voisko rekkamiehet lopettaa abc:lla käymisen kun haisette niin pahalta...kauhee paskan ja bensa haji irtoo teistä!!
rekkamiehet HAISEE!!
13
570
Vastaukset
- kaksoispiste dee
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- 1000VMUMMOXDDD
PERUNAT EI KASVA ,,PORKKANAT EI KASVA,MIKÄÄN EI KASVA,,, ALAPÄÄSSÄ KARVAT VAAN KASVAAA :d:dd:
- JOHAN POMPPASXDD
^ 1000 HEHTAARIN PUSIKKO XDDDD
- soriiibodii
ei me voida haista,jos haisemme nii haisemme hyvältä!! namiii
- maria g
Rekkamiehet tuoksuu hyvälle, siis työlle.
- Volvo rukc,
Eikös nyky rekat ole diisel autoja ?
- shiiroo
jamppa tavanmukanen, ai haluut meitä nuoria teinikollei,no ilmottele numeros nii nähellää ;) kyllähän meiltä irtoo vaikka mitä ;) diisseli tai bensa,samalle paskalle ne rekkamiehet haisee ja vaatteetkin nii paskaset kun abc:lle tuleevat että ei mitää järkee, takit täynnä ruskeita pläikkiä,varmaa metäs riukupaskal käyvät ja takkiinsa pyyhkiivät kun ei paperia löydy!
- shiiroohändivörkki
Opettele lukeen nii, et tajuut mitä siin sanotaa. Onneks Suomi ei oo pelkästään teidän varas. Kävis meinaan tosi paskasti.
- Mannia ajanut aik.
On se kuitenkin hyvä että nämä haisuliinit tuo Mäyräkoirat ajoissa markettiin
Sun muut tupakit ettei kansa joudu pulaan , - haisoo jos...
ILMANrekkamiehiä seisattui koko suomen maa. n''s kaikki varastot on kumipyörillä..
käykää vain poijat syömas ABC sitä vartenhan ne on..semppiä.. entisen rekkamiehen muija,, ei haissut,, nirppanokat pysykööt hienosto ruokaloissa.... - öldfhogjnsajn jf njp
taitaa sittenkin lieksalle tehdä hyvää saada mamuja kylä täyteen.tai ainakin abc.näistä teinijen kirjoituksista päätellen.
- Työläinen veronmaks.
Mamut haisee hyville hajuvesille ja rekkamiehet työlle. Kummat ne sitten tään Suomenmaan pystyssä pitänee???
- Rekkamiehen pastilli
Tiijättekö mikä on ns. rekkamiehen pastillit?
Alapääkarvoituksessa peppureiän ympärillä pas-kan pyyhinnässä karvoihin kuivuneet kakkakikkareet!
Siksi kai ne haisee ja kun vielä alapää hikoaa ajaessa pitkää matkaa niin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481