Olen 7kk ikäisen tyttövauvan äiti.
Painan 55kg ja olen 150cm pitkä.
Laihduin raskauden jälkeen.
Raskauden aikana lihoin 70kiloiseksi.
Mutta vaikka olenkin laihtunut mahani on jäänyt isoksi ja pyöreäksi.
Enkä saa enää mahaani normaaliksi mitä se oli ennen raskautta. Silloin olin hoikka ja minulla oli lähes pyykkilauta vatsa.
Voiko maha jäädä todellakin pömpöttämään raskauden jälkeen loppu elämäks
i onko keinoja millä saisi raskauden jälkeen mahan treenattua normaaliksi?
maha pömpöttää raskauden jälkeen..
1
108
Vastaukset
- fat reisi äiti
Moikka!
Minä olen 8kk ikäisen tyttövauvan äiti.
Painoin ennen raskautta huimat 88kg ja raskauden lopulla 91kg. Pituutta on 166cm.
Nyt painan 66kg.
Minä olen siis laihtunut huimasti, mutta sama ongelma=pömpöttävä vatsa. Vatsani nyt ei niin kamalasti pömpötä, ja pahin ongelmani on läskit sisäreidet.
Syön terveellisesti ja liikuntaa harrastan myös (joka pvä tunnin lenkkit jumppaa iltaisin) ja silti tuntuu, että reidet eivät vain pienene :(
Itsekkin otan vastaan vinkit, joiden avulla saisi vatsan ja reidet pieneksi.
Tiedänhän minä sen, että millään treenillä/liikunnalla ei voi vaikuttaa tiettyyn paikkaan josta haluaa laihtua.
Rassaa vain tämä että paino putoaa (joka siis hyvä homma!) koko ajan, mutta vatsa ja reidet tulevat pahasti jäljessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944