Kissoille uusi koti, pikaisesti!

avadon87

En tiedä, minne kaikkialle ilmoitus olisi hyvä laittaa, mutta kokeilen vielä myös tänne!
Muuttuneen elämäntilanteen vuoksi uutta kotia etsivät nyt 3 sisäsiistiä, sosiaalista ja erittäin kilttiä leikattua kollikissaa.. Kissat ovat 2-4 vuotiaita. Kissat ovat olleet sisäkissoja, nyt totuttelevat pikkuhiljaa myös ulkona olemiseen!
Uuden kodin löytymisellä on kiire :(
Ota yhteyttä [email protected] jos voisit tarjota kissalleni kodin!

6

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apiii

Miksi ottaa kissa jos ei ole valmis hoitamaan niitä? Saatanan pölvästi. Itselläni kissoja ja elän elämäni niiden kanssa. Ne ovat kaikki kaikessa. En pysty käsittämään miksi ihmiset ottavat eläimiä kun eivät ole valmiita hoitamaan edes niitä.

• Somebody

Apii miksi vastasit noin rumasti Avadon 87 kysymykseen?

Jos sinulla on elämä raiteillaan eikä elämän tilanteessasi ole muutoksia, ole onnellinen.
      Kaikilla ihmisillä ei aina näin ole. Tulee sairauksia, jolloin ei pysty huolehtimaan edes itsestään, muuttoja asunnosta, monen muotoisia vaikeuksia elämässä.
      Kaikkea emme pysty ennakoimaan ja toimimaan sen mukaan.

Avadon 87 toimii oikein vastuullisesti etsiessään kissoilleen kotia, helpointa hänelle olisi viedä ne lopetettaviksi.

Itse en valitettavasti pysty antamaan kissoille uutta kotia, mutta toivon jonkun kissoista pitävän henkilön voivan auttaa kodin etsimisessä.

• 3äö

Minulla on jo 2 kissaa, en voi ottaa :(. Soitahan sinun lähellä olevaan löytöeläinkotiin ja kysy neuvoa. Voit myös kysyä ystäviltäsi ja sukulaisiltasi voivatko he majoittaa kissasi... Yleensä kiltit ja sosiaaliset kissat löytävät kyllä kodin. Toivotan sinulle ja kissoillesi onnea!

• tiedustelisin vain..

Saisiko kissoista kuvia ja paikkakunnan?

• Samira52

Olisi hyvä kirjoittaa myös paikkakunta että tietää kannattaako ottaa yhteyttä. Ei niitä nyt ihan toisesta päästä maata monikaan viitsi lähteä hakemaan tai tuomaan!

• Heiiini

Paikkakunta kyllä pitäisi tietää ensin, mutta olen kyllä kiinnostunut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe