Cerazette ja kamala olo / unettomuus. APUA!

tuskastunut ja väsynyt

Alle 2 laattaa olen syönyt cerazettea. Kuukauden olen kärsinyt unettomuudesta, hikoilen ja palelen öisin ja tälläkin hetkellä. Olen aina ennen ollut hyvin sikeäuninen ja tarvinnut paljon unta. Nyt tilanne on aivan kamala. Haluaisin vain nukkua, mutta en pysty.

En keksi mitään muuta syytä unettomuuteen / paleluun / hikoiluun / ärtymykseen kuin tuon cerazetten. Olen todella ärtynyt ja ahdistunut päivittäin. Ahdistukset tulevan paniikkikohtausmaisina. En saa henkeä ja seinät kaatuu päälle.

Mitä mä nyt teen? Endometrioosin vuoksi olisi kai pakko syödä jotain hormonia. Migreenin vuoksi en kai e-pillereitä saanut. Mieluiten olisin ottanut sterilisaation, mutta siitä ei taida olla endoon apua.

1

2249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntijalle

suosittelen lääkärille menoa. tuohon voi olla syynä mikä tahansa. ei kannata heti pillerien niskaan kaataa... juttele lääkärin kanssa. ite diagnosoin vuosi sitten itelleni kilpirauhasen ylitoiminnan. menin lääkärille ja tutkittiin asiaa. oikeassa olin. ainakin suureksi osaksi - diagnoosi oli kilpirauhasen vajaatoiminta. oireina oli sairaalloinen hikoilu öisin varsinkin, mutta muutenkin pitkin päivää. lopulta kyllä aiheuttaja taisi olla ihan muu kuin tuo kilppari, mutta varamasti se vaikutti asiaan. tsemppiä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1982
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      177
      1934
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      935
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      694
    Aihe