rekkamiehet HAISEE!!

mummmeliioooo

voisko rekkamiehet lopettaa abc:lla käymisen kun haisette niin pahalta...kauhee paskan ja bensa haji irtoo teistä!!

13

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksoispiste dee

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • 1000VMUMMOXDDD

      PERUNAT EI KASVA ,,PORKKANAT EI KASVA,MIKÄÄN EI KASVA,,, ALAPÄÄSSÄ KARVAT VAAN KASVAAA :d:dd:

    • JOHAN POMPPASXDD

      ^ 1000 HEHTAARIN PUSIKKO XDDDD

    • soriiibodii

      ei me voida haista,jos haisemme nii haisemme hyvältä!! namiii

      • maria g

        Rekkamiehet tuoksuu hyvälle, siis työlle.


    • Volvo rukc,

      Eikös nyky rekat ole diisel autoja ?

    • shiiroo

      jamppa tavanmukanen, ai haluut meitä nuoria teinikollei,no ilmottele numeros nii nähellää ;) kyllähän meiltä irtoo vaikka mitä ;) diisseli tai bensa,samalle paskalle ne rekkamiehet haisee ja vaatteetkin nii paskaset kun abc:lle tuleevat että ei mitää järkee, takit täynnä ruskeita pläikkiä,varmaa metäs riukupaskal käyvät ja takkiinsa pyyhkiivät kun ei paperia löydy!

      • shiiroohändivörkki

        Opettele lukeen nii, et tajuut mitä siin sanotaa. Onneks Suomi ei oo pelkästään teidän varas. Kävis meinaan tosi paskasti.


    • Mannia ajanut aik.

      On se kuitenkin hyvä että nämä haisuliinit tuo Mäyräkoirat ajoissa markettiin
      Sun muut tupakit ettei kansa joudu pulaan ,

    • haisoo jos...

      ILMANrekkamiehiä seisattui koko suomen maa. n''s kaikki varastot on kumipyörillä..

      käykää vain poijat syömas ABC sitä vartenhan ne on..semppiä.. entisen rekkamiehen muija,, ei haissut,, nirppanokat pysykööt hienosto ruokaloissa....

    • öldfhogjnsajn jf njp

      taitaa sittenkin lieksalle tehdä hyvää saada mamuja kylä täyteen.tai ainakin abc.näistä teinijen kirjoituksista päätellen.

    • Työläinen veronmaks.

      Mamut haisee hyville hajuvesille ja rekkamiehet työlle. Kummat ne sitten tään Suomenmaan pystyssä pitänee???

    • Rekkamiehen pastilli

      Tiijättekö mikä on ns. rekkamiehen pastillit?

      Alapääkarvoituksessa peppureiän ympärillä pas-kan pyyhinnässä karvoihin kuivuneet kakkakikkareet!

      Siksi kai ne haisee ja kun vielä alapää hikoaa ajaessa pitkää matkaa niin...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe