miksi pukeutua naisten vaatteisiin

pädepade

olen suht normimies ja tykkään sillon tällön pukeutua naiseksi

4

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eija K

Niin tykkään minäkin,aina silloin tällöin lähinnä viikonloppuisin .Laittaudun naiseksi
      ja nautin siitä ,että saan olla se joka aina välillä haluan olla.Ihan nuoresta poijanklopista asti minua on kiinnostanut naisten kumisaappaat ,sitten joskus 80 luvulla ihan sattumalta laittauduin ensimmäisen kerran.Ja voi sitä nautinnon tunnetta, ja miten hyvälle se tuntui.Yhdistin kumisaapas innostukseni naiseksi pukeutumiseen ja kehittelin harrastustani edelleen .Joten miksi pukeutua naisten vaatteisiin,siksi kun se tuntuu mukavalle ja saan olla jotain mitä en muuten olisi.

• padepäde

kyllä.olen padepäde ja tuo aihe kiinnostaa koska haluan kavereita jotka diggaa samasta aiheesta

• vasahajaahanan
        padepäde kirjoitti:

kyllä.olen padepäde ja tuo aihe kiinnostaa koska haluan kavereita jotka diggaa samasta aiheesta

Minulla kiinnostus naisten vaatteisiin alkoi jo alle setsemän vuotiaana. Ihailin äitini kaunista tummanpunaista samettista mekkoa ja vakosamettista puolipitkää takkia. Sitten kymmen-yksitoista vuotiaana ihastuin opettajan tummansiniseen vakosamettihameeseen. Sillon en viielä seksuaalisesti ymmärtänyt naisia seksiopjekteina. Kun sitten orgasmi oli alkanut toimia hyväilin itseäni mummoni alushousuilla, äitini sinivihreäruutuisilla pikkuhousuilla, joia hän käasittääkseni käytti kuukautisvuotojen aikana terveyssiteen kanssa. Pukeuduin äidiltä varastamaani flanelliyöpaitaan. Nukuin ja tyydytin itseäni se päällä. Olisn kiinnostunut melkein pelkästään samettiin tai flanelliin pukeutuneista tytöistä.
        Kiinnostus naisten vaatteisiin on kehittynyt siten, että ostan aina silloin tällöin vakoasamettisen tai kukkakuvioisen uuden tai käytetyn mekon ja hameen. Käytän naisten pikkuhousuja, sukkahousuja ja mummotyylin vaaleanpunaisia alushousuja.
        Olen yhä kaapissa. Käyn maalla osasyynä siksi, että siellä voin harrastaa mitä ihanimpiin mekkoihin ja hameisiin, alusvaattesiin sekä korkokenkiin. Kävin tänään jopa äidin haudalla puolipitkä hame, röyhelö pusero kukkapleseri ja punainen naisten popliinitakki päällä sekä sukkahousu ja musta korkokengät jalassa näyttämässä hänelle, että tällainen poika sinulla on - rakkaudella Hyvää äitienpäivää. Olen ylpeä siitä, että minulla on tämä rikkaus - olla hameitteni taivaassa.
        Minulla ei ole kuitenkaan minkäänlaista sejsuaalista kiinnostusta miessukupuoleen.
        Kylläkin kaipaan ymmärtävää ystävää, jona seurassa voisi näyttäytyä ja käydä vaiikka vaateostoksilla muodikkaasti erilaisissa itseäni kiinnostavissa mekoissa ja hameissa tietenkin.

• Sessie34v
        vasahajaahanan kirjoitti:

Minulla kiinnostus naisten vaatteisiin alkoi jo alle setsemän vuotiaana. Ihailin äitini kaunista tummanpunaista samettista mekkoa ja vakosamettista puolipitkää takkia. Sitten kymmen-yksitoista vuotiaana ihastuin opettajan tummansiniseen vakosamettihameeseen. Sillon en viielä seksuaalisesti ymmärtänyt naisia seksiopjekteina. Kun sitten orgasmi oli alkanut toimia hyväilin itseäni mummoni alushousuilla, äitini sinivihreäruutuisilla pikkuhousuilla, joia hän käasittääkseni käytti kuukautisvuotojen aikana terveyssiteen kanssa. Pukeuduin äidiltä varastamaani flanelliyöpaitaan. Nukuin ja tyydytin itseäni se päällä. Olisn kiinnostunut melkein pelkästään samettiin tai flanelliin pukeutuneista tytöistä.
        Kiinnostus naisten vaatteisiin on kehittynyt siten, että ostan aina silloin tällöin vakoasamettisen tai kukkakuvioisen uuden tai käytetyn mekon ja hameen. Käytän naisten pikkuhousuja, sukkahousuja ja mummotyylin vaaleanpunaisia alushousuja.
        Olen yhä kaapissa. Käyn maalla osasyynä siksi, että siellä voin harrastaa mitä ihanimpiin mekkoihin ja hameisiin, alusvaattesiin sekä korkokenkiin. Kävin tänään jopa äidin haudalla puolipitkä hame, röyhelö pusero kukkapleseri ja punainen naisten popliinitakki päällä sekä sukkahousu ja musta korkokengät jalassa näyttämässä hänelle, että tällainen poika sinulla on - rakkaudella Hyvää äitienpäivää. Olen ylpeä siitä, että minulla on tämä rikkaus - olla hameitteni taivaassa.
        Minulla ei ole kuitenkaan minkäänlaista sejsuaalista kiinnostusta miessukupuoleen.
        Kylläkin kaipaan ymmärtävää ystävää, jona seurassa voisi näyttäytyä ja käydä vaiikka vaateostoksilla muodikkaasti erilaisissa itseäni kiinnostavissa mekoissa ja hameissa tietenkin.

Miksi ei voisi tuoda hiukan kauneutta, sensuelliutta tähän maailmaan?! Minä ainakin 'puran' itseäni sitten jotenkin huonommin, jos en saa toteuttaa itseäni ... Tuli tuosta tarinasta mieleen, että joskus n.5-6 vuotiaana olin aivan fiksautunut naapurin tytön punaiseen villatakkiin, sellaiseen kiiltonappiseen. Nytkin pidä vielä kovasti villatakeista, vaikka toki muitakin 'kokeiluja' sitten oli. Mihin ne taasen johtikaan, on ihan eri tarina, yhä tietysti jatkuva...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe