni mukaan kun rakastuu, niin sen vain tuntee ja tietää että rakastaa varmasti ja ilman epäröintiä. Sano se vasta kun se tuntuu mielestäsi oikealta.
- Plantago major
Kiitos.
Olen saanutkin enemmän varmuutta tunteistani. Ainon ilmaista tunteeni ystävänpäivän kunniaksi. :)
Haluaisin huutaa koko maailmalle, mutta tällä hetkellä vain se yksi riittää tietämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867