Blah, olen 20-vuotias homppeli. Sellainen tapaus josta ei mitään voi erottaa seksuaalisuuden osalta. Ärsyttää se, kun ystävystyn heteromiesten kanssa helposti, ja se ystävyys tuntuu muuten luontevalta, mutta tietyssä vaiheessa, kun naiset ja parisuhde tms. syvällisemmät jutut tulevat puheeksi, on pakko ottaa etäisyyttä, ettei homouttani aleta epäilemään. Tämä ärsyttää suunnattomasti.
Olisi vain helppoa olla tavan hetero, elämä olisi siten erittäin luontevaa. Osa heterokavereistani kyllä tietää, mutta he ovat sellaisia, jotka ovat minut tunteneet alakoulusta. Uusille tuttavuuksille ei mielellään heti huutelisi homouttaan.....karkotan hyvät tyypit vaan pois =(
Homouden salailu
9
463
Vastaukset
- 19v_homo1231111
Olen itse elänyt tämän kaavan mukaan joitain poikkeuksia lukuun ottamatta ja hyvin on mennyt:
Be who you are because those who mind don't matter, and those who matter don't mind. - jnjk
no jos oot neitihomo niin eipä sitä paljoa voi peitelläkään =)
- Vanhempana
ja jos sinua pidetään vielä hyvännäköisenä, aletaan ihmetellä, oletko homo, kun sinulla ei ole naista. Siksi ei tee mieli kavereita hommatakaan.
- Delfiriini
Tuttu tunne. Meitä heteron oloisia homoja on enemmän kuin uskotkaan. Elämäsi paranee paljon, kun lödät omasi, jonka kanssa jakaa elämäsi hauskoja asioita. Muista kuitenkin: heteroiden oikkuja kannattaa sietää. Jokainen meistä kaipaa useamman kuin yhden kaverin ja, koska en ehdota homohaaremia, ehdotan, että pidät heterokaverisi.
- hetskukko
Mistä tiedätte olevanne sata prosenttisia homoja,mitä homon aivoissa tapahtuu jos nainen tietämättä että olet homo osoittaa kiinnostusta,onko tällöin olemassa pienintäkään kiinnostusta naiseen
- hihhy
Mistä tiedät olevasi sataprosenttinen hetero? Mitä heteron aivoissa tapahtuu, jos mies tietämättä, että olet hetero osoittaa kiinnostusta? Onko tällöin olemassa pienintäkään kiinnostusta mieheen?
- 99% hetero
hihhy kirjoitti:
Mistä tiedät olevasi sataprosenttinen hetero? Mitä heteron aivoissa tapahtuu, jos mies tietämättä, että olet hetero osoittaa kiinnostusta? Onko tällöin olemassa pienintäkään kiinnostusta mieheen?
Itse olen hyvännäköinen hetero 23v ja se jos homo osoittaa kiinnostusta, tuntuu hyvältä, koen olevani hyvännäköinen ja haluttu. En kylläkään sekstaisi homon kanssa. Tai no kerran vois kokeilla miltä se tuntuis, joskus tekee vähän mieli.
- hetskukko
Tyypillistä homojen vastauksia saa täältä aina,mitään asiallista kritiikkiä ei saa esittää,ette huomaa itsessänne mitään vikaa vaan olette aina oikeassa joka asiassa,väännätte vaikka minkä selityksen niin että luulette olevanne maailman ihanimpia ihmisiä.
Mitä homon aivoissa tapahtuu jos nainen tietämättä että olet homo osoittaa kiinnostusta?- Käy usein
Yritän olla välinpitämätön, mutta naiset ei voi sietää sitä, vaan pitäisi regoida jotenkin. Olla kiinnostunut tai ettei ole kiinnostunut. Miten sekin sitten pitäisi näyttää? Mitä "hetskukko" tekee, jos ei ole kiinnostunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756