Taas on ruuhkaa rajoilla, kun nämä iki ihanat vanjat poistuvat maastamme.
Kunpa ymmärtäisivätkin pysyä siellä rajan toisella puolella.
Venakot lähtevät
10
246
Vastaukset
- tewayw
No häiritseekö se ruuhka juuri sinua ?
- jönötystä
Oikein tuli ikävä, kun noin äkkiä häippäsivät.
Tulisivat taas sankoin joukoin piristämään imatran katukuvaa.
Mitenkähän taas kaupat pysyy hengissä, kun ei vihreitä euroseteleitä kassat pullistele.
Eikä ole kassajonossa etuilijoitakaan, nyyh. - tri Hemor Roidi
Sarjassamme tyhjänpäiväisiä keskusteluja.
Aikuiset ihmiset, oletan, eikö teillä ole muuta ajateltavaa ja tekemistä, kuin jauhaa näitä tyhjänpäiväisyyksiä, (menikö oikein?) Mihin pyritte tällä?- l,tolstoi
miksi tyhjän päiväinen asia,kyllä kiinnostaa varmaan sinuakin kun vievät koko itä-suomen,myöhemmin koko suomi venäläisillä
- tri Hemor Roidi
l,tolstoi kirjoitti:
miksi tyhjän päiväinen asia,kyllä kiinnostaa varmaan sinuakin kun vievät koko itä-suomen,myöhemmin koko suomi venäläisillä
Missä on päätetty, että vievät? Oletko luovuttamassa, eihän isämmekään luovuttaneet.
Nyt on tilanne aivan erilainen, kuin oli 60-70 vuotta sitten. Maissa rauha ja ihmisillä hyvä tahto. Yhteistyöllä maat nousuun. Venäläisillä on omat kodit ja meillä omamme, miksi he meidän kotejamme haluaisivat?
- Mielikuvitusta lisää
Huokailen jo täällä.
Noita kirjoituksia kun lukee oikein ajatuksella (mahotonta hommoo, myönnän ;), ei voi välttyä ajatukselta, että kirjoittajia ei ole läheskään yhtä monta kuin nimimerkkejä.
Samat tavat, merkit, aiheet, peräti painotukset - onhan noita - toistuvat kirjoituksesta toiseen. Jos ehdottomasti siis haluaa kirjoitella mielipiteettömyyksiään multipersoonaisesti, niin kirjoitustyyliin kannattaisi kiinnittää erityistä huomiota.
Tämä siis vihjeenä. Olkaatte hyvät. Minäkin olen.- l,tolstoi
varmasti mahotonta hommaa,savolainen tule katsomaan imatralle viipurin toria
- hippa..
nii miekii mielikuvitusta lisää.käyt hieman hitaalla....posteljooni hoiti silti sen klamydian
- Mielikuvitusta lisää
Kiitokset hippa-Heikille tiedosta!
Posteljooni kuuluu siis lähipiiriisi, kun tiedät noinkin hyvin, että hän hoiti klamydiansa? Jaksuja Siulle, jos hän ehti tartuttaa sen jo sinuunkin. Aikamoinen törkimys!
Mikään ei ole niin rankkaa, kuin pettävä posteljooni puolisona.
- PJS
Kommentistasi puuttuu se tieto että suomalaiset ovat alunperin vanjalais-latvialaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614