Alle 2 laattaa olen syönyt cerazettea. Kuukauden olen kärsinyt unettomuudesta, hikoilen ja palelen öisin ja tälläkin hetkellä. Olen aina ennen ollut hyvin sikeäuninen ja tarvinnut paljon unta. Nyt tilanne on aivan kamala. Haluaisin vain nukkua, mutta en pysty.
En keksi mitään muuta syytä unettomuuteen / paleluun / hikoiluun / ärtymykseen kuin tuon cerazetten. Olen todella ärtynyt ja ahdistunut päivittäin. Ahdistukset tulevan paniikkikohtausmaisina. En saa henkeä ja seinät kaatuu päälle.
Mitä mä nyt teen? Endometrioosin vuoksi olisi kai pakko syödä jotain hormonia. Migreenin vuoksi en kai e-pillereitä saanut. Mieluiten olisin ottanut sterilisaation, mutta siitä ei taida olla endoon apua.
Cerazette ja kamala olo / unettomuus. APUA!
tuskastunut ja väsynyt
1
2249
Vastaukset
- asiantuntijalle
suosittelen lääkärille menoa. tuohon voi olla syynä mikä tahansa. ei kannata heti pillerien niskaan kaataa... juttele lääkärin kanssa. ite diagnosoin vuosi sitten itelleni kilpirauhasen ylitoiminnan. menin lääkärille ja tutkittiin asiaa. oikeassa olin. ainakin suureksi osaksi - diagnoosi oli kilpirauhasen vajaatoiminta. oireina oli sairaalloinen hikoilu öisin varsinkin, mutta muutenkin pitkin päivää. lopulta kyllä aiheuttaja taisi olla ihan muu kuin tuo kilppari, mutta varamasti se vaikutti asiaan. tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694