Elikkä siis ostin tommosen mossberg m590 kuula-aseen.Kun laitan kuulia lippaaseen,niin se ottaa sinne monta kuulaa.Yksi kuulista menee ammuttavaksi ja loput tippuu pois.Se ottaa noin viisi kuulaa,joista neljä tippuu pois kun lippaan ottaa irti.
mitä teen?
5
70
Vastaukset
- S.T.A.L.K.E.R
ihan paska ase haista vitu
- aloha1
tätis oli kun sua teki mulkku airsoft aseet ovat parhaita vempaimia mitä kaupoista löytyy mulla itsellä on m85 aivan sairaan hyvä ase sitä parempaa ei löydy mikä itselläsi on pieni paska tussari vai kannattais hankkia uusi tietoisempi elämä jossa tietäisit vähän enemmän airsoft aseista vitun pummi s.t.a.l.k.e.r. terveisin epä s.t.a.l.k.e.r.e.i.d.e.n. ystävä aloha1
- Marked One
En ole varma aseen kuulansyöttömekanismista, mutta minusta tuo on ihan normaalia. Sähköaseissa tuo johtuu siitä, että hoppikammion kuulansyöttöputkeen jää aina ne pari kolme kuulaa, jotka eivät palaudu lippaaseen vaan putoavat. Nuo muutamat viimeiset kuulat voi ampua, jos aseen laittaa ylösalaisin ja antaa painovoiman tehdä kuulille tehtävänsä.
- halppa pumppari
kiitos se maksoikin vaan kaks kymppii ja on jousikäyttönen.
- Mäpä Kerron
Mulle yhen vastaavan omista sanoi kun lainasin tuommosta oman aseen vian takia että vedä jousi alas ja ravista lipasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770