Venakot lähtevät

argh..

Taas on ruuhkaa rajoilla, kun nämä iki ihanat vanjat poistuvat maastamme.
Kunpa ymmärtäisivätkin pysyä siellä rajan toisella puolella.

10

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tewayw

      No häiritseekö se ruuhka juuri sinua ?

    • jönötystä

      Oikein tuli ikävä, kun noin äkkiä häippäsivät.
      Tulisivat taas sankoin joukoin piristämään imatran katukuvaa.
      Mitenkähän taas kaupat pysyy hengissä, kun ei vihreitä euroseteleitä kassat pullistele.
      Eikä ole kassajonossa etuilijoitakaan, nyyh.

    • tri Hemor Roidi

      Sarjassamme tyhjänpäiväisiä keskusteluja.

      Aikuiset ihmiset, oletan, eikö teillä ole muuta ajateltavaa ja tekemistä, kuin jauhaa näitä tyhjänpäiväisyyksiä, (menikö oikein?) Mihin pyritte tällä?

      • l,tolstoi

        miksi tyhjän päiväinen asia,kyllä kiinnostaa varmaan sinuakin kun vievät koko itä-suomen,myöhemmin koko suomi venäläisillä


      • tri Hemor Roidi
        l,tolstoi kirjoitti:

        miksi tyhjän päiväinen asia,kyllä kiinnostaa varmaan sinuakin kun vievät koko itä-suomen,myöhemmin koko suomi venäläisillä

        Missä on päätetty, että vievät? Oletko luovuttamassa, eihän isämmekään luovuttaneet.

        Nyt on tilanne aivan erilainen, kuin oli 60-70 vuotta sitten. Maissa rauha ja ihmisillä hyvä tahto. Yhteistyöllä maat nousuun. Venäläisillä on omat kodit ja meillä omamme, miksi he meidän kotejamme haluaisivat?


    • Mielikuvitusta lisää

      Huokailen jo täällä.

      Noita kirjoituksia kun lukee oikein ajatuksella (mahotonta hommoo, myönnän ;), ei voi välttyä ajatukselta, että kirjoittajia ei ole läheskään yhtä monta kuin nimimerkkejä.

      Samat tavat, merkit, aiheet, peräti painotukset - onhan noita - toistuvat kirjoituksesta toiseen. Jos ehdottomasti siis haluaa kirjoitella mielipiteettömyyksiään multipersoonaisesti, niin kirjoitustyyliin kannattaisi kiinnittää erityistä huomiota.

      Tämä siis vihjeenä. Olkaatte hyvät. Minäkin olen.

      • l,tolstoi

        varmasti mahotonta hommaa,savolainen tule katsomaan imatralle viipurin toria


    • hippa..

      nii miekii mielikuvitusta lisää.käyt hieman hitaalla....posteljooni hoiti silti sen klamydian

      • Mielikuvitusta lisää

        Kiitokset hippa-Heikille tiedosta!

        Posteljooni kuuluu siis lähipiiriisi, kun tiedät noinkin hyvin, että hän hoiti klamydiansa? Jaksuja Siulle, jos hän ehti tartuttaa sen jo sinuunkin. Aikamoinen törkimys!

        Mikään ei ole niin rankkaa, kuin pettävä posteljooni puolisona.


    • PJS

      Kommentistasi puuttuu se tieto että suomalaiset ovat alunperin vanjalais-latvialaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe