Vaakanainen Sängyssä?

Bonne

Kertokaa ihmiset minkälainen on vaakanainen sängyssä??

Omia tietoja, kokemuksia??

12

7264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catherine

      on erittäin seksuaalinen olento ;) rakastaa uusia juttuja tiettyyn rajaan asti, mutta hellyys ja tunne on ensiarvoisen tärkeää. kumppanin nautinto on omaa tärkeämpi. vaakanainen on loistava!

      • Kalat/mies

        ... nyt ottaa. Mun kokemukset on sitä, että vaaka mieluummin on vastaanottaja kuin antaja. Ainakin ne kaksi vaaka-naista joiden kanssa olen ollut.

        Lahnoiksihan niitä kutsutaan jotka vaan hymyilevät ja huokaavat ja vähän lantiota liikuttavat selällään maaten. No mut ei yleistetä kuitenkaan. Kaikki on nin riippuvaisia monesta tekijästä, kuin esim. siitä onko mulla iso paskamaha vai ei:)

        Mutta jos kerran itse olet sellainen kuin sanot niin haluan sen uskoa:)


      • "yksvaaka"

        aivan totta.olet kai itsekin vaaka.


    • olen

      ..hellyydenkipeä, nautiskelija, todellinen seksin ystävä, johon mies on jäänyt niin koukkuun, että on yli 20 vuotta viihtynyt saman rouvan kimpussa, ei ole tarvinnut puutteessa etsiytyä aidan toiselle puolen.

      • Kovanen

        ... ja ihan vain sen takia että olet vaaka?


    • Kalat/mies

      Jos vastaisin tähän että vaimoni, vaaka, on ihan lahna sängyssä, niin alatte heti kehittämään juttuja kuinka mulla on iso paskamaha, mauritukka, juustoa esinahan alla jiiännee.

      Niin siis vaimoni kyllä ottaa mielellään nautintoa vastaan, inisee, huokailee, laukeaa joskus ihan parissa minuutissa... siis ottaa vastaan seksiä ja nautintoa, muttei anna sitä. Eli on ihan lahna. Antaa mun hoitaa hommat.

      Niin joo ehkä täytyy nyt kertoo vähän itestäni ettei tule vääriä mielikuvia. Mä oon 178 cm/74 kg, sinisilmäinen ja vaalea, "keskimittaisella" nahkanuijalla(peukalon päästä keskisormen keskiniveleen... mikä jännä mittatekniikka) Pelaan sählyä, käyn suihkussa melkein joka päivä, olen ammatiltani analyytikko IT-alalla, mutta en ole nörtti, ajan Saab 95:lla vm 2004, mulla on hyvät tulot ja velaton ok-talo... okei auto on firman.

      Minulle ei tod. ole vaikea löytää naista jos niin haluaisin, mutta koska en ole koskaan pettänyt enkä tule koskaan pettämäänkään, olen tuon lahnaisuuden hyväksynyt. Heh... lahnahan on kala. Ilmankos;)

      Mut kuitenkin, olen kahden vaa'an kanssa ollut ja molemmat olivat vain ottavana osapuolena. Mutta onhan sekin mukava nähdä miten toinen nauttii niin ettei kykene kuin oleen euforisessa tilassa selällään maaten:) Joskus vaa'at ovat tosin tiukkapipoja ja alkavat riidellä pienestä. Ooops, taisin nyt vähän yleistää, sorry. Muuten vaa'oista olen ihan positiivista mieltä, ovat älykkäitä ja vahvoja persoonia. Vaaka-nainen on haluttava ja sellaisen lähellä on hyvä fiilis (ainakin tähän asti on ollut).

      Taisi olla yllätys joillekin kala"vihaajille" että tämä kalamies on erittäin aktiivinen, huomaavainen ja huolellinen. Antamisen ilo on suurin iloni. Enkä tasan ole tossukka, mutta annan mielelläni periksi, koska en halua riidellä sellaisista asioista kuten, kuka jätti margariinipaketin pöydälle, tai että kuka on jättänyt maton ryppyyn tai että petaanko sänkyni tarkkaanharkittuna projektina heti kun herään ja kun ikkuna on ensin avattu... vai silloin ihan heti, kun ehdin wc:stä kun rakko on haljeta. Tällaista...

      Hyvää kesää seksikkäille ja mukaville vaaka-naisille;)

    • Adriana

      No homman nimihän on niin koska itse sattumoisin olen horoskoopiltani vaaka...niin voinkin varmaan vastata tähän =) Vaaka on erittäin mielikuvituksellinen sängyssä...kuhan sille päälle sattuu...eli odotettavissa kiihkeitä hetkiä vällyjen välissä....vaaka tykkää antaa mutta myöskin ottaa...jos käsittelet ja kohtelet vaakaa kuin kukkaa kämmenellä...tulet saamaan sylintäydeltä....?! =)

      • Neitsyt/nainen

        pitää vanhat merkit paikkansa, uskomatonta olla yhden vaakamiehen uskottu ja rakastettu. jaksaa kehua ja palvoa vielä vuosienkin jälkeen, eikä pilkkaa tule nilkkaan. ite kun tiedän jo että jos toinen kohtelee epäreilusti tietyissä asioissa, tulee loppu hyvinkin pian, eikä sille voi mitään. mutta vaa'an kanssa voin rakastua ja ihastua aina uudelleen ja uudelleen, nauraa hänen hassuudelleen ja ihailla salaa hänen kauneuttaan ja ihanuttaan ja tuijotellaan toisiamme veikeästi joskus vieretysten aivan kuin keskustellen - ja nauramme vielä päälle. ei hän ärsyynny, vaikka en käytä sanoja, usein hän lausuu ääneen ne sanomattomat lauseet, joita itse ajattelen. minä olen sanavammainen, en saa sanotuksi mitä ajattelen toisen lähellä, hän nähtävästi ymmärtää. ja se näkyy myös sängyssä, hän jaksaa antaa kaikkensa. enpä olisi koskaan voinut ajatella muista kuin vaakmiehistä samalla tavalla - ne vaakamiehet joihin olen ollut pihkassa vievät herättävät tulen minussa kepeydellään, hienostuneisuudellaan ja kauneudellaan. kuin tikkaria nuolisi. kuumerkkini onkin ilmassa myös - kaksonen - ja venuksemme ovat yhtymässä Neitsyessä aivan kuin sielummekin.


    • eräs

      Vaaka on uskomattoman hyvä, jos rakastaa. Jos ei, niin ei jaksa nähdä vaivaa ja on todella "ottavana osapuolena".
      Rakastunut vaakanainen on paras mahdollinen sänkykumppani.

      • willowisp

        hih, tää on harvinaisen totta. oon vaakanainen ja osaan olla sekä hyvä että huono, riippuen fiiliksestä ja fiiliksistä


    • tietäjä

      Ihan niinku vaan tiedox:Jos nainen on lahna sängyssä niin miehessä on vika.Se pätee kaikissa suhteissa.Lahnat sentään on rehellisii eikä ähki ja teeskentele tyydyttääkseen miestään.Jos nainen on kuin lahna,niin mies ei osaa täyttää naisensa tarpeita,eikä antaa orgasmia kellekkään.Sitäpaitsi mies on antaja,nainen vastaanottaja,piste.Jos nainen olisi antaja miehet synnyttäisivät,eli pitäkää jätkät turpanne kiinni asioista joista ette tiedä mitään.Kiitos =)

    • I love sexy

      Täällä vaakanainen, synt. lokakuun loppupuolella. Minulle tärkeää on kahden ihmisen välinen kemia. Ilman sitähän seksi ei voi olla täydellistä. Mikäli tunteita ja intohimoa ei ole tarpeeksi, niin se vaikuttaa voimakkaasti seksuaalielämään. Toinen asia on kunkin ihmisen libido, koska sehän vaihtelee niin naisilla kuin miehilläkin suuresti oli ikä mikä tahansa.
      Olen ollut pitkässä kemiasuhteessa, jossa libidomme kohtasivat ja orgasmit olivat aivain huikean upeita siis vaginaorgasmit.
      Vaakanaisena seksi on minulle tärkeää parisuhteessa ja monipuolinen seksi kaikkine teatraalisine ja huumorinpitoisine variaatioineen. Myös spontaani kiihkeä seksi ihan missä vaan vaikka hississä, autossa, metsässä, rannalla, keittiössä jne listahan voi olla loputon. Korostan vielä, että ne molempien syvimmät seksuaaliset tunteet kun kohtaavat ja pääsevät valloilleen, ei rajoja nautinnolla ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8573
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1176
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      696
    Aihe