takas nukkuun moikka.
mä lähden tästä
9
82
Vastaukset
- napojen tuijottajat
Ketä kiinnostaa.Minäkin lähdin äsken syömään,mutta kukaan ei vaivautunut edes toivottamaan hyvää ruokahalua.
- masentunut..
no ei tartte kiinnostaa mutta mä en nykyisin jaksa kun ryypätä ja nukkua että se kertoo jotain tästä mun tilanteesta.
- puliukkona jossakin
masentunut.. kirjoitti:
no ei tartte kiinnostaa mutta mä en nykyisin jaksa kun ryypätä ja nukkua että se kertoo jotain tästä mun tilanteesta.
No miksi olet ajautunut tuommoiseen tilaan?Ei sinulla varmaan niin huonosti voi mennä,jos kerta täällä olet.Sinulla on kuitenkin nettiyhteys.Monella jotka ajautuneet sinun tilaasi,niin ne tuskin ovat netissä.
- masentuneelle:
masentunut.. kirjoitti:
Voi ei... :( Kyllä se elämä vielä sullakin helpottuu. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tiedän, että se voi tuntua ylitsepääsemättömältä. Mutta usko mua: kaikki järjestyy, jos vaan jaksaa yrittää tarpeeksi. Ja kannattaa avautua tilanteesta jollekin, se auttaa myös huomattavasti. Täälläkin voisi ihmiset kyllä olla vähän ystävällisempiä toisilleen... Kamalasti onnea ja jaksamista sulle :) Olet varmasti hieno ihminen :)
- lycka till
masentuneelle: kirjoitti:
Voi ei... :( Kyllä se elämä vielä sullakin helpottuu. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tiedän, että se voi tuntua ylitsepääsemättömältä. Mutta usko mua: kaikki järjestyy, jos vaan jaksaa yrittää tarpeeksi. Ja kannattaa avautua tilanteesta jollekin, se auttaa myös huomattavasti. Täälläkin voisi ihmiset kyllä olla vähän ystävällisempiä toisilleen... Kamalasti onnea ja jaksamista sulle :) Olet varmasti hieno ihminen :)
Ja hymiöitä perään ja reilusti kans :D :D :D
- ed
lycka till kirjoitti:
Ja hymiöitä perään ja reilusti kans :D :D :D
Noh... Onko se niistä hymiöistä kiinni? Yritin vain piristää 'masentunutta' edes vähän. Sinä tuskin tiedät minkälainen sairaus paha masennus voi olla? Silloin pienikin ilkeä kommentti voi romahduttaa koko maailman. Tai minkälaista se on, kun ahdistaa niin paljon, että ruokakaupassa käyntikin aiheuttaa paniikkikohtauksen... Eli jatka vaan päänaukomista mun kirjoitustyylistä, jos koet sen aiheen kannalta tärkeäksi ja kannattavaksi. Hymiö vain ja ainoastaan sinulle: :D
- kiitos
masentuneelle: kirjoitti:
kiitos :)
- kessun käsky!
Minäkin lähden kahlaamaan lumeen ulos.Yrittäkää masentuneet nyt piristyä!
http://www.youtube.com/watch?v=cwp7Tvq8zHE - liinakaro
Koitahan sinäkin olla liukastumasta niihin maaMiinoihin, kun kahlaat siellä lumi kinoksissa! Työiloja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286