Hellou!
31-vuotias avoliitossa oleva neitonen kaipailisi uusia naamoja elämäänsä. Itse olen tällainen: sosiaalinen, mukava, rento, reipas, suorapuheinen, menevä ja vauhdikas luonne. Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, lukeminen, kryptot, kirjeenvaihto, netissä surffailu, musan kuuntelu, leffat, kavereitten kanssa hengailu...
Musamakuni on tosi sekalainen mutta örinäheavy ei iske, eikä muutenkaan raskaampi musa, mutta joitain hyviä bändejä/artisteja siltäkin osastolta löytyy. Kotona soi radiossa yleensä nrj.
Lähinnä kaipailisin uusia kavereita biletykseen koska itse olen tosi menevä luonne. Tykkään viilettää tuolla yöelämässä useimmiten viikonloppuisin,mutta toki välillä tykkään olla viikonloppuna kotonaki, mutta en kovin usein. Välillä on myös viikolla kiva käydä tuulettumassa jos vapaata:) Tykkään käydä yökerhoissa joissa pääsee tanssimaan, rauhallisemmissa paikoissa on myös kiva käydä vaikka alkuun, joissa kuulee puhettakin. Karaoke toimii myös:)
Olis kiva tutustua sellasiin kivoihin meneviin ja vauhdikkaisiin ihmisiin joilla aikaa nähdä useamminkin kuin kerran kuussa. Olis myös kiva, että pystyttäs lähtee vaik radalle joskus ihan extemboreekin, että sitä tapaamista ei tarvis suunnitella viikkokausia:)
Toki meikäläisestä muuhunkin saa seuraa kuin biletykseen, mutta siihen ainakin:D Olishan se kiva vaik käydä yhdessä tai isommalla porukalla ulkona syömässä, kaupungilla ihmettelemässä maailman menoa, biljardia pelaamassa, hohtokeilaamassa, shoppailemassa... Mitä hauskaa ikinä keksiikään:)
Asioita mistä tykkäilen edellä mainittujen lisäksi: kesä, sauna, koirat, helsinki, facebook, youtube, reality ohjelmat, halloween, joulu, uusivuosi, vaatteet, muoti, sisustaminen, drinksut, viikonloput, luonto, puistot, kirpparit, ihmiset...
Tässäpä jotain musta:) Kirjottelehan itsestäsi sähköpostiini jos kiinnostaapi tutustua:)
[email protected]
Uusia kavereita Stadista
Partygirl
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827