Millainen tuo Patriotin BUSINESS-varustelu on kun niitä pitäisi olla vain SPORT ja LIMITED-versioina Suomessa mutta silti näkyy myynnissä usieta BUSINESS-versioita?
BUSINESS-varustelu
5
196
Vastaukset
- geezer4x4
En nyt ihan satavarma ole mutta Business-varustelu ilmeisesti käsittää vain 2.4-litraisen bensakoneen manuaalivaihteella. Siitä puuttuu nahkaratti audiosäätimin, lämmitettävät etuistuimet, vakionopeuden säädin, tummennetut takaikkunat, kylkilistat ja alumiiniset kattokaiteet. Nämä kaikki ovat Limited-varusteita jotka kuuluvat diesel-versioon vakiona ja bensaversioiden Limited-varusteluun.
Bensaversioiden Sport-varusteluun kuuluu vakiona kylkilistat ja mustat kattokaiteet. Sport-versioon sai erikseen tilattuna jälkiasennetut istuinlämmittimet eteen...muistelisin.
Lisäksi oli erikseen takakaiuttimet takaluukkuun ym.lisuketta mahdollisuus ympätä mukaan.
Yhdessä vaiheessa myytiin vielä Overland-varustelua joka toi Limited-varusteluun lisänä kromikehykset etumaskiin ja valmiiksi asennetun navigaattorin kojelaudan vasempaan kulmaan hyllylle. Overland-varustelun
taisi saada vain dieselin yhteyteen.
Korjatkoon joku jos olen väärässä mutta suurin piirtein näin varustelut menee- geezer4x4
Korjataan vielä omaa viestiä sen verran että Limited- varusteluun kuuluu YES-Essentials istuinverhoilu, joka on likaa ja vettä hylkivää kudontaa. Elikkä aika paljon tasokkaampi kuin perinteinen kangasverhoilu, joka ilmeisesti on Sport- ja Business varustelussa.
- oliskos näin??
Eiköhän se oikeimman vastauksen saa valtuutetusta áutokaupasta??
- joopa joo
Niin ihan turhia tälläiset keskustelupalstat kun kaiken tiedon saa jostain muualta ;)
- niinpä niin
Faktatiedot on viisainta hankkia sieltä mistä ne saa varmasti oikein. Mielipiteet ja ongelmat ovat oikeita asioita tällaisille palstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828