Sori, tämä on nyt väärällä palstalla, mutta jostakin en saa tätä laitettua Anoppi ja Appi palstalle, mutta kai tämäkin käy. Eli siis tilanne sellainen että anoppi ja appi ihan muuten mukavia, kun sille päälle sattuvat, mutta appiukko on ollut väkivaltainen vaimoani kohtaan, ja epäilen että edelleenkin joskus on, ainakin kovasti sana helinää tulee välillä ja on vaimo kulta sitä mieltä että ei halua kuulua sukuunsa. Lisäksi ovat appiukko ja VARSINKIN anoppi, fanaattisesti uskovaisia. Itse en siis ole, ja se ei minua häiritsisi muuten, mutta lahjoiksi tulee pakkosyötöllä välillä raamattua ja sun vallan muuta skeidaa mitä en tarvitse saatika halua. Ja sitten kuulee jatkuvasti saarnaamista siitä että kun pidän rock musasta, sen selkeästi näkee minusta päällepäin, niin hirveetä saarnausta siitä että joutuu helvettiin ja etc etc. Vaimo meni täksi yöksi vanhempiensa luokse, koska pienempi sisko (10v) kaipailee tätä välillä kotiin, itse jään mielummin kotiin koska en halua kuunella sitä paskaa mitä tulee niskaan kun siellä käy, kauheata arvostelua ja muuta. Mutta pelkään olevani liian itsekäs, koska nyt en ole kultani vieressä suojelemassa häntä, ja tottakai hänen siskoaan tältä paskalta, olen jo kerran melkein turpaan motassut appiukkoa kun meinasi käydä käsiksi omaan tyttäreensä, pitäisikö minun enemmin vain ottaa itseäni niskasta kiinni ja mennä yöksi sinne, en voi vaatia rakastani pysymään täällä, jos hän haluaa käydä siskoaan kahtomassa välillä.
Anoppi ja Appiukko
4
97
Vastaukset
- appeakaan
Nyt menin kyllä ihan sanattomaksi.Sellaisia ne appivanhemmat joskus ovat.Ehkä kannattaa varmaan ilmottaa poliisille,jos appiukko käy käsiksi tyttäreensä,tai laittaa välit poikki heihin kokonaan.Tietysti,jos käy käsiksi myös siihen pikkusiskoon,niin ilmoitus vain lastensuojeluun.Eihän ihmisiä voi muuttaa.
- ei naurata
Pikku vinkki.Vaihda tyttöystävää.
- entinen anoppi
Menet vain itsekkin yöksi sinne appivanhemmille ja kuuntelet sen kaiken skeidan,mitä he sinulle syöttävät.Eihän sinun tietenkään tarvitse muuttaa itseäsi mihinkään heidän muottiinsa.Olet vain oma itsesi loppuun asti.Väkivallalla ei tietenkään voita yhtään mitään.
- stillhatinmyanoppi
Joo oon poliisille pientä vinkkiä jo antanut ja lastensuojeluun on aikaisemmin ollut jo vaimoni yhteydessä tämän takia. Ja ei, tuo ei ole syy vaihtaa tyttöystävää, tottakai hän haluaa pikkusiskoaan nähdä ja suojella. Kai tämä tästä, kun vaan pitää järjen päässä. Taidan seuraavalla kerralla mennä yöksi mukaan, eipähän tarvii pelätä kummankaan puolesta. Tälle pienimmälle tapaukselle olen myös sanonut että aina tervetullut minun ja vaimoni luokse, jos ei halua kotonaan olla.
Never change yourself to fit for the masses, bow to no man or God, live for your loved ones and your self.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774