Möhlään kohta mieheni luottotiedot..

Tyhmä pää

Olen ottanut mieheni nimiin vippejä jo melkein 6000€ edestä. Nyt en tiedä mitä tehdä. Meiltä menee asunto alta jos luottotiedot menevät. Kaiken tämän olen tehnyt häneltä salassa. Eli olen laittanut meidät todelliseen helvettiin. Öitä en saa nukutuksi, kiukuttelen koko ajan miehelleni turhista vaikka itse olen syypää. Olen jopa miettinyt täältä pois lähtöä. Ei mulla oo mitään syytä enää olla täällä. Noin kerran kk saan kunnolla selkääni äijältäni juomisen yhteydessä.Jos kerron mitä oon tehnyt mun lähtö tulee sata varmasti. Makselen pois niitä mitä pystyn ja loput jää odottamaan sinne jonnekkin

149

7315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+2

Miksi ylipäätään elät väkivaltaisessa suhteessa? Jalat alle ja menoksi. Mutta kuitenkin ennen lähtöä sinun on selvitettävä tuo vippiasia. Tuossahan olet syyllistynyt vähintäänkin petokseen. Jos et kykene näitä maksamaan niin miehesi säästyy luottotietojen menetykseltä tekemällä rikosilmoituksen sinusta.

• logkgl

paitsi että millä mies sen todistaa, että vaimo on vipit ottanut? vähän vaikea asia, on lähtä tommoisesta syyttämään

• mk

SEn todistaa sillä että ´kenen tilille ne raht ovat menneet ja näin helppoa se on että silleen.

• kokemus112
        mk kirjoitti:

SEn todistaa sillä että ´kenen tilille ne raht ovat menneet ja näin helppoa se on että silleen.

eipä muuten todista....kokemusta on ikävä kyllä

• ou jeeeaah!

tällä? nainenhan juuri on todistanut tehneensä rikoksen.

• KAVALAT

OLET MAHDOLLISESTI SYYLLISTYNYT PETOKSEEN JA JOS MIES PYSTYY TODISTAMAAN ETTÄ HÄN ON OLLUT MUUALLA VILPPISI AIKANA, VOI HÄN VAATIA VAHINGONKORVAUKSIA SINULTA

TURHA SYYTTÄÄ MIESTÄ VÄKIVALTAISUUDESTA TEKOJASI PEITTÄÄKSESI

• HUIJARIT,.

On sitten naimisisissa tai avoliitossa ja asutaan samassa osoitteessa
        ei ole väliä kuka on ottanut lainaa,kenen tilille on maksettu mm.kotihoidontuki
        se katsotaan yhteisvastuulliseksi velaksi ja tuloksi.
        Vaikka toinen puoliso vinguttaa visaa ja ero tulee velatkin menee puoliksi.
        Laki termi on YHTEISTALOUS.

• Voe kaaheeta!
        KAVALAT kirjoitti:

OLET MAHDOLLISESTI SYYLLISTYNYT PETOKSEEN JA JOS MIES PYSTYY TODISTAMAAN ETTÄ HÄN ON OLLUT MUUALLA VILPPISI AIKANA, VOI HÄN VAATIA VAHINGONKORVAUKSIA SINULTA

TURHA SYYTTÄÄ MIESTÄ VÄKIVALTAISUUDESTA TEKOJASI PEITTÄÄKSESI

CapsLock ei tartte olla koko ajan päällä eli mitä sinä HUUDAT; opettele netikettisäännöt!

• Ammattineuvoja1

Muuta pois ja etsi rikas mies ja elät onnellisena. Jätä entinen ja velkoja ei sun tartte edes maksaa koska ei voi todistaa että olisit tehnyt petoksen. Jos menet kertomaan että oot petoksella huijannut, niin tuo saatava muutetaan vankeudeksi ja saat linnaa noin vuoden

• kokemus112

linnaa ei tuu ellei summa oo miljuunia....tai entisyyttä tarpeeks....oo sit kenen poika vaan sorry

• professional2

• kokemus112 kirjoitti:

linnaa ei tuu ellei summa oo miljuunia....tai entisyyttä tarpeeks....oo sit kenen poika vaan sorry

ei se kyllä miljoonaa ole lähellekkään senkin aasi.

oo sit kenen poika vaan sorry.

• Jokuvaan420

Eiköhän vaimo ole luultavasti rahat ohjannut omalle tilillensä, jolloin petosta ei ole kovinkaan vaikea todistaa?

• ent. työntekijä

Tää on provo. Olen ollut töissä pikavippiyrityksessä ja VAIN sen henkilön tilille, jonka sosiaaliturvatunnuksella vippiä haetaan. Asia tarkistetaan pankista. Ennen oli helpompaa huijata, mutta nyt on niin tiukat säännöt, ettei onnistu. Ja se on 50 euroa, joka myönnetään ensin ja vasta sitten enemmän kun on aiemmat velkansa moittettomasti pois hoitanut. Joten tuon summan keräämisessä on mennyt kyllä TODELLA pitkä aika jos mahdollistakaan kun ei niitä vippifirmoja Suomessa nyt niin paljon ole. Sitäpaitsi ne menevät heti perintään jos ei maksa takaisin ja varmasti mies olisi tästä tietoinen, ettei hänellä olekaan enää luottotietoja.

• VippiFirmojenKanta-asiak
        ent. työntekijä kirjoitti:

Tää on provo. Olen ollut töissä pikavippiyrityksessä ja VAIN sen henkilön tilille, jonka sosiaaliturvatunnuksella vippiä haetaan. Asia tarkistetaan pankista. Ennen oli helpompaa huijata, mutta nyt on niin tiukat säännöt, ettei onnistu. Ja se on 50 euroa, joka myönnetään ensin ja vasta sitten enemmän kun on aiemmat velkansa moittettomasti pois hoitanut. Joten tuon summan keräämisessä on mennyt kyllä TODELLA pitkä aika jos mahdollistakaan kun ei niitä vippifirmoja Suomessa nyt niin paljon ole. Sitäpaitsi ne menevät heti perintään jos ei maksa takaisin ja varmasti mies olisi tästä tietoinen, ettei hänellä olekaan enää luottotietoja.

Hei! Tämä EI PIDÄ PAIKKAANSA, ETTÄ VIPPI MAKSETTAISIIN VAIN SEN HENKILÖN TILILLE, JONKA SOTULLA VIPPIÄ HAETAAN. MILLÄ SITTEN SELITÄT SEN, ETTÄ OLEN SAANUT VIPIN TOISELLE TILILLE, MILLÄ EN OLE TUNNISTAUTUNUT. Esimerkkinä voin kertoa sen, että vuoden vaihteessa Tunnistauduin vippifirman sivuilla Nordean verkkopankkitunnuksillani. Sen jälkeen ilmoitin vippifirmalle OMAN TILINUMERONI, joka oli Sampo Pankissa (XXXXXX-XXXXXX). ELI TÄSSÄ TAPAUKSESSA VIPPIYRITYS TIETÄÄ VAIN SEN, ETTÄ OMISTAN TILIN NORDEASSA, MUTTEI VOI TODISTAA, ETTÄ TÄMÄ SAMPOPANKIN TILI (XXXXXX-XXXXXX) OLISI MINUN. Näissä vippauksissa on vieläkin aika iso suden kuoppa, vaikka eletäänkin jo vuotta 2012. Eli homma toimii niin, että voin ottaa vipin eri HENKILÖN TILILLE, MILLÄ YLIPÄÄTÄÄN OLEN VIPPIÄ EDES HAKENUT!

• VippiFirmojenKanta-asiak

Hei! Tämä EI PIDÄ PAIKKAANSA, ETTÄ VIPPI MAKSETTAISIIN VAIN SEN HENKILÖN TILILLE, JONKA SOTULLA VIPPIÄ HAETAAN. MILLÄ SITTEN SELITÄT SEN, ETTÄ OLEN SAANUT VIPIN TOISELLE TILILLE, MILLÄ EN OLE TUNNISTAUTUNUT. Esimerkkinä voin kertoa sen, että vuoden vaihteessa Tunnistauduin vippifirman sivuilla Nordean verkkopankkitunnuksillani. Sen jälkeen ilmoitin vippifirmalle OMAN TILINUMERONI, joka oli Sampo Pankissa (XXXXXX-XXXXXX). ELI TÄSSÄ TAPAUKSESSA VIPPIYRITYS TIETÄÄ VAIN SEN, ETTÄ OMISTAN TILIN NORDEASSA, MUTTEI VOI TODISTAA, ETTÄ TÄMÄ SAMPOPANKIN TILI (XXXXXX-XXXXXX) OLISI MINUN. Näissä vippauksissa on vieläkin aika iso suden kuoppa, vaikka eletäänkin jo vuotta 2012. Eli homma toimii niin, että voin ottaa vipin eri HENKILÖN TILILLE, MILLÄ YLIPÄÄTÄÄN OLEN VIPPIÄ EDES HAKENUT!

• Hihhihiii
        VippiFirmojenKanta-asiak kirjoitti:

Niin joo, onhan tää vuosi 2012 niin pitkällä tulevaisuudessa, että autotkin lentäis jos ois uskomista scifi leffoihin :D

• Be always sceptical

Jaan käsityksesi 100%:sti "ent. työntekj". Toivottavasti kuitenkin joku "viisastuu" tästäkin kuitenkin jotenkin.

http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/2/nXCAZmVaaw4

• treenkingi5

Hah hah,muka 50 euro ensilaina??

Bullshit,jotkut firmat mainostavat 500,300,200 jne ensilainoja!!

• huoh ja voih.
        VippiFirmojenKanta-asiak kirjoitti:

Voi kuule, jos ne on molemmat sun tilejä ja omistajan hetu on molemmissa sama, niin kyllä se toimii juuri niin että finanssilaitokset selvittää toisilleen tilin omistajan näissä tilanteissa.

• HuiJari!

En tiedä miten pienessä firmassa olet ollut töissä, mutta ensimmäinen hakemani vippi oli 900€ (OK Money), ja se myös minulle myönnettiin. Aikaa prosessiin meni viisi minuuttia.
        Huomioi myös että puolisoilla voi olla yhteinen tili, ja jos raha-asioita hoitaa vain toinen, on varsin helppoa ottaa vippejä ilman että puoliso tietäisi niistä mitään.

• 20+17

"Tää on provo. Olen ollut töissä pikavippiyrityksessä ja VAIN sen henkilön tilille, jonka sosiaaliturvatunnuksella vippiä haetaan. "

Yhteiselle tilille onistuu, mlemilla nostoikeus kun rahat tulee niin huijari nostaa ne heti. Näkyhän tuo onnistuvan, peliriippuvainen tuttavan muija lainasi tuttavan piikkiin niin paljon että tuttu on nyt velkasaneerauksessa, antoi kyllä muijalle kenkää. Yritti saada poliiisin ja asianajan kautta muijaa kiinni petoksesta mutta ei ollut todisteita. On aika erikoista että pikavippi huijari firmat voi anantaa lainaa kenelle tahansa toisen nimiin ilman vastuuta..

• 17+14
        huoh ja voih. kirjoitti:

Voi kuule, jos ne on molemmat sun tilejä ja omistajan hetu on molemmissa sama, niin kyllä se toimii juuri niin että finanssilaitokset selvittää toisilleen tilin omistajan näissä tilanteissa.

Eihän tilisiirron yhteydessä pankki kerro tilisiirron tekijälle, mikä on omistajan hetu tai edes nimi. Tilisiirto tehdään pelkän tilinumeron perusteella. Jos pankki kertoisi tilisiirron tekijälle vastaanottajan tilin omistajan hetun, niin kyllä olisi yksityisyys mennyt.

• Elämä on

Kohta saadaan lukea iltalehdestä, kun mies kuristi tai puukotti vaimonsa.

• 13+3=15

toivotaan että saat kunnolla selkään. Toisen nimiin ei oteta vippejä! Jos multa kysytään niin tuollaista saa jo vähän kopsauttaakin.

• 9+6

väkivalta ei ratkaise yhtään mitään

• AlfMelmac
        9+6 kirjoitti:

Hei tuo hyvä juttu, minäkin tarvitsen rahaa, ota yhteyttä. Huijaan sinulta rahaa ja et suutu. Kiitos laupias samarialainen.

• elät ruususen unta
        9+6 kirjoitti:

sittenhan maailmassa ei tarvita yhtään armeijaa ja poliisia....

• tuubaanvaan

Just niin, voi vittu pikavippejä! Turpii vaan tollasille luusereille.

• Tyhmä syy lyödä..

Hohhoijaa, tyhmä syy lyödä. Vaan ainahan lyöjä tarvitsee edes jonkun syyn lyödäkseen.
        Minusta silloin, kun oma henki on uhattuna, voi pistää vastaan mutta ilman pätevää syytä on raukkamaista lyödä.
        Ja kyllä tuollainenkin asia kuin pikavipin otto toisen nimiin, on niin mitätön juttu ettei se oikeuta lyömään. Asiat voi hoitaa puhumalla tai tuokin mies voisi paiskata naisen vaan ulos ilman väkivaltaa. Väärin on nainenkin tehnyt mutta niin on mieskin. Mies on jo lyönyt, niin takuullahan lyö nytkin ja joka lyönnin jälkeen kynnys madaltuu kunnes kaikki on myöhäistä.

Kerran lyö, aina lyö. Ja niin pikku syistä kuin olla voi. Sellaisista asioista lyövä ihminen on raukka, oli se nainen tai mies.

• että hellan tuuteli

Olen samaa mieltä, vaikken todellakaan väkivaltaa helposti hyväksy. Mutta petos on sellainen missä hyväksyn ja toinen on se, jos puolustaa omia lapsiaan. Kyllä meillä olisi melkoiset turpakäräjät (ottaisin kättä pidempääkin käyttöön) jos ukko menisi minun nimissä vippejä ottamaan.

• 20+6
        9+6 kirjoitti:

Ei ratkaisekkaan, mutta sillä on hyvä aloittaa.

• Typerää "ajattelua"
        Tyhmä syy lyödä.. kirjoitti:

Hohhoijaa, tyhmä syy lyödä. Vaan ainahan lyöjä tarvitsee edes jonkun syyn lyödäkseen.
        Minusta silloin, kun oma henki on uhattuna, voi pistää vastaan mutta ilman pätevää syytä on raukkamaista lyödä.
        Ja kyllä tuollainenkin asia kuin pikavipin otto toisen nimiin, on niin mitätön juttu ettei se oikeuta lyömään. Asiat voi hoitaa puhumalla tai tuokin mies voisi paiskata naisen vaan ulos ilman väkivaltaa. Väärin on nainenkin tehnyt mutta niin on mieskin. Mies on jo lyönyt, niin takuullahan lyö nytkin ja joka lyönnin jälkeen kynnys madaltuu kunnes kaikki on myöhäistä.

Kerran lyö, aina lyö. Ja niin pikku syistä kuin olla voi. Sellaisista asioista lyövä ihminen on raukka, oli se nainen tai mies.

Mistähän tämä "kerran lyö, aina lyö" on keksitty? Useimmat meistä ovat joskus tapelleet, mutta eivät tappele aina.

• Unilukkari

No mää vähäsen vaan KIKSAUTAN.... ja fyffee se on vaan.

• Dazu-Z

Häivy heti ja jätä sille vaikka omaisuuttasi sen verran, ettei voi valittaa.

• jolly666

täällä on ihan vastaava tilanne. Ota yhteyttä kunnan velkaneuvojaan tai takuusäätiöön

• -Setämies-

Hyi helvetti. ymmärrän miestä täysin.

• lllllllllll

Juu sama juttu täällä. Eukko vuosia sitten jätti maksamatta vuokrat sunmuut vaikka olin osuuteni tälle jo tilittänyt. Annoin sen hoitaa vuokrat siitä eteenpäin niinkauan että tilit oli tasan. Mistä lie puuttuneet rahat hommannut. Faijaltaan kai, tai huoraamalla. Ihan se ja sama. Kohta kun muksut ovat täysi-ikäisiä, saa akka kenkää.

• Mulla nuori ukko.
        lllllllllll kirjoitti:

Juu sama juttu täällä. Eukko vuosia sitten jätti maksamatta vuokrat sunmuut vaikka olin osuuteni tälle jo tilittänyt. Annoin sen hoitaa vuokrat siitä eteenpäin niinkauan että tilit oli tasan. Mistä lie puuttuneet rahat hommannut. Faijaltaan kai, tai huoraamalla. Ihan se ja sama. Kohta kun muksut ovat täysi-ikäisiä, saa akka kenkää.

No mites sulle sitten käy sinisten pilleriesi kanssa? Ei käy katteeks.

• niinpä niin

kiinni jäät...=) ellet maksa... saat pataas. ja hyvä niin.. opitpahan elämän reaaliteetteja.. toivon et jäät kiinni...rikosilmoitus ja sulle linnaa petoksesta.. =D

• 13+16

Minulle kävi samalla tavalla paitsi että minä en niitä vippejä ottanut vaan toinen perheenläheinen henkilö.
      Minä sain maksaa rahallisesti että avioerolla ja luottamus meni.
      Olisi pitänyt kertoa tietoni heti, nyt hän ajattelee minusta että valitsin sen toisen enkä häntä.
      Tyhmä pää niin koko kroppa kärsii. Luulen kyllä että vaikka tekisit enää mitä niin pelisi on pelattu, jollei miehesi ole anteeksiantavaa sorttia ja niitähän suomenmaassa ei todellakaan ole.
      Miksi otit ne vipit? valmistaudu vastaamaan siihen ja rehellisesti
      ei meille muille vaan miehellesi.

• huhhuh

No olisit pikkusen miettiny ennen kun ryhdyit pöljäileen

• ghkjhgkhkj

Molemmat on alkoholisteja, ne tarvii rahaa juomiseen.

• IHAN VARMAAN

Oi ! Mikä sattuma !! Iltalehti juuri kirjoittaa vaimosta, joka sai tehtyä 300 000 euron velat - miehensä nimiin - miehensä tietämättä, koska äijä antoi akan hoitaa kaikki raha-asiat perheessä...
      Luitko uutisen ja sait idean tylsään arkipäivääsi, että alat kirjoitella olemattomia suoli24 palstalle ? Onko todella noin tylsää ? Mene töihin, HANKI ELÄMÄ !!

• Eteenpäin mennään

Minäkin otin tuhansia avomieheni nimellä pikavippejä. Onneksi sattuu olemaan liiankin kiltti insinöörimies joka maksaa kiltisti ilman mitään rikosilmoituksia. Pelasin kaikki valitettvasti omalla nimellä en saa enään mitään lainaa.

• 21

iltalehden juttu vaimosta,
        pelkästään tyypillistä naisen käyttäytymistä
        varmaan ostanut rahalla kenkiä yms että kyllä täytyy ymmärtää täytyyhän ihmisellä kenkiä olla muutama kymmen kappale.
        ja loput varmaan on hyvää tarkoitukseen käyttänyt...eli itseensä,mahtaa olla ruma huora kun tarvii niin paljon itseään laittaa
        mutta ei varmaan mitään tapahdu kummallekkaan naiselle tälle suomi24:n ja tolle iltalehden tyypille,korkeintaan pieni rangaistus jos sitäkään
        täytyy ymmärtää naiset ovat mieleltään kavalia,rahanahneita sosiopaatteja jo sukupuoleltaan vammaisia että täytyy ymmärtää toki
        läpileikkaus suomalaisista naisista suomi24n treffipalstalla voi jessus sentään

• sinäkin tyhmä !
        Eteenpäin mennään kirjoitti:

Minäkin otin tuhansia avomieheni nimellä pikavippejä. Onneksi sattuu olemaan liiankin kiltti insinöörimies joka maksaa kiltisti ilman mitään rikosilmoituksia. Pelasin kaikki valitettvasti omalla nimellä en saa enään mitään lainaa.

Uskomattoman tyhmiä naisia !

• Haloo pahvit!
        sinäkin tyhmä ! kirjoitti:

Uskomattoman tyhmiä lukijoita, jotka uskovat nämä jutut...

• SINÄ PAHVI
        Haloo pahvit! kirjoitti:

Uskomattoman tyhmiä lukijoita, jotka uskovat nämä jutut...

Miksi itse olet niitä täällä lukemassa ?

• Osku Pyy
        21 kirjoitti:

iltalehden juttu vaimosta,
        pelkästään tyypillistä naisen käyttäytymistä
        varmaan ostanut rahalla kenkiä yms että kyllä täytyy ymmärtää täytyyhän ihmisellä kenkiä olla muutama kymmen kappale.
        ja loput varmaan on hyvää tarkoitukseen käyttänyt...eli itseensä,mahtaa olla ruma huora kun tarvii niin paljon itseään laittaa
        mutta ei varmaan mitään tapahdu kummallekkaan naiselle tälle suomi24:n ja tolle iltalehden tyypille,korkeintaan pieni rangaistus jos sitäkään
        täytyy ymmärtää naiset ovat mieleltään kavalia,rahanahneita sosiopaatteja jo sukupuoleltaan vammaisia että täytyy ymmärtää toki
        läpileikkaus suomalaisista naisista suomi24n treffipalstalla voi jessus sentään

Olet melko oikeassa nimim. 21. Sanoihan jo A.Onassis aikoinaan että jos naisia ei olisi niin maailman kaikella rahalla ei olisi mitään merkitystä.
        :-D

• tyhmä!

huomaatko siis, että tätä tapahtuu?! se, että yksi artikkeli on painettu lehteen, ei tarkoita ettei muualla maassa voisi näin tapahtua.

• tyhmyys tiivistyy
        sinäkin tyhmä ! kirjoitti:

Ja vielä tyhmempiä äijiä, voihan V*ttu!

• Kiitos äiti

Mulla oma äiti tuhosi luottotietoni. Saman se teki myös isoveljelleni ja tod. näk. sama hommeli on pikkusiskollakin edessä. Se oli käyttänyt mun nimeä kaikkeen mahdolliseen jo silloin kun oli ihan lapsi.
      Muutin jo 16-vuotiaana pois kotoa koulun asuntolaan mutta postit menivät "kotiin" vielä 19-vuotiaaksi asti.
      Oli "todella riemastuttava yllätys" kun sitten lopulta muutin ihan omaan vuokrakämppään niin sillon alkoi kirjeita satelemaan ovista ja ikkunoista. Olin aivan täysin hajalla asiasta.
      En ymmärrä miksi vanhemmat saa tehdä mitä vaan lastensa nimissä niin kauan kun ovat virallisesti lasten huoltajia. Se on todella väärin. Onneksi olen aina ollut kova tekemään töitä niin sain sitten ulosottomaksuja melkoisen hyvään tahtiin maksettua. Nykyisin on jo luottotiedotkin tullut takaisin. Veljeni kohtalo tosin ei ole ollut yhtä ruusuinen.

• MH

Vaiha Etunimi ja sit tiedot salaisiksi ja tee ilmoitus kytille. Eihän tommosta tarvii kenenkään sietää..

• asiantuntija1978

Olen asianajajan poika ja et saa linnaa, mutta sakolla et selviä, jos miehesi tekee RI:n. Saat tuomiosi ehdollisena tai ykp:nä ellei ole pitempää rikosrekisteriä olemassa ja samankaltaisista asioista. Suosittelen nostamaan kytkintä tuosta suhteesta ja olemaan ihan hiljaa noista vippiasioista. Neuvoisin muuten selvittämään noin pienen summan isommalla lainalla jonka hoidatte pois, mutta jos mies on väkivaltainen mulkkku niin ei kannata suhdetta pelastaa. etsi kunnon mies itsellesi ja harkitse tuota vippisotkua huolella. Miehesi voi tehdä rikosilmoituksen, mutta voit huomauttaa häntä, että sitten tulee sinun puolelta RI poliisille pahoinpitelystä. Jos miehelläsi on tuomioita pahoinpitelyistä niin ei selviä sakoilla.

• 454

Haistakaa kaikki paska!

• 454 kirjoitti:

Haistakaa kaikki paska!

Noin kylmä akka ansaitsee tulla hakatuksi, tuosta ei ole huononpia kuin enkelintekijät..

• Hae pian

Pankista joustoluotto ihan itse ja maksat pikavipit pois,sitten lyhennät pankille
      omista rahoistasi.Kannatta käydä konttorissa jos sulla pienet tulot,muuten sen lainan saat verkkopankissa.Mieti sitä väkivaltaa sen jälkeen,haluatko todella jäädä.

• 0+1=0

Ootpa harvinaisen tyhmä naiseks. olet väkivaltasen miehen kanssa ja vielä otat lainaa hänen nimiinsä salaa.

ekaks hoidat lainat pois ja sit lähdet pois.

meet satamaan jakamaan kinttujen väliäs ja maksat sillä lainan pois. sulla ei ole paljoa valinnan varaa nyt. se o joko satama taikka linnaa ja usko satama on helpompi ratkasu.

• 785p

ei se linna niin huono paikka oo.

• töttöröö

Miehesi ei ansaitse sinua, kuinka edes KEHTAAT ottaa jonku toisen nimissä lainaa ja vielä pikavippiä tämän tietämättä mitään asiasta. Tämä täyttää kaikki petoksen merkit. Toivottavasti miehesi tajuaa tehdä sinusta rikosilmoituksen mutta epäilen häntä melkein yhtä tyhjäpääksi kuin sinua jos kerran hellyyden osoitukset on piekseä muija tämän tästä kotona pienes kiljukumarassa.

PS. Mitä sanot naiselle, jolla on kaksi mustaa silmää?
      - Et mitään, hänelle on jo sanottu kahdesti.

• RIKOS

OOTKO miettinyt tai tiennyt että se on rikos jos menee toisin nimiin tekeen noin ja se on rangistava teko,mitä väkivaltasuuteen tulee ei ole pakko olla väkivaltaisessa suhteessa,koska ei ole tervemielinen ihminen joka pahoinpitelee toista ja se jatkuu otteet kovenevat,suojele siltä itsesi että säilyt hengissä,OLEN TÄMÄN KOKENUT ja olen siitä aivan varma

• Peikko62

Tokihan kyseessä on trolli jolla halutaan huomiota, mutta en malta olla vastamatta -eili trolli oli onnistunut.

Olet onnistunut sössimään asiasi oikein perusteellisesti - pataan tulee ja lennät pihalle sekä luultavasti häkki heiluu luottopetoksista. Mutta tätähän elämä on, aina ei voi onnistua.

Ei muuta kuin hyvät jatkot ja neuvoksi - puhumienen kannattaa aina, varsinkin silloin kun on itse ja vastaanottaja selvinpäin.

• Kusimutteri

taas on noita viisaita täällä jotka ei tajua et aina jää jälki jonnekin ja jos on ottanut vippii niin siinä näkyy sinun se tilinumerosi siellä,toisekseen jäähän sinne sinun toi puhelinnumero jos ole käyttänyt omaa puhelinta.jos olet laittanut oman tilin numeron sinne etkä miehesi.vai oletko käyttänyt miehesi tilinumeroa tuolla jäät kyllä kiinni tuosta jos niin olet tehnyt.vois sanoa varamasti et jäät kiinni tosta petoksesta ja sasit linnaa Toivotaan et turpaan tulee niin et heilahtaa mitään sääliä tommoisesta pidä antaa.

• provo_case

Pikavipeistä tulee aina vahvistuskirje/maksulappu postin mukana. Olisi suoranainen ihme mikäli ukkosi ei ole koskan nähnyt ko. laskuja saati ihmetellyt mitä ne on. Mutta silti kiva provo vaihteeksi...

• OKMANN

provo

• Kiesusmiten...

Mistäköhän tätä älykkyyttä oikein kumpuaa?
      Ei muuta kuin uutta matoa/miestä koukkuun ja varmaan kannattaa saman tien etsiä reilusti varakkaampi.

• TYHMÄ !

Toivottavasti jäät kiinni ja mahdollisimman pian !

• taakka hartioilta

Ehkäpä fiksuin tekosi olisi se, että jätät kirjeen miehellesi pöydälle, kun hän on poissa. Selitä kirjeessä, että olet pahoillasi ja maksat kaiken takaisin. Hakeudu turvakotiin tai jonnekin muualle, jossa olet turvassa väkivallalta.

Ota yhteyttä kunnan oikeusaputoimistoon ja kysy sieltä, miten pitää edetä. Asunto laitetaan varmasti myyntiin, joten saat maksettua sen 6000 e siitä pois. Toinen vaihtoehto on ottaa pankista kulutusluotto, jolla maksat luoton pois niin pian kuin tuloillasi on mahdollista.

Kun siis raha-asiat on hoidettu, niin seuraava askel on hoitaa itsesi kuntoon. Mihin rahat on käytetty, miksi et pysty hallitsemaan rahankäyttöäsi, mikä on elämässäsi ongelmana??? Hakeudu tarvittaessa katkaisuhoitoon, jos syynä on päihderiippuvuus. Jos syynä on psyykkiset syyt esim. olet antanut itsellesi oikeuden kostaa miehen väkivaltaisuutta shoppailemalla, niin oikea osoite on silloin psykoterapia.

Väkivaltaisen miehen kanssa ei tarvitse kenenkään olla. Älä syytä siitä muita. Oliskohan aika opetella pärjäämään itsekseen? Miestä ei ole pakko ottaa, vaan opetella olemaan vähän aikaa ihan itsekseen.

Jos kuviossa on lapsia, niin homma tietysti tulee mutkikkaammaksi. Pärjäät, kun keskityt hoitamaan asiasi kuntoon. Ei ole helppoa, mutta vyyhti lähtee avautumaan pikkuhiljaa.

• Ojan pohjalta

Huoh.

Pitäisikö ihmisten opetella käyttämään järkeään ja pitämään parempaa huolta itsestään.

• joopajoo

taitaa alkuperäiskirjoittaja olla joku prova vaan

• yksimies

järki käteen enenkun otta mitän vipiä

• ...

Kyllä minäkin pelkäisin väkivaltaa, jos toisen nimiin olisin pikavelkaa ottanut. Kerro kolttosesi ja maksa velka pois, ennen kuin käsittelette asiaa raastuvassa.

Sitten hän voikin heittää petollisen ja epärehellisen eukon pellolle.

• Voi sua

Kyllä tuo toisen nimiin pikavippien ottaminen on jo niin paskamainen teko olkoonpa miehesi sitten millainen tahansa, että kyllä sinä rangaistuksen olet ansainnutkin mieheltäsi...

• Otsikko kertoo

ihan kaiken oleellisen.

• Auttaskos se

että ottasit pikavipin ja maksaisit sillä edelliset pois?
      Lapsellinen provo.

• Apua2

Suomi24 ei ole välttämättä paras paikka hakea tukea. Täällä ihmiset vain syyttävät ja syyllistävät. Olet selvästi tajunnut tehneesi virheen. Nyt tärkeintä on alkaa korjamaan sitä. Suosittelen olemaan yhteydessä http://www.takuu-saatio.fi/ tuonne.

• Rätti44

Karkaa...
      Onko nuo pikavipit olleet tarpeellisiin ostoksiin, ruokaan, asuntoon?
      Ei kenties huvitteluun ja rätteihin?

• i.e

Kyllä oisit selkäsaunasi ansainnut. vaimonikin on levoton rahankäyttäjä, mutten ole kehannut sitä pieksää, kun käy häntä sääliksi.

• Sami75

Kaikkien miesten kai tarvitsisi olla väkivaltaisia, silloin naiset pysyisivät kotona :-)

Taitaa olla keksitty juttu. Eihän kenenkään luulisi antavan rahojaan koronkiskureille. Ennen näistä tuhansien prosenttien koroista olisi joutunut oitis linnaan. Mikä sairaus nykyaikana vallitsee vallanpitäjissä ja lainlaatijoissa. Ennen oli tässä suhteessa turvallisempaa ottaa vippi. Nyt köyhiä kyykytetään ja rikkaat rikastuvat toisten hyväksikäytöllä. Todella sairasta, mutta niin on silloin ylempänäkin päättäjien puolella.

• yksimies

pitä avio mieheltä kysyvä ensin lupa että saankos otta vippiä enenkuin menee ottaman toisen tietämättä mitän vipin otosta se on petos toistaosa puoltakohdenvaan

• tietoa on

Miksi teiltä nyt asunto menisi jos luottotietosi menee??
      Ei vaikuta mitenkään otettuun asuntolainaanne jos menetätte luottotiedot.
      uutta lainaa et vain enää saa.

• sherlokki543245

Asunto on tietenkin vuokra-asunto.

• pohtiipohtii
        sherlokki543245 kirjoitti:

Asunto on tietenkin vuokra-asunto.

ja miten se taas liittyy mihinkään? :O

• :))
        pohtiipohtii kirjoitti:

ja miten se taas liittyy mihinkään? :O

Sitä ihmettelin minäkin. :D
        Olipa omistus tai vuokra niin ei siinä asunto mene kun hoitaa vuokran tai lainat ja vastikkeet niinkuin ennenkin. Ei luottotietojen menosta mene ilmoitusta vuokranantajalle.

• jepulisjee

Petos mikä petos. Mies nostaa syytteen ja eukko maksaa. Ja lähtee käveleen tietty. Kaikenlaisia huijareita sitä onkin..

• Selviät kyllä

Mikä saa ihmisen olemaan niin epärehellinen että ottaa toisen nimiin luottoa? Tuollaiset aikeetkin olisi oltava jokaiselle selviä "stop" -merkkejä. Joka tapauksessa ne tulee vastaan ja joudut niistä vastuuseen. Sovi asia miehesi kanssa ja kerro totuus ennenkuin hän huomaa itse. Jos hän on väkivaltainen, ota poliisi avuksi. Tuo ei ole niin suuri summa että sen kanssa vielä tulet pärjäämään kun hoidat asiasi ja maksat pikkuhiljaa kuukausi kerrallaan pois. Ei kannata tehdä mitään ajattelematonta.

• ei kannata ottaa poliisiin yhteyttä, väkivaltarikoksista saa vähemmän paskaa ku tämmösist pikavippihuijauksist :D

• ei eih.. :D sori mut repesin totaalisesti, tuokaa liimaa.

lähe menee joo. ja jos turpaa saat nii sano et tos on joka sentti niistä turpaanotoista.

• abloy

Sähän oikeen kerjäät verta nenästäs. Se on sulle ihan oikein, ja varmaan selkääs tuut saamaankin, minä löisin varmaan jos ukkonas saisin tietää sun petokses. Tahallas hankkiudut vaikeuksiin, kun kerran tiedät, että ukkos on väkivaltainen.

• NAINEN ON TYHMÄ
      • Niiiiinkuin elokuvis

Todellakin ! kannatetaan :D

• naiset ovat pilanneet maailman

• Niiiinkui elokuvisss

Ota lisää vippiä, lavasta oma katoaminen ja lähde vaikka Goalle aloittamaan uusi elämä !

• :D

HASHAHHAHAHAHAHA,

ALAkulvmassa osuva mainos:

Google-mainokset
        Pikavippi 20-400€
        Luotettava Pikavippi Halvalla Pitkä maksuaika. Hae netistä 24/7!
        Pikavippikone.fi

• ota vippi lähe baarii, menetä luottotiedot jee

• turpaan tulee

Seon petos ja miehes ei niitä joudu maksamaan vaan sinä joudut oikeuteen niistä vipeistä. sinulta menee luottotiedot ja muut.

• 1+1

Tosimies laittaa kaltaisesi loisen tilille.

Nyt juokse vielä kun kerkiät!

• Eräs Eemeli

Jos pikavippifirma ei varmista vipin ottajan henkilöllisyyttä, toiminta on arveluttavaa!! Eihän tällainen tilanne ole muuten mahdollista. Jokainen vastaa myös omista tekemisistään, eli myös vipinottaja on omista tekemisistään vastuussa. Jos vippifirmaa on harhautettu, ja saatu siten pikavippi, mennään petoksen puolelle. Vipin ottaja on vastuussa.

• 3+6

Pikavippifirmat tarkistavat henkilöllisyyden pankkitunnuksilla joka on ainoa tapa jonka laki sallii ns. vahvana tunnistamisena. Joten ei kannata puhua asioista josta ei oikeasti mitään tiedä.

• ostan

ota vaan turpiin

• Pois fipit

pika fipit pitäs kieltää lailla!..Nuoret laittavat itsensä vaikeuksiin!! Tuo on törkiä,Ottaa fippejä toisen nimelle!!!Kyllä on parasta kadella piilo-paikkaa..Jos meinaat henkissä pysyä..

• Tyhmä oot

Sähän joudut linnaan, sut tuomitaan jos säästyt ukkos kynsistä hengissä (tuurilla).

• syytönkö?

Mene hoitoon ja maksa velkas itse.ei se edellytä että voit tehdä velkaa toisen nimiin,ITSE olet tiesi valinnut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• SEhän on

ristiverinen, mustalainen varas.

• LOPETA VÄLITTÖMÄSTI PIKAVIPPIEN OTTAMINEN!!!!

• gfhfhgh

Siin on oikeen kaks urpoa lyöny puupäänsä yhteen. Toinen hakkaa toista kännipäissään ja toinen ottaa kostoksi pikavippejä. Kumpikaan ei uskalla tehdä ilmoitusta poliisille koska molemmat on syyllistynyt rikokseen. Jatketaan harjoitusta...

• järki katos

Kyllä ei järkipäätä pakota, eipä voi muuta sanoa. Myös niillä jotka yleensäkkin edes vippejä harrastaa voi herranjumala. Mulla ei oo edes visaa, 2 korttia omistan bonuskortin ja "visa" electronin. Ja hyvin pyyhkii, on autoa kämppää kalustetta eikä velkaa. Tekis

• ihmetteleetää

Vai että on väkivaltanen?
      Mitä sinä sitten olet?
      Saattaisin itsekkin tuollaisen katalan tempun jälkeen joutua hankeen seisomaan etten löisi. Enkä todellakaan tähän ikään mennessä ole koskaan ketään edes tukistanu. Kiero ja epärehellinen olet. Jos olisin miehesi niin ottaisin todellakin jalat alleni. Hyi, miten olet saattanut!

• jp

multa rahaa lainaks.reali takuu.luotopäätös heti?

• no huhhuh

helve*in idiootti..tapa vaikka ittes. D:

• luottotiedotkunnossa

Meinaako toi sitä,että jos tiiät jonku sosiaaliturvatunnuksen,niin voit ottaa sen nimiin vippejä??Eihän sen pidä olla mahdollista.Eikö luottotietoja tarkisteta ollenkaan ensin?

• Rehellisyys maan....

Jos olet ottanut vippejä jonkun muun nimissä, vaikka puolison, ole syyllistynyt vakavaan rikokseen, sillä petos on vakava rikos. Et pysty salaamaan tilannetta mieheltäsi loputtomasti.

Väkivaltaisessa suhteessa ei kannata elää, mutta parisuhdeväkivalta ei mitenkään lievennä tai selitä tekemääsi rikosta. Muuta toki muualle, mutta selvitä samalla aikaansaamasi sotku.

• adwhsah

Jos mä olisin sun mies (olen kyllä nainen) niin haastaisin sut oikeuteen ja näin sulta lähtisi luottotiedot ja maksaisit sitten velkoja mulle. Ottaisin tietysti eron perään koska et ole luotettava ja olet todellatodella itsekäs. Toivottavasti kerrot miehelles pian, mutta jos uskot että hän on väkivaltainen niin ei muutakun poliisille kertomaan tilanne ja myös kertomaan minkälaisen sotkun olet aiheuttanut.

• ks.fahs.fh.ahf

oot sitte pilannu elämäs oikein viimesen päälle....onnee vaa!

aiva varmaa tulee nenille mieheltä.

• JK

VAI IIN

• kip

Onko käynyt mielessä että miehesi voi nostaa syytteen rikoksesta? Maksa ihmeessä nyt nopeasti pois kaikki velat, sitten keräät kimpsut ja kampsut ja lähdet menemään sieltä.

• odfgodkgok

Olet ansainnut selkäsaunan, narttu. Now take your medicine, bitch!

:D hahahahaha tulee turpaan, njännjännjänjännäänää

• jokaiselle jotakin
    • apua saa

Just niin, joustoluottoa pankista tai aika velkaneuvojalle ja hakemaan Takuusäätiön takaamaa lainaa, velkaa kai kyllä pitää olla väh. 10000.

Velkaneuvojalta voit saada muitakin neuvoja tilanteesi, soita sinne! Seurakunnan diakonlaan kannatta ottaa yhteyttä. Ja kipin kapin pois väkivaltaisesta suhteesta

• hannele

Minä kyllä tunnen naisen joka on ottanut pikavippejä miehensä nimellä.
      Että kyllä se mahdollista on, toisinkuin tuolla ylempänä joku väittää provoksi.

• ilotulitus 17+4

Kyllä tuo ottaisi pattiin ,jos on totta

Täällä joku jopa ihmetteli miten voi ottaa velkaa puolison nimissä?Hei haloo
      Itsekkin pystyisin koska vaan...

Eli tiedän vaimoni sotun ja pankkitilin salasanoja myöten kaikki,tämä ei tietenkään suhteen alussa onnistuisi!

Mutta niin hänkin tietää vastaavasti minun tiedot,joten kyllä se varmasti onnistuu,jos haluaa olla petollinen.

Olemme olleet alusta saakka rehellisiä raha-asioissa.

On nääs tilotteet aina katsottu yhdessä.

Mutta siitä voit olla varma,että pataan tulee ,kun asia miehellesi selviää.En itsekään helposti suutu,mutta jos on aihetta,niin oksat pois.

Siinä on turha piipittää suojakotiin menemisestä aina se osoite löytyy,vaikka hänen
      vanhempien kautta.Kun sanoo oikeat taikasanat.

Eli hänen vanhemmat ottavat sitten pataan vuoksesi.......johan ääni kellossa muuttuu.

• ilotulitus 16+8

Lisäys!

Niin summana tuo on kyllä aika pieni,mutta petos on aina petos,koski se sitten rahaa,tai muuta puolison seläntakana tehtävää toimintaa..........

En hyväksy väkivaltaa,varsinkaan naista kohtaan yleensä,mutta raja tulee vastaan
        jokaisella(jopa naisilla).

Joka muuta väittää,niin on todella typerys.

No tuon asian vuoksi en, nyrkkejä heiluttelisi,mutta vaatisin kunnon selityksen että mihin on tarvinnut ottaa näitä pikavippejä vipin päälle, joissa ei ole mitään järkeä,kun tosiaan laskee todelliset korot......

Vai onko ukkosi niin saita,ettei anna sinulle rahaa tarvittaessa?

Niin jos olet esim.työtön.

• popo

ihan van tiedoksi että asunto ei mene sen takia alta jos luottotiedot menee!!!

• 6+8

kun teidän viestejä lukee noon tulee mieleen muutama asia...
      hakatkaa naikkonen kunnolla: mitä se enää hyödyttää hän varmaan tietää jo mitä on tehnyt, hänellä varmaan kova pelko, NYT kun tajuaa miten pitkälle vippien ottaminen on vienyt.

hän on jo menettänyt paljon ilman että teidän tarvitsee haukkua ja syyttää, eikö kukaan teistä ole ikinä tehnyt mitään väärää??? se voi toivottavasti nousta esille ja rehellisesti myöntää sen ilman ivaa.

en puollusta naista joka tempun on tehnyt, se mitä hän on tehnyt on väärin, ymmärtäähän sen jokainen järkevä ihminen.

meissä suomalaisissa kun piilee sellainen piirre että iloitaan kun muilla menee huonosti, potkitaan jo maassa makaavia.

tästä nyt varmaan tulee jotain sanomista joltain kivalta mieheltä taikka naiselta mutta tulkoot.

• Chuck Norrissi

Mene karatetunneille, tai hommaa ase tai iso koira, mielellään kaikki kolme.

• neuvo.

Lähde heti pois. Hoida muualta käsin info miehelle ja velka-asiat kuntoon. Velkaneuvontaan aika ja velkojien kanssa sopiminen. Jos mies on uhkaava, sun pitää asua salaisessa paikassa /muuttaa salainen numero ja välttää ettette kohtaa.

• jeesbox

voin itse kokemuksesta sanoa että yksi entinen teki minun ja parin tuttavan nimiin pika vippejä yli 800 kpl ja pankki kortteja ja luotto tilejä ja hänelle ollaan lukemassa identiteetti rikoksista syytteitä noin 100 kpl ja yhdestä syytteestä hän saa 1000e sakot ja 9kk ehdollista linnaa mutta koska syytteitä on niin paljon se muutetaan ehdottomaksi ja puolitetaan tuomio että hienoa elämää hänelle kun näkee siviili elämän pitkän ajan päästä ja kyseessä on suht nuorikin ihminen. vippi paikat sanoivat vain että kunhan nimi ja sotu täsmää niin ei muuta tarkistele että tilin saa päättää ite mihin laitetaan ja justiin tän tili numeron mukaan hän saa syytteet.hän vei postinkin tai nämä tietyt kirjeet jotka olivat perinnästä ja ulos otosta ja haaste mieheltä.minulta oli mennyt luotto tiedot 6kk aijemmin ennen kun hän halusi muuttaa muualle koska yhdessä olo kuulemma haittasi häntä yht äkkiä ja oikea syy selvisi kuitenkin että en ollut ainoa ihminen hänen elämässään.olin vain se mitä sai huijata ja hänen ainoa kommenttinsa miks hän tuon kaiken teki oli vain eihän meidän suhteessa mitään rakkautta ollut et oma vikas.

• Niinpä niin

Suosittelen menemään poliisilaitokselle ja kertomaan koko tarinan. Korvauksia joudut makselemaan mutta pääset väkivaltaisesta suhteesta.

Aloita elämä puhtaalta pöydältä äläkä harrasta lainoja. Tosin luottotietojen menetyksen jälkeen ei paljoa lainata muutenkaan.

• jeesbox

(niinpä niin ) ihan vain kokemuksesta voin sanoa että ei lainaa saa mutta luottoa voi kyllä tehdä edelleen toisen nimiin vaikka hobby hallis net anttilas h&m jne missä paikoissa voi netissä nostaa kans rahaa luotolla ettei vaikuta mitenkää onko luotto tiedot menneet kun on saman lainen ku entinen että teki monta tiliä mun nimiin ja sitten niiden kautta haki.

• oikein jätä se paska

• hghggh

onpa iso juttu, joku 6000e eikö se ole sellainen duunarin parin viikon palkka? äkkiä sen pois maksaa! ei hätää, ota iisisti sen suhteen. eiks nää oo pikkurahoja, eihän tuollasella saa juuri mitään. ymmärrän kyllä jos käy tuollainen hasa..

• kaikenlaisia!!!

En ihmettele yhtään että saat selkääsi, jos olet noin nuija. Otat pikavippiä toisen nimellä. Se on petos. Kyllä teissä on vakka kantensa valinnut. Olen aiemmin ollut nsitä mieltä etten hyväksy väkivaltaan milloinkaan mistään syystä, vaan kyllä jos minun ukkoni ottaisi pikavippiä 600 euroa nimiini tietämättäni niin taatusti kävisin nyrkit ojolla ukkoni kimppuun. Keljuttaisi se kyllä niin. Jos olisit fiksu, maksaisit vippisi ja jättäisit miehesi. Mutta olet tosi lapsellinen ja hiukan - sanoisinko - älyvapaa. Siis normaalia yksinkertaisempi. Kiukuttelet omia tekosiasi toiselle ja sitten valitat että saat kerran kuussa selkääsi. Hermot ne on toisellakin.

• Mitäs läksit.

No ei kai sinun sitten muuta tarvitse tehdä, kuin ottaa turpaan väkivaltaiselta mieheltäsi. Niin varkaita pitää kohdella.

• rumohonkku

Otat kato 6000 egen pikavipit ja maksat pois.
      Miten muuten voi mennä asunto alta jos luottotiedot menee?

• Huhhuh

Olet todella typerä!! Olet syyllistynyt rikokseen!! Minusta sinun pitäisi olla enemmän siitä huolissaan, että saat rikosrekisteriin merkinnän talousrikoksesta kuin että menettäisit luottotiedot. Olisi kannattanut ajatella pikkuisen pidemmälle ennenkuin tuohon leikkiin ryhdyit!

• molopää

oikeastaan ihan oikein että saat turpaan.sormetkin pitäs katkoa ettet tee tollasta uudestaan.

• vikapippi

Kysyit, että mitä tekisit. Sinuna menisin lähimpään ensi- ja turvakotiin sekä alkaisit selvittämään näitä elämäsi sotkuja. Tää kuulostaa kyllä lähinnä mahdottomalta noitten toisen nimissä otettujen pikavippien osalta. Noh. Hyvä keskustelun aihe silti näköjään.

• voivoi..

Joo, tyhmä oot. Verä ittes naruun.

• itku pitkästä ilosta

"Olen jopa miettinyt täältä pois lähtöä. Ei mulla oo mitään syytä enää olla täällä. Noin kerran kk saan kunnolla selkääni äijältäni juomisen yhteydessä.Jos kerron mitä oon tehnyt mun lähtö tulee sata varmasti"

täällä itkeminen auttaa vrmasti asiaa.

• härskihartikainen83

Ei hätää!
      Raha ei maailmasta lopu, ja saanen huomauttaa...
      Jätä miehesi, mutta tiedät kyllä mitä jakaa tienataksesi helposti takaisin sen mitä itse tuhlailit.
      Omatunto puhdas.
      Etsit kivemman nallekarhun pitelemään sinua..

• Pam, pam.

Ja taas on perhe surmattu. Minkähän takia??? Kele että on urpoja maailma väärällään.

• 15+12

No selkään ansaitsetkin. Tyhmä lehmä.

• Minusta tuntuu että tuollaisen akan miehen kannattaa ottaa itselleen luottokielto, joka estää mainitunlaiset väärinkäytökset.

Kysy lisää Suomen Luottotieto Oy:stä.

• Keskiviikkoa

Kerron tässä vain omista kokemuksistani,siis vippien otoista! Syyllistäminenhän ei auta ketään,kun vahinko on jo sattunut.Täältä ei juurikaan heru tukea,mutta ehkä helpottaa oloa,kun niistä kertoo jonnekin.

Heti kannattaa ottaa yhteyttä seuraavalle tasolle,kuten minä teinkin.Koko viime vuosi meni suoraan sanottuna maksusuunnitelmien tekoon,kun oli monta vippiä yht`aikaa..Se oli kyllä aivan kauheeta.Olen yksin asuva naisihminen.Ihmettelin,miten helposti niitä saa ja siitähän se sitten lähti "käsistä"niinsanotusti..

Oletin töitä löytäväni,kun olin työtön ja etsinkin ahkeraan työkkärin sivuilta..Soittelin ja laitoin s.postia,tuloksetta.En ole enää nuorikaan,joten ihan omaa tyhmyyttähän se oli.Nyt on estot ja kiellot fiirmoihin,siis itse laitoin.Ei todella mielikään enää tekis ottaa.

Velipoika jeesa rahallisesti aika paljon ja hälle lyhentelen(ilman korkoa)velkaa.Neuvoni:Älkää hyvät ihmiset ottako useampaa vippiä,ennenkuin vanha on maksettu!Se on paha kierre ja vajoo vaan syvemmälle..Onneksi olen vahvaluonteinen,että jaksoin neuvotella ja soitella uudestaan ja uudestaan.

Puhelinlaskutkin toki nousi,kun tekstarilla pitää vippihaku laittaa.Estot siis saa palvelunumeroihin.Nyt jo helpottaa ja viimeisiä eriä makselen.En koskaan enää mene läpi samaa ruljanssia.Kaikille kivaa jatkoa!

• Herra Jeesus voi jatahtoo sekä kykenee auttamaan sinua ynnä perhettäsi
      rukoile salassa: Jeesus (Jeshua) jos olet, niin auta minua.

• auta itse itseäsi

Eikös raamatussa sanota, että Jeesus auttaa niitä, jotka itse auttaa itseään!!

• Marika 23v.

Ei hätää. Voit lähteä rauhassa. Lain mukaan jos äijäs on niin urpo että antaa sun hoitaa raha-asiat ja otella vippejä selän takana. Niin äijä on ite vastuussa.

Uusi elämä ja uude tuulet.

www.edullinenpikavippin.info

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      159
      1944
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1901
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1586
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      176
      1441
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1399
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1238
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe