siivosin,jos sattuisi niin että (yksi n.500 mahdollisuudesta) tulisit käymään.
en pysty keskittymään mihinkään ja siitä on liian kauan kun viimeksi nähtiin.
kaveri kehoitti vaan laittamaan haun päälle kun ei tästä tule sellaista mitä minä haluaisin,mutta ajatteln kerrankin ottaa rennosti ja oleilla sun kanssa niin kauan kuin jaksat katsella mua.
en voi vaan mitään haaveilulle ja mulla on i-kä-vä.tuntuu että koko viikko meni pilalle kun ei nähtykään.
no,onneksi on tekemistä niin voi keskittyä muihin asioihin(ja aina välillä kirjoitella tänne kun en kaikkea skeidaa viitsi puhelimen välityksellä laittaa tulemaan :))
typerä ikävä
4
157
Vastaukset
- e
oikeesti tuntuu siltä kuin tupakkaa olisi lopettamassa kun yrittää olla soittamatta.
ja jumalauta minähän en soita,saat ite välillä ottaa yhteyttä:). - ..1
Joskus tulee tosi kavalia tunnetiloja, tutus vi paistaa varmasti niin kauas kun se on mahdollista nähdä, hapan olo sisällä ja ulkona. Sitten pitää tänne saada laitettua jotain ylös jos vähän helpottaisi, vaikka kesken töiden ja samalla lukea pari viestiä ja tietenkin ilkeitä viestejä ja tutus vi senkun kasvaa kunnes helpottaa ja voi odottaa inolla koska se taas palaa. Kurjaa tämä ikävöinti toisinaan ja hyvinkin usein. Olishan siihen yksi lääke, pitäis vaan resepti saada loihdittua, kätösiin ja hypistellä ja riemuita ja pitää hyvässä tallessa, mutta kun niitä reseptejä ei ihan mistä tahansa saa.
- Edes sitä skeidaa
Olis kiva jotain elonmerkkiä saada. Viikko on ollut niiiiiin pitkä.
- e
viimeksi laitoin viestiä ihan vähän aikaa sitten,ei vastausta.
näyttää hyvälle XD.
viikko on tosiaan ollut pitkänpitkä ja kännykkä ollut koko ajan vieressä,niin säälittävää kuin se onkin.
Tulisit tänne ja antaisit mun hypistellä sua että voin taas keskittyä asioihin.
pelkään jo että sulle on sattunut jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050