Keskiyölle

Lumikukkanen

Hei

Olen kolmekymppinen, perheellinen nainen. Eronnut aikasemmin, nyt uudessa avoliitossa. Millaisena minun ja lasteni elämä näyttäytyy sinulle tulevan suhteen?

4

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinun elämäsi on kuin kirjavaa mattoa tai kumpuilevaa maastoa. yhdellä lapsistasi voi olla allergiaa, nenä vuotaa.
      näen pikaisesti katsoen minulle näkyy pieni puurakennut,se on niinkuin liiteri. ja lapsi käy siellä itsekseen, koska hän haluaa olla omissa ajatuksissaan.
      olisiko mahdollista, että lapsesi kaipaa isäänsä? sellainen minulle tässä tulee mieleen.
      sinä olet uskollinen itsellesi ja tahdon asioiden hoituvan parhaalla mahdollisella tavalla. olet samalla epävarma, koska joudut jakamaan itsesi moneen osaan. pidä vain linjasi ja pyydä apua silloin, kun kaikki tuntuu kaatuvan sinun harteillesi.
      pyydä apua perheeltä, kumppanisi auttaa kun pyydät häntä. minusta sinulla on ihan mukavasti.

t: Keskiyö

• Lumikukkanen

Kiitos paljon. Allergiasta ei ole tietoa tällä hetkellä. Pieni puurakennus/liiteri on isänsä luona, me asumme kerrostalossa... Hmm.. Onhan tämä varmasti lapsille rasittavaa kun kohta näkevät isäänsä yhä harvemmin kun koulu vanhemmalla lapsella alkaa. En ole ihan vielä apuja pyytänyt niin paljon nykyiseltä kumppanilta kun olisi ollut varmaan mahdollisuus... Toivottavasti tuosta ei tule kamalan isoa ongelmaa lapselleni tuosta ikävästä. :((

• Hei
      niin, minusta lapsesi ikävöivät isäänsä melko lailla. ehkä he voisivat soitella?
      antaisin sellaisen vinkin, että koita saada kumppanisi mukaan joihinkin kotihommiin, vaikka ruoanlaittoonkin.
      on mahdollista, että asiat lipuisivat muuten sukkelasti sinun omaan hoitoosi.

älä pidä naimisiinmenolla kiirettä, koska olet vielä niin nuori. sinun ja kumppanisi luonteet kehittyvät vielä eteenpäin, ette ole vielä löytäneet omaa itseänne kumpikaan. se ei tarkoita, ettettekö olisi kypsiä aikuisia. mutta tarkoitan enemmänkin ihmisen syvempiä mieltymyksiä ja kaipauksia ja sellaisia asioita.
      menee varmaankin 10v kunnes sinäkin olet siellä huipulla, jolta voit katsella elämää kypsän naisen silmillä. ja silloin saatat haluta sellaisia asioita, joista et vielä nyt osaa edes unelmoida.
      näin käy kaikille, ei vain sinulle. siksi ei kannata nyt kiirehtiä minkään kanssa, keskity vain arkeen ja ihaniin lapsiisi, kodissasi on lämpöä ja hyvä henki.

t: Keskiyö

• Lumikukkanen

Kiitos vielä. Kyllä heillä mahdollisuus soitella on puolin ja toisin. Hyvä isä tämä on lapsille, vaikkei minulle niin hyvä mies ollutkaan. Ei tässä kiire mihinkään ole, tämä nykyinen kumppani on minua 7 vuotta vanhempi. Yhteinen lapsi tulossa. Tietynlaisia asioita mietin ja työstän koko ajan, koska ajattelen elämää laajemmasta perspektiivistä käsin. Yritän elää päivän kerrallaan ja nauttia kustakin päivästä niin hyvin kuin siihen kykenen. Nuorihan minä iältäni vielä olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3233
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2644
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2268
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      490
      2159
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1930
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1913
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1754
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1702
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1657
    Aihe